Ostatnie Sny 2015, Dwa Ksiezyce i Lunar Vision

wlasciwie to z koncowki minionego roku zapamietalam dobrze tylko jeden sen i dwa troszke jak przez mgle.. tyle sie u mnie w tym czasie dzialo.. choc w jak najbardziej pozytywnym sensie.. i gdyby tylko kazde zakonczenie roku bylo takie jak to ostatnie.. po prostu

HAPPINEZ

SEN O DWOCH KSIEZYCACH

wszystkie 3 sny przysnily mi sie jeszcze przed 30 grudnia.. w ostatnim, tym najlepiej zapamietanym.. znajdowalam sie na plazy pomiedzy emerald guardian dome a domem mojej babci.. spogladajac w niebo.. na gwiazdy.. w ktorych bylo cos bardzo bardzo osobliwego.. choc najdziwniejszy byl ksiezyc, a wlasciwie dwa.. jeden bardzo duzy i jasny i znajdujacy sie centralnie nad egd, a drugi na prawo.. jakby pozbawiony mocy… bardzo blady.. i mam wrazenie, ze tak jakby chodzilo o jakas analogie do dwoch teczowych dyskow:

TECZOWE SNY

dziwnym, czy wrecz groteskowym watkiem w tym snie byly smerfne hity.. co skojarzylo mi sie przede wszystkim z jedna osoba.. i wlasnie ta muzyka zakonczyla moje senne obserwacje nieba jak i wyrwala mnie ze snu – na dobre… zanim jednak powrocilam do swiata jawy zapamietalam trzy postacie

j, l & a

co mnie dosc mocno zdziwilo

Co ciekawe.. w sylwestrowy wieczor… wracajac szczesliwa do domu wraz z Ra i AAA.. ujrzalam na niebie podobny uklad gwiazd do tego ktory widzialam w tym  snie przed kilkoma dniami… w radio lecial akurat jakis niezwykly kawalek.. o koncu, ktory stal sie szczesliwym poczatkiem..

starry flow

dodam tylko, ze postanowilam opisac ten sen po tym gdy zauwazylam najnowsza notke Crystalai na blogu AnyiSun – Cosmic Dolphin

LUNAR VISIONS – The Eyes and Ears of the Moon

https://thecosmicdolphin.wordpress.com/2016/01/07/lunar-visions-the-eyes-and-ears-of-the-moon/

w sumie przeczytalam tylko fragment, ale wystarczyl mi sam tytul aby przypomnial mi sie sen o dwoch ksiezycach..

dwa inne sny, te ktore pamietam troszke jak przez mgle, byly jeszcze dziwniejsze.. a nawet bardzo dziwne… lacza sie przy tym scisle z wczesniejszymi snami.. m… choc w sumie chodzi nie tylko o sny, a w sporym stopniu o to co dzialo sie jak najbardziej na jawie… zbyt skomplikowane to wszystko jednak aby o tym pisac.. zreszta nawet mi sie nie chce za bardzo.. tym bardziej, ze to juz nieaktualne… a ja.. wciaz jestem…. on my own way.. tyle ze teraz jeszcze szczesliwsza… co mam nadzieje nikogo zbyt bardzo nie zmartwi..

🙂

update

15 january 2016

po tym gdy przysnil mi sie ten sen o dwoch ksiezycach nie za bardzo mialam czas aby sie nad nim glebiej zastanawiac.. opowiedzialam go jednak Ra a on szybko skojarzyl owe dwa ksiezyce z jakims ciekawym info z keylontic science.. po chwili jednak – oboje zbyt zajeci – szybko o tym zapomnielismy.. az do dzisiaj kiedy niemal sama otworzyla mi sie pewna stronka a na niej ponizszy art

The Path of The Night of the Two Moons

„(…) Earth’s Bridge Zone populations will find themselves in old familiar territories having the new twist of people, organizations, landscapes and social struktures that resemble what was, but which are operating at a higher level of vibration/pulsation and enlightenment. In 2017, portions of the Inner Earth, Agartha civilizations will suddenly be visible, and it will seem as if they had always been there.

This may create a bit of temporary time-space and memory disorientation to the populations of the Bridge Zone. During the height of the separation in 2017, the Bridge Zone populations will also experience a three-day period of tension and sensation of atmospheric pressure, and they may perceive the appearance of very bright moon halos or two moons in the sky during this three-day period. For this reason we reffer to the Bridge Zone time continuum as The Path of The Night of the Two Moons. If you perceive this lunar effects in 2017, you will know you have entered the Bridge Zone time continuum.

In the Bridge Zone, more open relations with Guardian Visitors will begin, and humanity will continue to evolve along a more enlightened, accelerated path. New fuel sources, such as photonic energy containment, will be discovered as well as many new technologies based upon light, sound and Keylontic science. (…)“

http://www.63plus1.cz/microposts/the-path-of-the-night-of-the-two-moons/

I nawet jesli opcja Bridge Zone jest juz nieaktualna to ciekawi mnie jednak ta przepowiednia o Dwoch Ksiezycach w zwiazku z rokiem 2017

dodam tylko, ze jeszcze przed swietami przez jakies 2 tygodnie niemal kazdego dnia snila mi sie portugalia.. dokladniej algarve.. choc w sumie pokazaly mi sie jeszcze dokladniejsze namiary.. i co istotne sny te przybraly bardzo ciekawy obrot na jawie…

i jeszcze – przy okazji – za jeden z najciekawszych i najwazniejszych dla mnie snow roku 2015 uwazam sen Ady, ktory w pewnym stopniu niesamowicie sie polaczyl z wydarzeniami przelomu roku 2015/2016

Supermoons of 2016

Supermoons of 2016

livia

6 thoughts on “Ostatnie Sny 2015, Dwa Ksiezyce i Lunar Vision

  1. Pingback: FLOW | Livia Ether FLOW

  2. Pingback: Sen o Krakowie i inne noworoczne sny 2016 | livia flow

  3. Pingback: Pierwsza Pelnia 2016 i powrot do snu o dwoch ksiezycach | livia flow

  4. Pingback: Kolejny sen o Dwoch Ksiezycach i TARA (2 Moon part 3) | livia flow

  5. Pingback: Why Rainbow Bridge Fallen? | livia flow

  6. Pingback: October Dreams & Inspirations | Livia Flow

Leave a Reply

