Sen o Krakowie i inne noworoczne sny 2016

Ostatnie sny roku 2015 opisalam w notce:

https://liviaflow.wordpress.com/2016/01/11/ostatnie-sny-2015-i-lunar-vision/

a jednym z pierwszych snow tego roku byl bardzo dziwny

SEN O KRAKOWIE

tak jakby zupelnie nie majacy zwiazku z moja obecna sytuacja.. szybko wiec o nim zapomnialam.. choc tylko do nastepnego dnia.. kiedy to doslownie wyskoczylam z lozka.. przypominajac sobie nazwe ktora w nim uslyszalam

NOWA HUTA

kojarzac to z informacjami zawartymi w pewnej korespondencji.. choc nie bylam pewna.. tak wiec wstalam szybko do laptopa… wstukalam w gmailowej wyszukiwarce  haslo nowa huta i okazalo sie ze tak.. zgadza sie.. nazwa ta zostala wymieniona w zwiazku z bardzo szczegolnymi okolicznosciami i to nawet kilkukrotnie! postanowilam wiec opisac opisac ten sen i wyslac go do nadawcy wiadomosci o nowej hucie i ”odpowiednim czasie”

Z kolei dzisiejszej nocy

13 stycznia 2016

snila mi sie tuz przed przebudzeniem nowa karta bankomatowa.. intensywnie pomaranczowa.. tak jakby z zoltymi napisami.. tyle przynajmniej zapamietalam.. uzylam jej do jakiegos bankomatu.. tak jakby pierwszy raz.. choc co dziwne do bankomatu znajdujacego sie w centrum gdyni i co rownie dziwne to tuz po jej uzyciu znalazlam sie we wnetrzu ogromnej bibloteki.. tej samej ktora snila mi sie juz kilka lat temu.. tyle, ze wowczas okreslilam ja mianem biblioteki akashy.. w tamtym snie trafilam do niej w taki bardzo dziwny sposob.. aktywujac pewien kamienny krag wokol siebie.. ktory zaczal wokol mnie lewitowac, a apotem ja sama swobodnie lewitujac.. zaczelam wolno opadac na dol i znalazlam sie wlasnie we wnetrzu tej niezwyklej biblioteki..

i tylko przypomne niedawna notke z livii space

POLSKA AKASHA

co ciekawe z dzisiejszego snu o pomaranczowej karcie bankowej wybudzil mnie telefon z banku!

okazalo sie tez, ze karta ktora bede posiadac bedzie dokladnie taka

w kolorze dojrzalych pomaranczy

przypomnial mi sie tez inny sen o bankomacie:

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/04/20/sny-i-przemiany-energetyczne-kwiecien-2013/

etc

UPDATE

09 march 2016

wiadomosc z dnia 4 january 2016 z opisem snu o krakowie i nowej hucie

do X

Witaj, wczorajszej nocy przysnil mi sie dziwny sen.. choc dopiero przed chwilka w trakcie nocnego karmienia dziecka zaskoczylam, ze.. zaczne jednak od snu.. snilo mi sie ze znalazlam sie w centrum krakowa po ktorym przemieszczalam sie tak dziwnie jak w teledysku smashing pumpkins – ava adore… mijalam kolejne obiekty.. jakas szkole baletowa.. atelier.. muzem,. etc… az nagle przeskok.. i tak jakby metrem znalazlam sie poza krakowem.. ktory wygladal teraz bardzo osobliwie.. w dziwnej mgle… w dodatku wszystko bylo tutaj skute lodem.. slisko… ii dziwny fragment wisly.. albo jakiegos jeziora… jakby okrag..sorki, nie bardzo moge sie skupic na dokladnym pisaniu, bo dziecko zaczelo plakac… w kazdym badz razie sen zupelnie nieadekwatny do mojej obecnej sytuacji.. nie mam nawet czasu na myslenie o tym wszystkim… jednak przed chwila zaskoczylam ze w mailach od Ciebie pojawila sie ta nazwa – nowa huta… w dodatku snilam chyba juz kiedys dokladnie ten sam sen..
kiedy wysiadlam z tego dziwnego metra uslyszalam ze to stacja

NOWA HUTA

tej nocy doslownie kontynuacja.. znow krakow.. dziwne metro.. ujrzalam tez ciekawa mape.. tyle, ze okragla.. troche jak ”katedra” a troche jak dendera zodiac.. tyle, ze chodzilo o bardzo szczegolna mape krakowa w odniesieniu do systemu starozytnych strzal.. to tak w duzym skrocie..

a w zwiazku z pewna wiadomoscia ktora otrzymalam na priva przypomnial mi sie inny sen:

sen z 2009 roku, w którym to na głębokim poziomie wawelskich podziemi znalazłam kryształową czaszkę…

czaszka emanowała potężną energią i zanim wyjęłam ją z otoczonej polem siłowym niszy musiałam ją najpierw odbezpieczyć… kiedy już to zrobiłam usłyszałam głos….

calosc na blogu

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2012/11/25/budzenie-wawelskiego-smoka-i-sen-o-krysztalowej-czaszcze-w-wawelskich-podziemiach-ktora-miala-byc-czerwona/

niestety sen nie skonczyl sie dobrze, a wiec wiem aby w to nie wchodzic

w wawelskich podziemiach bylam raz jeszcze – w snie o szmaragdowej lozy pod wawelem

livia

 

8 thoughts on “Sen o Krakowie i inne noworoczne sny 2016

  1. w zwiazku z pewna wiadomoscia ktora otrzymalam na priva przypomnial mi sie inny sen:

    sen z 2009 roku, w którym to na głębokim poziomie wawelskich podziemi znalazłam kryształową czaszkę…

    czaszka emanowała potężną energią i zanim wyjęłam ją z otoczonej polem siłowym niszy musiałam ją najpierw odbezpieczyć… kiedy już to zrobiłam usłyszałam głos, że miała być czerwona….. powiedziałam, że ona może być czerwona, choć ta którą trzymałam teraz w rękach była niebieska…. opisywałam ten sen przy różnych okazjach, między innymi w notce o Wawelu, Polskiej Dolinie Królów oraz tej o Oriońskich łączach na Ziemi, Wawelu i śnie o kryształowej czaszce.. i przyznam, że coś coś mi mówiło, aby do tej pory nie podawać koloru czaszki…. Ostatnio opowiadałam o tym śnie JESTEM i w tym też czasie pojawiło się pewne przeczucie, o którym jej zresztą wspominałam.. Przypomina mi się też Sen o ziemnych kopcach w Krakowie (to był sen związany z Nnką), a także niedawne spotkanie na Ślęży w dniach 10/11 listopada…

    w snie o krysztalowej czaszce z Wawelu zostalam zabrana przez dwoch mezczyzn w czarnej furgonetce.. pamietam ze byla noc.. i wejscie, ktorym weszlismy do srodka.. a potem wszystko sie obrocilo przeciwko mnie.. tych samych mezczyzn w czerni i czarnej furgonetce.. tyle, ze w maskach spotkalam takze w innym snie o mojej babci i kalendarzu… z meksyku..

    mezczyzna ktory sie domagal czerwonej czaszki.. byl strasznie narwany, brutalny i ciagle przeklinal.. czesto uzywajac slowa na ku…

    w tym śnie wchodziłam przez drzwi Katedry…. choć normalnie nigdy w niej nie byłam…. wyszłam też tymi drzwiami i dzięki temu wiem, że nie mam ochoty przez nie wchodzić…

    White_Black_Feather 23 Wrzesień 2011 o 5:04 pm

    Kochana Livioether, co sie™ stal‚o z ta… krysztal‚owa… czaszka…? Kto Ci ja… odebral‚? Dlaczego? Czuje, ze to wazne.Czy moge™ gdzies przeczytac‡ ten sen?

    liviaether 24 WrzesieĹn 2011 o 6:01 am

    mozliwe ze w tym s›nie doszlo po prostu do nalozenia sie dwoch miejsc – Wawelu i Gizy…. choc‡ jak czuje nie bez powodu… mialam wiecej takich nake‚adek, czesto zwia…zanych wlas›nie z Egiptem…. Pamie™tam jak znalazl‚am sie w tym snie… Byla noc, stalam przed wejsciem do jakiejs› budowli… Pozniej zdal‚am sobie sprawe™, ze to katedra na Wawelu… Ci ludzie po prostu sie™ po mnie zjawili, furgonetka… podobna… do tej ze snu, w ktorym mialam wreczyc moje babci ‘kalendarz z Meksyku’… Wszystko dzial‚o sie tak szybko… Zabrali mi ja…, a potem im takze zostala zabrana, bo za tym stal‚ ktos› trzeci… Nie wiem co wie™cej w tej chwili napisac, moze z czasem cos dopisze…….

    https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2012/11/25/budzenie-wawelskiego-smoka-i-sen-o-krysztalowej-czaszcze-w-wawelskich-podziemiach-ktora-miala-byc-czerwona/

    to tak w ramach ostrzezenia dla tych, ktorzy probuja w to wchodzic… i dlatego tak publicznie – red alert 😉

    Like

  2. ”kiedy wysiadlam z tego dziwnego metra uslyszalam ze to stacja – NOWA HUTA”’

    A może to Kraków – Nowa Huta w przyszłości?

    Krakowskie Metro

    Linia A krakowskiego metra ma połączyć Prądnik Biały z Nową Hutą. Rozważane są dwa warianty. Niezależnie od ostatecznej decyzji, odcinki pod Starym Miastem i Nową Hutą będą przebiegać pod powierzchnią ziem

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Metro

    A może to miejsca wybierają nas? 😉

    Like

  3. (…)

    Podczas wizyty na Wawelu każda z 6 osób (gdyż dołączyły do nas Sylwia i Ewa) oprowadzała przynajmniej jedną czaszkę po zamkowym dziedzińcu. Ze mną spacerował Benjamin – „pomocnik Mojżesza Pokoju” Cała nasza procesja robiła wielkie wrażenie na turystach, a nawet strażnikach obiektu, z którymi w osobie pani Łucji wywiązał się miły dialog o formalnej możliwości wejścia do kaplicy świętego Gereona, uznawanej za najsilniejszy Polski czakram. Obecnie uzyskaliśmy pozwolenie od dyrektora Wawelu na dokonanie oględzin w tej kaplicy(nasza wizyta jest planowana na 18 maja więc postaramy się opisać jej przebieg w kolejnej relacji). Rytuał dostrojenia energetycznego z siecią krystaliczną był bardzo silny, a Wawel przywitał nas łaskawie. Desy i Dziadek byli bardzo zadowoleni- jedynie Marcella była niepocieszona, bo jaskinia smoka wawelskiego była już nieczynna, a jej bardzo zależało na odwiedzinach u skrzydlatego przyjaciela gdyż, jak twierdzi, ma bardzo dobry kontakt ze zwierzętami, szczególnie zaś ze smokami.

    http://www.klinikadusz.pl/?page=zlot_aniolow

    Like

  4. Pingback: Wieza Babel | livia flow

  5. w zwiazku ze snem o babci i dziwnych schodach sprzed dwoch dni przypomnial mi sie (doslownie przed chwilka) jeszcze jeden sen zwiazany z krakowem, ktory opisalam na poprzednim blogu w notce

    Restoring Energetic Balance
    Jul 13, 2015

    w jednym z epizodow sennych z minionej nocy znow sie pojawila moja niezyjaca juz babcia, ktora gdyby jeszcze zyla to wlasnie jutro obchodzila by swoje kolejne urodziny – 14 lipca… a snilo mi sie, ze ujrzalam jak energetyczna studnia pod moim rodzinnym domem jest teraz nie tylko szczelnie zamkknieta, ale i oznaczona symbolem – uwaga – niebezpieczenstwo.. i ze ten znak na niej umiescila sama babcia, choc wygladajaca teraz zupelnie inaczej, ale wiedzialam ze to ona.. i ze w ten sposob – w zwiazku z wydarzeniami z kilku minionych nocy – link – stara mi sie pomoc.. zrozumialam, ze chodzi o M*.. ze to z jej powodu nastapil jakis duzy przeciek, co zreszta uwidocznilo sie dobrze juz w kolejnym snie.. co dziwne.. w innym sennym epizodzie – babcia wsiadala do jakiegos dziwnego pociagu i bardzo sie spieszyla do Krakowa, ktorego zyjac nigdy nie odwiedzila.. hmm

    https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/07/13/restoring-energetic-balance/

    Like

    • ”w jednym z epizodow sennych z minionej nocy znow sie pojawila moja niezyjaca juz babcia, ktora gdyby jeszcze zyla to wlasnie jutro obchodzila by swoje kolejne urodziny – 14 lipca… a snilo mi sie, ze ujrzalam jak energetyczna studnia pod moim rodzinnym domem jest teraz nie tylko szczelnie zamkknieta, ale i oznaczona symbolem – uwaga – niebezpieczenstwo.. i ze ten znak na niej umiescila sama babcia, choc wygladajaca teraz zupelnie inaczej, ale wiedzialam ze to ona.. ”

      odp

      Poprzez manipulowanie anomalią kwantową i aktywowanie wielu negatywnych wrót gwiezdnych bronią nuklearną i akceleratorami partykuł po II wojnie światowej, a zwłaszcza po roku 1996, w rzeczywiści zdołali zmienić naszą planetę w kwantowe wrota gwiezdne / studnię, która przyciąga wszystkie pozostałe pierwotne anomalie z reszty wszechświata:”

      Kwantowa studnia ziemskiej, pierwotnej anomalii utrzymana przez plazmową sieć implantów i wspierana przez mechanizm odwetowy plazmowych bomb dziwadełko i toplet jest podstawą meta-strategi Chimery, która utrzymuje stan kwarantanny na Ziemi i zapobiega Ujawnienie i Pierwszy Kontakt.

      Ta kwantowa studnia tworzy narastający, plazmowy wir wokół Ziemi, który rozciąga się przez setki lat świetlnych w tak zwanej lokalnej bańce:

      https://krystal28.wordpress.com/2015/03/21/pierwotna-anomalia-i-jak-chimera-zarzadza-implantami/

      Like

  6. Pingback: STUDNIA | livia flow

  7. Pingback: Kolejny Sen o WIEZY i Pieskowa Skala | livia flow

Leave a Reply

