4b152ba0c4b761d960eaa425570c4bfe1

obrazek z notki Viva Ascension 2017 a ponizej moj komentarz z notki

Why Rainbow Bridge Fallen?

Bardzo polecam nowa wersje Piotrusia Pana

NEVERLAND

https://en.wikipedia.org/wiki/Neverland_(miniseries)

jak dla mnie po prostu rewelacja.. chocby watek ORBa bedacego portalem, etc… ja w trakcie ogladania mialam wiele ciekawych skojarzen… Warto tez zwrocic uwage na to gdzie znajduje sie NEVERLAND… i jaka energia go zasila… (0)… Podpowiem tylko, ze na podobnej zasadzie grupa Ashayany kreuje tzw. ARHAYAS ISLAND.. to wlasnie taki NEVERLAND.. tak wiec tak.. Wewnetrzne Wrota (Inner Gate).. a jak wrota do wewnatrz to nie moze zabraknac wewnetrznego dziecka i dzieciecej wrecz fantazji… ahh.. fantazja.. bo fantazja jest od tego, aby bawic sie, aby bawic sie, aby bawic sie na calego… i jak to powiedzial kiedys stary dobry wujek Einstein

WYOBRAZNIA JEST WAZNIEJSZA OD WIEDZ¥

https://liviaflow.wordpress.com/2016/01/26/why-rainbow-bridge-fallen/comment-page-1/#comment-158

26 february

Ok, Neverland w filmie powstal z energii astralnej – choc tylko dla wybranych ~ dla illuminati.. to mimo to trafiali do niego takze przypadkowi goscie.. ci ktorym udalo sie odnalezc krysztalowa kule.. bedaca w rzeczywistosci ~ orbem ~ portalem… ciekawe, ze niemal identyczna krysztalowa kule znalazlam w trakcie jednej z moich niefizycznych  podrozy.. pod wodami Bahamow.. a dokladniej na dnie starych bagien.. kula znajdowala sie w srodku czegos co przypominalo kamienny krag.. a wiec moze to juz czas.. gdzie jestes magiczny rozowy flamingu.. przybywaj I ruszajmy;)

I jakby w odpowiedzi slysze delikatna krysztalowa muzyke.. a na monitorze wyswietla sie ciekawy czas

13:33

😉

Advertisements