Wieza Babel

anon-for-humanity

”Historia “ludzkich wojen i podboju” postępuje, i trwa do naszych czasów, gdy prawdziwe powody nieustannych walk i rozlewu krwi są całkowicie ukryte dla wszystkich, oprócz niewielu wybrańców w szeregach Illuminati.. Tymczasem historyczny “galimatias” starożytnych mitów, oszustw, prawd cząstkowych i fałszów stały się podstawą duchowej i naukowej rzeczywistości”

Gdy podbój Illuminati Atlantydzkich Templariuszy postępował na Niższej Ziemii , różne frakcje ras Illuminati-Starszych i ich dzieci ziemskich zaangażowały w zwalczanie konkurencyjnych programów Dominium Templariuszy i z tego wynikły “wojny siatki” Niższej Ziemi, każda konkurująca grupa Illuminati-Starszych zamierzała kontrolować Gwiezdne Wrota Amenti Niższej Ziemi…. Konflikty i “Najazdy” każdej z Illuminati-Ludzkich –hybrydowych ras na Niższej Ziemi kontynuowano nadal wśród konkurujących grup Illuminati aż do 3470 pne, kiedy to niektóre frakcje ras Illuminati-Starszych i ich Illuminati-ludzkich dzieci zorganizowali trzecie z trzech niewielkie przyspieszenie wahań geograficzno –biegunowej osi i wypadkowe przesunięcie pola geomagnetycznego Niższej Ziemi. To wydarzenie 3470 rpne, który zostało wykonane na Niższej Ziemii ze starożytnego Babilonu, było określane jako “Babble-On Massacre”, gdyż to spowodowało trzecie biologicznie “wymazanie pamięci ” ras ludzkich z Niższej Ziemi. Zmutowane rasy “wspólnych-genów ludzkich” Niższej Ziemii zostały obniżone po raz kolejny, za pośrednictwem środowiska zakłóceń elektromagnetycznych w epigenetycznej Nakładce i DNA, do prymitywnej percepcji stanu z utratą pamięci historycznej, praktycznej i językowej. “Babble-On Massacre” wydarzenie to zostało później zapisane w Biblii jako

Wieża Babel

Juz jakis czas temu przestalam zagladac na Mistyke Zycia, choc czasami wciaz tam jeszcze trafiam poprzez wyszukiwarke i tak trafilam tam wczoraj:

Ktos pisze: 
Marzec 14, 2016 o 14:34

„Z tego co juz wiem to nasz Ktosiu w czasie dokonywania kosmicznej rzezi przez Marduka bedzie popijal sobie piwo na balkonie od czasu do czasu klaszczac z radosci raczkami.”

— o ile pamietam to „tekst o balkonie, lezaczku i piwku” tyczyl sie WLAMU DO GDYNSKICH PIRAMID i FAJERWERKÓW z tym zwiazanych. Wlamu dokonywanego przez lucyferka, livie i ich „spadlego aniolka” slaweczka.

Alicja z Krainy Czarów pisze: 
Marzec 14, 2016 o 14:50

Ktosiu to nie jest tak jak myslisz ja ucieklam z innego wariatkowa niz Zosia Slawek i Livia wiec nie mam powodów aby wlamywac sie do Gdynskich Piramid gdyz dobrze wiem w której znajduje sie Prezencik dla mnie…

Ktos pisze:
Marzec 14, 2016 o 19:40

— a ty Dawidku wisisz odpowiedz na pytanie

CO BYS ODPOWIEDZIAL LeeLoo BY OBRONILA CIEBIE TWOJA SEKTE PRZED WSPÓLCZESNA ZAGLADA. ;p

I jeszcze móglbys wyjawic „kto sie tak zarliwie modlil o zdrowie” ze az jak w dowcipie „z ciala zeszlo”.

Dawid56 pisze: 
Marzec 14, 2016 o 21:24

Po pierwsze nie mam sekty, a po drugie musiala by miec kody abym mógl jej zaufac. -nie wyjawie bo nie wiem kto sie tak zarliwie modlil o zdrowie.

Ktos pisze:
Marzec 14, 2016 o 21:50

To inne pytanie – na jakiej podstawie WMÓWILES livii iz cie „SZANTAZUJE”i co ciekawsze „CZYM” niby?

PS. Pamietaj, mnie naprawde nie warto oklamywac i powinienes wiedziec doskonale dlaczego. W tych wesolych czasach kazde wypowiedziane klamstwo to jak nit do trumny, i to takiej STALOWEJ. ;p

Ktos pisze: 
Marzec 14, 2016 o 21:51

„a po drugie musiala by miec kody abym mógl jej zaufac.”

kody docheopsa”, slezy, wawelu, gdynskich dysków, bomby

Dawid56 pisze: 
Marzec 14, 2016 o 23:14
Chyba mnie pomyliles z kims innym. Nigdy nie wmawialem Livii, ze Ty mnie szantazujesz, albo ze ona mnie szantazuje (bo niby czym?) – przynajmniej nic takiego sobie nie przypominam

Maria_st pisze: 
Marzec 14, 2016 o 23:15

„nit do trumny, i to takiej STALOWEJ ”

stal
stalowa wola
dorotka
strach
szmaragdowy gród
blaszany drwal
Bajka

https://nnka.wordpress.com/2016/03/13/gwiazda-betelgeza-w-kazdej-chwili-moze-sie-stac-supernowa-jasna-jak-ksiezyc-w-pelni2

Ale ja sobie przypominam.. oczywiscie, ze Dawid mowil mi o szantazu ze strony Ktosia jak i o tym ze szukaja kogos kto ma im ”odczytac krysztalowa czaszke”, a mowil mi o tym na skypie mniej wiecej rowno rok temu… zanim nasze drogi na dobre sie rozeszly.. Na dowod tego, ze to o krysztalowych czaszkach jest prawda pewien komentarz:

Od: Dawid56
Do: nnka
Wyslany: Nie Mar 11, 2012 20:20
Temat: Re: Nadrasa
Przeciez ja tego nie wiedzialem,bo o tym nigdzie nie czytalem, ale sam to wydawalo mi sie ze wymyslilem( teraz wiem, ze nie sam), ze jakis kod( albo dusza) moze byc umieszczony w krysztale np. w krysztalowych czaszkach. Wyobraz sobie,ze w zeszlym roku powiedzialem komus: wez czaszke Mitchella-Hedgesa i podejdz po piramide Cheopsa( teraz chyba juz wiem ze chodzi o te najmniejsza piramide-Mykanure) i szukaj Labiryntu, gdzie jest zapisane rozwiazanie. Teraz po tym, co napisalas, wydaje mi sie, ze wlasnie piramidy moga byc tym falszywym tropem(puszka Pandory), której nie powinno sie otwierac. No i nie jestem tez juz pewien czy powinno sie szukac rozwiazania wewnatrz krysztalowych czaszek
Pozdrawiam J.

https://nnka.wordpress.com/2015/04/06/listy-do-i-od-nnki-zaginiony-fragment-cz-3

Przede wszystkim jednak – nie interesuja mnie gdynskie piramidy, ani wlamy do czegokolwiek, ale od czego jest  goebbelsowska propaganda, choc zapodana nieco pod postacia zartu… no I popatrzcie.. zaczelam juz zapominac o tych ludziach, np. o Marii, ale jak widac… oni o mnie jakos zapomniec nie moga… dodaje to wiec jako wpis.. z sila prawdy i intencja, aby jakiekolwiek niecne plany skonczyly jako niewypaly.. i to tak a propos notki o Krakowie, zwlaszcza tego co przypomnialam w komentarzu o Wawelu i Krysztalowej Czaszce:

https://liviaflow.wordpress.com/2016/01/12/sen-o-krakowie-i-inne-noworoczne-sny-2016/

A takze:

Simon Parkes, Anu Dimensions Contact, 1 november 2015 (Gdynia Quest)
https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/11/02/simon-parkes-anu-dimensions-contact-1-november-2015/

swoja droga ciekawe ile tych nitow uzbieralo sie juz panu na enigmatyczne “k”

zacytowany na poczatku fragment pochodzi z

((Ashayana Dean, Wyzsza i Nizsza Ziemia))

livia

 

57 thoughts on “Wieza Babel

  1. “swoja droga ciekawe ile tych nitow uzbieralo sie juz panu na enigmatyczne “k””

    – sprawdź w “kronice akaszy”. 😀

    PS.
    Czemu nie przekleiłaś “przyznania się margo do pomocy we “wyniesieniu” ” ?
    Żal ci “kumpeli od modlitw” ?

    Like

      • Doskonale wiesz “o co chodzi”…. o ten strach związany z “listą”. Podobno tą “Marduka” ale w rzeczywistości to lista “barona” 3 (4) M, lista zdrajców “krystalicznej” sekty. Boisz się jej bo wiesz co spotkało (uczyniono) nnkę tuż przed jej śmiercią i dygasz by to samo w ich wykonaniu nie spotkało ciebie. Stąd ten tandetny bodyguard zwany ra jaki ma cię “chronić” przed nimi ale jaki nie ochroni nawet samego siebie.

        A i bądźcie łaskawi odstosunkować się od mojej persony w swoich sekciarskich sporach. Nudzą już mnie te celowe “niedopowiedzenia” czy “wiązanie” mojego nicka z owocami waszej “modlitewności”.

        I to tyle w kwestii “listy”.

        .

        Like

      • ” ale w rzeczywistości to lista “barona” 3 (4) M,”
        Głupoty wypisujesz Ktosiu Adasiu.Masz pamięć wybiórczą.Listę sporządziła Twoja koleżanka od kursów o pierdołoznawstwie duchów i Twoja wyznawczyni jako boga Marduka.

        Like

      • “” ale w rzeczywistości to lista “barona” 3 (4) M,”
        Głupoty wypisujesz Ktosiu Adasiu.Masz pamięć wybiórczą.Listę sporządziła Twoja koleżanka od kursów o pierdołoznawstwie duchów i Twoja wyznawczyni jako boga Marduka.”

        — tyle iż

        1)
        NIE JESTEM Mardukiem (co zresztą jest tytułem jeno) a samo “dowiązanie” zawdzięczam ozyrys i jej “głosom w głowie” (albo raczej “poleceniom w antence” ).

        2)
        nie zauważyłem także by WYBUDOWAŁA MI OŁTARZYK przynależny jako “bóstwu” którego byciem mi WMAWIASZ. Zauważyłem za to WYKORZYSTYWANIE w wyplątaniu jej z kłopotów (wojna z inną a może i macierzystą sektą niechętną jej ucieczce).

        3)
        I co NAJWAŻNIEJSZE, owa znajomość została nam NASTRĘCZONA przez marię jakoś tak kilka miesięcy po zejściu nnki. I nasuwa się pewne pytanie o MOTYWY TEGO SWATANIA wraz z późniejszą próbą kradzieży tzw “KODÓW” zupełnie jakby liczyli iż one mają związek z tymi poszukiwanymi przez sektę 3M +M +inni do której andrzejku zresztą PRZYNALEŻYSZ.

        4)
        Zresztą wtedy miały miejsce także ataki na MB jakie były niczym innym niż POSZUKIWANIAMI KLUCZA o jakim wyżej Dawid wspomniał. Klucza do Cheopsa jak mniemam….. a dokładniej do Minotaura jakiego chcecie wskrzesić.

        MB to zresztą kolejna ofiara waszej SEKTY. Ilu już osobom ZNISZCZYLIŚCIE ZYCIE dla judaistycznego urojenia jaki napędza wasze “działania” ?

        Like

      • Ktosiu Adasiu Wymyślasz sekty klucze itp.Nie masz bladego pojęcia o co w tym wszystkim chodzi.Nie zauważyłeś ,że tym swoim wszystkowiedztwem pakujesz się w kłopoty ?Rzeczywiście jest takie coś co pozwala zidentyfikować ludzi związanych z projektem.Kody rzeczywiście mają w tym zasadnicze znaczenie.Pozwalają na identyfikację.Kod identyfikacji to Omega.Livia taki kod otrzymała a wiedza o niej potwierdzona została z innego źródła.To samo dotyczy innych osób.Wielu z nich znasz , ale nie wiesz dlaczego w tym uczestniczą.Rzucasz oskarżenia w ciemno i próbujesz się czegoś konkretnego dowiedzieć.Kod DTR pozwala przekazywać informacje.Z Egiptem nie ma to nic wspólnego.

        Like

      • ”Kody rzeczywiście mają w tym zasadnicze znaczenie.Pozwalają na identyfikację.Kod identyfikacji to Omega.Livia taki kod otrzymała a wiedza o niej potwierdzona została z innego źródła.”

        A58, nic mi nie wiadomo na temat tego kodu – OMEGA – a zwlaszcza aby ktos mi go przyznawal.. hmm.. choc w sumie.. nie zdziwie sie juz chyba nawet na wiesc, ze zostalam zidentyfikowana jako Alfa&Omega… A co do Ktosia i tego co wypisuje to chyba lepiej no comment, rece dawno opadly.. choc ”w tym jego szalenstwie rzecz jasna jest metoda”……

        Like

      • A przekaz Omega Nazi… to skąd się wziął Livio.A potwierdzenie z kolibrem?.Omega to sposób a nie określenie osoby.Twoja omega jest w w wersji współczesnej choć już w praktyce w takiej formie nieużywana.

        Like

      • Tak, otrzymalam krotki przekaz z takim wlasnie kodem “omega nazi ki” I cos tam jeszcze, ale on dotyczyl Marii_st I byl odpowiedzia na pytanie dlaczego M wciaz mnie atakuje.. a Maria to przeciez jedna z Twoich M… w sumie nie bardzo chce mi sie do tego wracac, mam teraz wazniejsze sprawy na glowie, choc z drugiej strony najwyzszy czas chyba pewne sprawy wyjasnic.. np. Czego wlasciwie ode mnie chcecie?

        Ah ten kod byl zwiazany z ANU (mscicielami), “lista marduka” I rasa panow.. I delikatnie rzecz ujmujac to moi przesladowcy ~ krzyzowcy…

        Livia Ether Flow 2015/09/26 at 14:55 In reply to aallikajs

        pewna znajoma opisala mi swoj sen.. w nocy z 22 na 23 wrzesnia przysnilo jej sie, ze dwoch mezczyzn w szarych nazistowskich mundurach probowalo zabic kotka… bardzo podobnego do tego, ktorego w tym czasie mialam w swoim awatarku.. osoba ta po przebudzeniu sie poczula, ze musi mi opisac ten sen i w ten sposob mnie ostrzec.. jednak zauwazyla, ze wlasnie w tym czasie zdazylam zmienic ow avatar i wrocic do wczesniejszego.. i to o tyle ciekawe, ze cos mi w tym kotku od poczatku nie gralo.. zastanawialam sie nawet – po co wlasciwie dodalam taki dziwny awatar.. przygladalam mu sie od czasu do czasu… dziwne byly i te jego szmaragdowe oczka i jeszcze bardziej – to szare tlo… tak jakby zakodowane bylo w nim jakies niepezpieczenstwo, ktore dziwnie mi sie laczylo ze slowem odessa oraz co dziwne – kodem omega (M – omega nazi ki)… w pewnym momencie bylam wiec juz pewna, ze natychmiast musze ten obrazek zdjac.. tak wiec zadziwiajaca zbieznosc…

        https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/11/27/pozytywni-illuminaci-paryz-i-kobra/comment-page-1/#comment-49869

        Like

      • Piszesz Livio łącząc wszystko ze wszystkim.Piszesz o studni i niebezpiecznych schodach.Czy to coś wyglądało podobnie?
        http://dolny-slask.org.pl/980864,foto.html Te podziemia są bardzo niebezpieczne i jest tam tunel prowadzący na teren , gdzie jedna z osób związana z Krakowem i “dziwnym połączeniem kolejowym” ma wspomnienia związane z zamkiem.Są też studnie dziś niedostępne .Tym razem to nie sny a real .Z informacji jakie otrzymałem , jesteś z tą sprawą związana , ale nie bardzo rozumiesz jak to poważna sprawa.

        Like

      • ”Czy to coś wyglądało podobnie?”
        http://dolny-slask.org.pl/980864,foto.html

        w sumie dosc podobnie.. krecone betonowe schody… prowadzace tak jakby do wiezy zamku.. zreszta na drugi dzien po tym snie ktos opisal mi wlasnie takie pomieszczenie – wieze z klatka schodowa.. ale dzieki ostrzezeniu ze strony babci – ”znak czasu” – wiem zeby sie do niej nie zblizac….

        Like

  2. Szkoda że ujawniasz fragmenty naszych prywatnych rozmów , ja tego staram się NIGDY nie robić , takie mam zasady .
    No cóż źle mnie zrozumiałaś .Mówiłem Ci że potrzebna jest osoba o niewinności dziecka czystego serca , która potrafiłaby odczytać ewentualnie kody z kryształowej czaszki.Ta osoba musiałaby być osobą dojrzałą jednak o ogromnej wiedzy i empatii do ludzi.Nie mówiłem Ci jednak tego że takiej osoby poszukuję czy jacyś my poszukujemy.Nie jestem przywódcą żadnej sekty czy klanu aby mówić My

    Like

    • Nie Dawidzie, to nie tak.. ta informacja wyskoczyla juz w trakcie dyskusji na poprzednim blogu… a info o krysztalowej czaszce sam opublikowales… choc swoja droga przypominam – zero poufnosci w przypadku gdy w gre wchodzi zagrozenie czejegos zycia jak i ogolnie dla illumiackich planow, a o to tyczy sie przeciez ta cala mistyczna gra.. no i moja zasada jest taka, aby nie trzymac sie sztywno zasad.. wbrew sercu i ludzkim uczuciom.. co jak sadze doskonale rozumiesz….

      Like

  3. ”no I popatrzcie.. zaczelam juz zapominac o tych ludziach, np. o Marii, ale jak widac… oni o mnie jakos zapomniec nie moga… ”

    A dlaczego nie mogą ? bo to wampiry energetyczne, zombie

    Jak rozpoznać „psychicznego wampira”?

    Współczesne wampiry nie żywią się już krwią, ale energią i emocjami innych ludzi. Nie jest też łatwo je rozpoznać, gdyż skutecznie potrafią zawładnąć naszym umysłem, powodując że stajemy się uwikłani w relacje z nimi i coraz słabsi psychicznie.

    Psychicznym wampirem może okazać się tak naprawdę każdy, począwszy od członka rodziny po najlepszego przyjaciela. Osoby, które określane są mianem „energetycznych wampirów” żywią się emocjami innych, wręcz żerując na ich uczuciach. Z racji tego, że może się nim okazać nawet najbliższa nam osoba

    http://www.fozik.pl/artykul/czy-wampiry-energetyczne-naprawde-wysysaja-z-nas-energie/11984.html

    Like

  4. Pingback: STUDNIA | livia flow

  5. ”Ktos pisze:
    Marzec 14, 2016 o 21:51

    „a po drugie musiala by miec kody abym mógl jej zaufac.”

    — kody do „cheopsa”, slezy, wawelu, gdynskich dysków, bomby”

    Bomby dziwadełka?

    Jeden z największych współczesnych fizyków Edward Witten zasugerował istnienie tzw. dziwnej materii. Budulcem jąder atomowych są kwarki. Obecnie znamy ich aż sześć rodzajów. Jednak jądra tworzą tylko dwa, tzw. „dolne” i „górne”. Pozostałe rodzaje kwarków są nietrwałe – rozpadają się w ułamkach sekundy po narodzinach. Zgodnie z hipotezą Wittena, kwarki „dziwne” mogą w plazmowym środowisku, a więc otoczone rojem „dolnych” i „górnych” stać się trwałymi. Materia zbudowana z kwarków tych trzech rodzajów może okazać się formą korzystniejszą energetycznie niż ta w jądrach atomowych. Krople takiej materii nazwano zgrabnie po polsku dziwadełkami od angielskiego neologizmu „strangelet” utworzonego od „strange” (dziwny) wedle analogii: pig -świnia, piglet – prosię. Gdyby powstałe w laboratorium dziwadełko obdarzone było ujemnym ładunkiem elektrycznym, byłoby nie odpychane od zwykłych naładowanych dodatnio jąder, lecz przyciągane. Wchłaniałoby więc jądra spotkane na swej drodze i zamieniało w dziwną materię. Z wymoszczonego energetycznego dołka, nasz świat potoczyłby się ku nowemu minimum i zamienił w dziwny.

    http://www.ujk.edu.pl/ifiz/pl/files/mrowczynski/katastrofa.html

    Like

    • Witaj Osko.. ja w tych mistycznych przepychankach nie biore tak naprawde udzialu.. jesli zamieszczam cos tu na blogu to po to aby cos wyjasnic.. ponadto wiesz.. latwo powiedziec “wasze przepychanki” kiedy samemu nie bierze sie w czyms udzialu.. tak wiec “przezyj to sam” 😉 pewna osoba napisala mi tez niedawno cos fajnego na priva, a mianowicie Aby uwazac na Smoki, bo sa bardzo przewrotne.. skloca pomiedzy soba dwoch, a potem oferuja pomoc.. oczywiscie nie za free.. co do zdjecia.. to faktycznie.. moglaby to byc I LATARNIA, choc w kolobrzeskiej nigdy nie bylam.. mieszkalam za to blisko latarni na Rozewiu I Helu.. mialam tez jeden ciekawy sen o Koszalinie ~ o dziwnej Hathor I wisielcu na koszalinskiej wiezy.. tym wisielcem byl jednak stary atlantydzki MaG MiKaEl 11….

      Like

  6. JA właściwie może jak byłam dzieckiem, to i do środka tej latarni zajrzałam, byłam na początku marca w kołobrzegu, ale byliśmy w nocy, więc nie dało się wejść, ale ten jej blask, niesamowity widok 😉

    A co do przepychanek, cieszy mnie, że w miarę obiektywnie podchodzisz, mimo że mogą Cię smucić albo i wkurzać, niektóre osoby, i tak akceptujesz te posty.

    A co do snów, może i Twoje są w jakimś stopniu i prorocze, może i Tobie pomagają 🙂 Ale dla mnie sen to odpoczynek w krainie fantazji, czasem zabawnych, czasem mniej. I mam nadzieję, że tak pozostanie 🙂

    Pozdrawiam, i życzę wytrwałości 🙂

    Like

  7. Co do latarni , to jest nad nią Wieża?Nad tym szybem jest .Dalej Livia ma zakaz wejścia.To ostrzeżenie przekazane przez osobę , do której Livia ma zaufanie.Potwierdzam , to ostrzeżenie.

    Like

    • A58, a skad u Ciebie taka pewnosc, ze chodzi wlasnie o te Wieze? To fakt, ze dostalam zaproszenie do pewnej wiezy, ale z wiadomych wzgledow go nie przyjelam, choc w sumie I bez ostrzezenia ze strony Babci powiedzialabym nie.. Skonsultuj wiec lepiej swoje PLANY z ta druga strona w Twojej Bajce.. bo mnie to wszystko tak naprawde malo obchodzi.. te wszystkie wieze I zamki.. na nic wiec dalsze proby wciagniecia mnie do Wiezy z Waszej radio «» aktywnej Bajki.. wole Castles in the Sky 😉

      Ps. I Latarnie..

      Like

      • Sen dotyczył Latarni Morskiej i to konkretnej czyli chodzi o obiekt z Jarosławca. Po dotarciu na szczyt budowli Livia ujrzy osobą w Masce z długimi włosami siedząca w pozycji kwiat lotosu czytająca bardzo Ciekawą Książkę 😀 Po lewej stronie postać ta będzie mieć Wagę szalkową a Po prawej Klepsydrę z przesypującym się piaskiem. Centralnie przed tą tajemniczą postacią będzie znajdować się pole szachowe ustawione po przekątnej. Livia ma dostać się na Szczyt latarni w przyszłym śnie aby poznać treść tajemniczej księgi, myślę że jest już na to gotowa.

        Kim Jesteś?

        Pierwsza wzmianka o konieczności wybudowania w Jarosławcu latarni pochodzi z
        1818 r.

        Jedenaście lat później 11

        rozpoczęto budowę – daleko – 380 m od morza. W 1838 r. nastąpiło otwarcie latarni. W 1993 roku latarnię wpisano do rejestru zabytków.

        Latarnia stoi w samym centrum miejscowości Jarosławiec, w związku z czym turyści nie powinni mieć problemów z
        jej odnalezieniem. Latarnia jest udostępniona do zwiedzania.

        Wysokość latarni: 33,3 m 11.11.11 😀

        Wysokość światła: 50,2 m n.p.m.
        Zasięg światła: 23 Mm (42 km)
        Charakterystyka światła: B (2) (9s)
        Światło: 0,45 + 2,05 + 0,45 + 6,05 = 9 s.
        Położenie geograficzne:
        szerokość 54″ 32′ 29″ N
        długość 16″ 32′ 41″ E

        http://www.cda.pl/video/1525810b

        Like

      • Chyba Livio nie czytasz tego co piszesz.To cytat:
        ” i co ciekawe znow mi sie przysnila babcia.. stojaca jednak tym razem na schodach w ksztalcie spirali… choc tak jakby dopiero co budowanych, albo odnawianych? rozmawialam z babcia stojac u podnoza tych schodow.. nie mogac wejsc dalej, bo babcia je ewidentnie blokowala.

        To moja radioaktywna bajka czy Twoja?Piszesz o podróży Babci do Krakowa.Myślisz ,że te teorie wszelkiej maści znawców wyjaśnią Ci o co chodzi?.Związek z Krakowem jest a jest on poprzez osobę , którą spotkałaś na forach.Dotyczy to przeszłości jak i teraźniejszości.Powiem tak – te schody i zamek to przedostatni etap do rozwiązania wszystkich zagadek.Można łatwo poprzez nieostrożność wpłynąć na przebieg wydarzeń , które zmierzają aktualnie do pomyślnego zakończenia.Napisałaś ,że Babcia wyglądała inaczej niż wtedy , gdy żyła.Zgadza się .Twoja Babcia wygląda teraz inaczej i nie jest to duch .Gdy czytam te komentarze o latarniach morskich , to przychodzi mi tylko jedna myśl do głowy – to wprowadzanie błędnych kierunków , żebyś Livio się nie połapała w tym wszystkim.

        Like

      • Wystarczy, ze ty Andrzeju czytasz I to bardzo uwaznie, a mimo to nie zauwazyles ze napisalam iz wiem ze nie chodzi o latarnie.. babcie rozpoznalam po sygnaturze.. ale rozumiem, rozumiem “mezczyzna zawsze musi miec racje”.. tak wiec faktycznie nie ma sensu sie wymadrzac.. lepiej lece przygotowac bombe.. witaminowa.. na kolacje 🙂

        Like

  8. Nie trzeba być alfą i omegą żeby wiedzieć, że latarnia jest sama w sobie wieżą. I to nie taką ze smokami, a taką która oświetla drogę 😉
    Przez grzeczność zapytam “A kim Ty jesteś” żeby dawać “zakazy” czy “ostrzeżenia” ? Bawi kogoś tutaj takie straszenie? Bo mnie chyba najmniej, dlatego wrócę sobie do obserwowania.

    Like

  9. Porównajcie sobie te dwie wypowiedzi:

    “Livia Ether Flow says:
    March 18, 2016 at 21:38
    ”Czy to coś wyglądało podobnie?”
    http://dolny-slask.org.pl/980864,foto.html

    w sumie dosc podobnie.. krecone betonowe schody… prowadzace tak jakby do wiezy zamku.. zreszta na drugi dzien po tym snie ktos opisal mi wlasnie takie pomieszczenie – wieze z klatka schodowa.. ale dzieki ostrzezeniu ze strony babci – ”znak czasu” – wiem zeby sie do niej nie zblizac….”

    “Oska says:
    March 20, 2016 at 22:54
    A mnie te schody http://dolny-slask.org.pl/980864,foto.html jakoś się skojarzyły dziwnie z latarnią w kołobrzegu 😉 Może snetyment do tej latarnii, nie wiem 😉
    Ale jakoś tak, sobie patrzę, na te Wasze przepychanki, i tak sobie myślę, że po co to?”

    Co jedna wypowiedź z drugą ma wspólnego.Powtórzę.Ostrzeżenie jest zasadne ponieważ Livio nie poradzisz sobie z tym problemem a wtedy jest to niebezpieczne.Ta wieża to wstęp do czegoś stanowiącego największą tajemnicę.I nie mądrz się , bo nie jestem Twoim wrogiem a przyjacielem.Powiem Ci ,że chciałem wysłać Tobie kilka elementów zagadki , ale dostałem informację żeby tego nie robić.

    Liked by 1 person

  10. Oj oby byl juz koniec z debilami ,dalej po swej starej modzie .Najpierw sruby do opony ,potem chcieli by bys placil za to co nasrali.Ta klamliwa i zlodziejska banda widac nigdy nie zmadrzeje.Coz czas juz wieki by Hubertus zrobil juz pozadki z tym ich burdelem ,bo i mnie juz nerwow powoli brakuje dla gnojow ,wiecznie probuja jedno i to samo.Teraz beda kopac na Barglowce na Raciborskiej 44 na swe gowna studnie i sie okazuje ze ja wlasciciel co do wlosci kluczy nie ale ma zaplacic za Chmielowe gowna.Jak szantarzowali Ojca to tak mysla bedzie dalej ,ale niech sie zgosza do Gliwickiej diecezji Ona ma Kamieniec to i darowalem im Barglowki reszte .Wiec niech se Bogi same miedzy soba zajma swoim Mistem ,bo ja juz od tygodni nie w tej gminie.

    Liked by 1 person

    • Siola, to w koncu kopia studnie czy szambo, bo to zupelnie dwie rozne sprawy.. w innym miejscu napisales:

      siola March 23, 2016 at 06:12

      Kopia studnie kopia pod drugimi dolki ,zapominajac ze na koniec sami w wlasnym Miscie moga sie utopic.Jak na razie zaganiaja mnie do rogu ale na ich miejscu bym uwazal bo jak wilczek bialy nie bedzie mial wyboru to te boskie gnidy moze zdrowo pogryzc.Coz ja sobie tak mysle ze na nic ich to jest szukanie bo jak Pustej Koke nie ma to i Pustej glowy na nic jest dazenie by droge ta wlasciwa znalezc.Na klamstwie co oparte to i Mistu jest to warte,jak na razie mysle ja ci ze sami wrzucaja se wlasny Mist pod nogi.Coz niech nie szukaja rozwiazania w wojnie bo to jest wtedy to ostatnie co na tym swiecie ludziom zrobia.Coz ja juz powoli bede musial zalozyc sklep z srubami od palantow.Powoli ta zabawa z palantami przestaje mnie bawic,coz z chciwosci zaszli byc moze o jeden krok za daleko widac im do konca swego spieszno. Udalo sie obronic ksiedza Robaka moze sie i uda obronic siebie samego bo nie robil ja nic zlego jak te gnidy palantowe od szantarzu.Choc dalej nie rozumie czego sie tak uwziely na mnie od palantowego Mistu.przecierz tak naprawde na koniec sami siebi niszcza.

      https://liviaflow.wordpress.com/planetary-templar-complex/comment-page-1/#comment-421

      Wyglada wiec na to, ze ktos kopie nowa studnie, a Ty jestes z tym jakos zwiazany.. rozumiem tez, ze Raciborska 44 w Barglowce to Twoj stary adres zamieszkania? hmm.. ok.. napisze o czyms… 21 marca, czyli przedwczoraj mialam nastepujacy sen;

      do x

      /Hej, mam wrazenie ze pojawiles sie w moim dzisiejszym snie..
      zapamietalam, ze komus bardzo zalezalo na tym aby spotkac sie o 6.00
      rano I zaczac remont.. a dokladniej remont domu mojej babci..
      poczawszy od korytarza.. mignela mi tez postac ksiedza I jakichs
      symboli, ale niestety nic wiecej nie zapamietalam.. obudzilam sie nad
      ranem I wtedy jakby poprzez sciane ujrzalam zegar na ktorym byla
      dokladnie 6.00.. I pomyslalam, ze to ma jakis zwiazek z Toba.. po
      prostu taka pierwsza mysl splecenie ze soba watku domu mojej babci
      (nad studnia) I remontu…….dziwny bol glowy przypomnial mi o czyms jeszcze.. pod koniec snu lezalam na podlodze.. tak jakbym tracila swiadomosc.. troszke jak w hadze.. obok mnie lezala jeszcze inna kobieta… i duzo rozrzuconej zieleniny… to bylo jakby w korytarzu, al;bo przedsionku czegos w rodzaju kaplicy albo komory../

      w snie o wiezy i kreconych schodach tez chodzilo o studnie.. ale nie, nie o latarnie, choc ta w Kolobrzegu naprawde robi wrazenie, zwlaszcza jej podziemna czesc.. a ta w Jaroslawcu… hmm.. w kazdym badz razie ciekawe 😉

      Like

  11. “Livia ma dostać się na Szczyt latarni w przyszłym śnie aby poznać treść tajemniczej księgi, myślę że jest już na to gotowa. ”

    — ta KSIĄŻKA nie jest do oglądania przez SATANISTÓW…..

    Like

    • Sekciarze wiedzą że istnieje klucz ale bardzo ich boli że nie mogą go dostać a tym samym posiąść Upragnionej Mocy dzięki której mogli by się wynieść do ragi Panów Władców.

      Tak jak tkwili w miejscu w 2012 tak tkwią w chwili obecnej a w swoich mistycznych poszukiwaniach mocy nie ruszyli się ani o centymetr.

      O byciu fajnym świadczą także i czyny wynikające z Serca a nie chęci posiadania władzy ale jako że zdrajcy i sprzedawczyki dalej udają że nie wiedzą o co chodzi i czego się dopuścili w przeszłości to od Maja tego roku zacznie się zabawa czyli mistyczny festyn Centralnego Słońca.

      Tym matołkom zostanie tylko pokazana marchewka a później w ramach duchowej nauki dostaną kijem przez Uszy. Cóż nie chce nikogo niepokoić ale teraz czas na mistyczną Tresurę.

      Wraz z Majem 2016 roku oficjalnie zostaje zerwane przymierze z Asurami i teraz Światło zabawi się z wami na poważnie za wszystkie plugastwa które szerzycie w swoich mistycznych bredniach.

      Jak poczujecie oddech śmierci na plecach to przestaniecie mieszać Lucyfera z błotem i ciągle obsrywać jak to robicie do tej pory. Każdy, nawet Anioł ma swoją cierpliwość do wysłuchiwania oszczerstw na swój temat.

      Nie udajcie świętoszków gdyż po spojrzeniu w wasze Oczka na buźce widać obraz waszej Duszczyki i jej Czystość, jak będziecie dalej robić to co do tej pory wasza “świetlistość” zostanie wyciągnięta poprzez Słońce na wierzch co spowoduje że nie pomoże wam nawet kilo pudru aby przykryć Prawdziwy stan waszego wnętrza.

      Gówno wiecie co tutaj się będzie działo o czym świadczą m.in brednie Simona Smarksa nt Yaldabaotha

      Tak więc wam dane będzie tylko powąchać Marchewki ale niestety jej nie zasmakujecie hahaha.

      Jeszcze odnośnie Emeraldowych podrób to nie myślcie że ja się wkręciłam w wasze Matrixowe Brednie. Każdy zapewne wie jak wygląda Drzewo Zainfekowane poprzez Krzew jemioły i w odniesieniu do Emeraldowego badziewia sytuacja jest identyczna a jak zostaniecie odcięci od Źródła to przestaniecie istnieć razem z waszą Wampiryczną Bają fałszywego światła.

      Like

      • ”Gówno wiecie co tutaj się będzie działo o czym świadczą m.in brednie Simona Smarksa nt Yaldabaotha”

        a co on niby takiego powiedzial, bo z tego co mi wiadomno to tylko tyle, ze nic nie moze powiedziec, bo nie kojarzy tej nazwy – Yaldabaoth – i zebym napisala do niego na priva… wiec o jakie brednie Ci chodzi? i sam go**o wiesz zarowno na temat tego co tu sie bedzie dzialo jak i na moj temat… choc w sumie ladnie zdradzasz swoje plany.. z kim trzymasz i co Ci sie marzy – krwawa jatka – w maju…

        ”Jak poczujecie oddech śmierci na plecach to przestaniecie mieszać Lucyfera z błotem i ciągle obsrywać jak to robicie do tej pory. Każdy, nawet Anioł ma swoją cierpliwość do wysłuchiwania oszczerstw na swój temat. ”

        Cos mi tu zalatuje Ktosiem DRACO.. czyzby nowy uklad? Co zas ”Wampirycznej Bai fałszywego światła” to moze czas Ci przypomniec Twoje wlasne komentarze o zombie party, czarnym sloncu, w tym zakrwawione mangi i nazi… i ja tak naprawde mam gleboko gdzies wszelkie uklady… takze te szmaragdowe.. a najbardziej dosc wszelkiej polityki.. tak wiec jedno jest pewne – najwyzsza pora zrobic generalne porzadki w tym kosmicznym wariatkowie, bo ja tez mam swoja cierpilwosc… i powiem Ci skad Twoja wscieklosc.. stad, ze nie udalo Ci sie mnie wywiesc w pole… i na zakonczenie – kolejna proba zblizenia sie do mojej osoby jak i moich najblizszych oraz podszywania sie pode mnie… OVER OUT…. over….

        Like

      • Wybacz Livio ale pod osobę będącą pionkiem na planszy do Gry nie muszę się podszywać. Nic mi się szczególnego nie marzy gdyż i tak w Odpowiednim Czasie Zdrajcy dostaną odpowiednią zapłatę. Będziemy zmierzać do tego że zaczniecie prosić NAS o litość i wybaczenie, tak wiec mimo podejrzenia pewnych planów i tak nie masz na przebieg wydarzeń Żadnych Wpływów.

        To co ma zaistnieć i tak się wydarzy gdyż myszka już nie może uciec z Klatki hahaha.

        Więc w tym roku tylko Kij 😀 bo jak nie macie nad sobą Boskiej Ręki to zaczynacie chodzić na uszach.

        Like

      • I pomyslec, ze sie za Toba wstawilam.. coz.. juz taka jestem, ze nie potrafie sie cieszyc niczyim cierpieniem, nawet najwiekszego wroga, nawet tego kto mnie skrzywdzil.. to nas bardzo rozni.. I szczerze mowiac przykro mi Lucy.. ze zamiast wykorzystac szanse ktora otrzymales sam krecisz na siebie bata wybierajac sciezke destrukcji… a moze dodatkowo wzmacnia to dzisiejsza pelnia? Hmm.. ciekawe bo zdaniem niektorych to szczegolnie wazna pelnia.. ide wiec zobaczyc jak sie czuje Ksiezyc 🙂

        Like

  12. “Cos mi tu zalatuje Ktosiem DRACO.. ”

    — PUDŁO

    Ktoś “pochodzi” z ZUPEŁNIE INNEGO MIEJSCA w kosmosie, ;p

    I nie jest też SMOKIEM o czym mogą zaświadczyć błyszczące w mroku czaszki głupców jacy “zabiegli mu drogę” jakich spotkał “zaszczyt” zobaczenia go w “pełnej krasie”. 😀

    PS.
    “i powiem Ci skad Twoja wscieklosc.. stad, ze nie udalo Ci sie mnie wywiesc w pole… i na zakonczenie – kolejna proba zblizenia sie do mojej osoby jak i moich najblizszych oraz podszywania sie pode mnie… OVER OUT…. over….”

    — jedyne co się “do ciebie klei” to twoja “mamusia” nierzadnica maryja zwana też tiamat czy jej słudzy jak a58 czy 3-rzędni kabaliści jak ten twój “kochanek. Sni ci się bo SKAMLE o ratunek u swoich demonich dzieci. A skamle bo ginie, już NIEODWRACALNIE….. wraz z całą swoją nazimenażerią, “rasą bałwanów” zbyt głupich by po ponad 5 tysiącach lat studiowania pokradzionych WED zrozumieć PRAWA w nich zapisane.

    Like

    • Sama sie sobie dziwie.. skad mam do was tyle cierpliwosci.. piszecie, ze jestescie tacy wielcy, silni I straszni, a tymczasem ja to odbieram zupelnie inaczej.. zwlaszcza to co pomiedzy wierszami.. strach I desperacja.. ponadto.. skoro jestem dla was tylko pionkiem, czy pylkiem to po co sie w ogole mna zajmujecie.. sledzicie moje wpisy.. sny.. rozwiazanie jest przeciez tak proste ~ wystarczy przestac zagladac na blog Livii jak I przestac sie nia interesowac.. no chlopaki.. dacie rade 😉

      Komentarz Lucy, w ktorym pisze ze wkrotce kilka osob zabawi sie ze mna w snie, oraz ze jest dla mnie/nas przygotowana bomba jest wlasnie wysylany na holenderska policje..

      Like

      • Problem w tym Nadziejo że holenderska policja nie zajmuje się leczeniem paranoi 🙂 od tego są holenderscy psychiatrzy. Zamiast szerzyć kłamstewka wrzuć ten komentarz i niech każdy zobaczy co zostało tam napisane 🙂 Tak czy siak nic Alicji nie możecie udowodnić.

        Jak byś jeszcze nie załapała Alicja bardzo lubi stróżów Prawa i rozmowy z nimi.

        Jak przestawisz odpowiednio literki w Polskim słowie POLICJA to otrzymasz ALICJO 😀
        wiec nie mam żadnych powodów do niepokoju.

        Drzwi zostały wyważone po ktoś bardzo potrzebował jajek i mleka na domowy wypiek wiec nie rób z siebie Żydówki żałującej człowiekowi kilku niedrogich produktów 😀

        Nadziejo Ty powinnaś się cieszyć że Alicja do tej pory nie zgłosiła Ciebie do organów ścigania za kradzież historii Alicji z Krainy Czarów gdzie Plagiat Ma Tytuł “Czarownik z Krainy Oz”

        stal
        stalowa wola
        dorotka
        strach
        szmaragdowy gród
        blaszany drwal
        STALOWA TRUMNA 😀

        PS Zdjęcia budynku gdzie mieszkam na pewno nie posiadasz no chyba że z Tobą na serio jest coś nie tak i oprócz tego że o mnie śnisz i ciągle marzysz, także śledzisz moje prywatne życie.

        Zamiast popadać w paranoję że ktoś chce Ci zrobić krzywdę lepiej przeszukaj Dom może i jakaś Laleczka się znajdzie hahaha

        Like

    • KTOS – A propos twoich najnowszych komentarzy.. ban to ban.. dosc juz naszerzyles swojej propagandy.. poczawszy od momentu kiedy Nnka lezala w szpitalu I kiedy umierala, a wy w najlepsze na jej blogu sie zabawialiscie.. Przyklad twojej klamliwej propagandy widac najlepiej na przykladzie tego co skopiowalam w notce.. o mojej rzekomej probie wlamania sie do gdynskich piramid.. choc to cos znacznie wiecej niz klamstwo.. to obrzydliwe oszczerstwo.. w Gdyni bylam po raz ostatni w 2012 r I to tylko w przelocie tuz przed wyjazdem z Polski na poczatku 2013 I od tamtej pory mnie w Polsce nie bylo.. o planach wlamu pisala jednak I to oficjalnie tu na blogu Lucy, choc wlamu do EGD I ze chca mnie do tego wykorzystac na poczatku tego roku.. co sie zbieglo z dziwna proba wlamu do mojego domu w dniu 6 stycznia.. sprawy te zostana wiec polaczone.. do tego aktualne straszenie bomba.. tak wiec za pozno na wykrecanie sie I odwracanie kota ogonem.. wystarczy przypomniec to wszystko co do tej pory zostalo napisane, chocby przez Lucy – o jej bliskim zwiazku z Projektem Cheops, czy o szykowanej przez nich ceremonii jak I zwiazku z Illuminati.. tak wiec to kolejne obrzydliwe klamstwo z Twojej strony przypisywanie mi rzeczy z ktorymi nie mam nic wspolnego.. tak jednak wlasnie dzialaja demony.. wywracaja wszystko do gory nogami.. z prawdy czynia falsz, a z falszu prawde.. albo wszystko tak pomieszaja, aby nie mozna sie bylo polapac o co wlasciwie chodzi.. prawda Samuelu? Szczytem perfidii Z twojej strony jest laczenie mnie z Projektem Cheops.. skoro wiesz o czym pisalam na ich temat do tej pory i to od pierwszej chwili kiedy sie z tym projektem spotkalam w 2007 roku… potem 11 11 11 etc.. skoro wiec o tym wiesz a mimo to wypisujesz takie bzdury to jak mam cie traktowac.. jak nie oszczerce.. do tego twoje nieustanne bluznierstwa pod adresem wszystkich kobiet lacznie ze mna.. wyzywanie ich od zydowskich dziwek, swin lub szmat.. tak wiec naprawde wystarczy.. wystarczy tej agresywnej archonckiej propagandy… choc warto jeszcze przypomniec twoje wyznanie do Szatana.. I ty smiesz wyzywac innych od satanistow? dosc tego.. trzymaj sie ode mnie i mojego zycia z daleka…

      Like

  13. “Sama sie sobie dziwie.. skad mam do was tyle cierpliwosci.. piszecie, ze jestescie tacy wielcy, silni I straszni, a tymczasem ja to odbieram zupelnie inaczej.. ”

    – nie rozumiesz istoty zabawy w jaka jesteś wkręcona. Zło na tej planecie, owa “twoja mamusia” rozpatrzliwie poszukuje sposobu by dotrwać do kolejnego cyklu. W tym celu zarówno satanistyczne sekty judaistyczne rozpalają w Europie wojne religijną jak i na drugą rękę prubuja do tego świata rytuałami jak 11.11.11 przywołać owego Demona do tego świata. Bo wojna religijna nie odbędzie się z tymi tłumami zmanipulowanych w sataniźmie dla goim katolików, protestantów czy prawosławnych (etc). Wojna dobra ze złem to wojna twojej “mamusi” wraz z całą plejada jej poleczników z Chrystusem jaki dopiero ma powrócić (czyli to będzie ogólnoplanetarny konflikt bogowie kontra demony gdzie jedna czy obie strony będa wsparte chmarami bezwartościowej “ludzkiej” piechoty). To co się dzieje w Europie to dopiero SZYKOWANIE PRZEDOLA DO KOLEJNEJ WOJNY ….. ale już takiej “gwiazdowej”…… ale….

    demony chcą być gotowe do boju, szukają każdej możliwej sposobności by poprawić swoje szanse w tym starciu stąd różne podejmowane inicjatywy jak te firmowane przez Stowarzyszenie Cheops ….. także siola ze swoją sektą siedzi w tym szambie po uszy ale siedzieć musi bo już dawno temu ZAPRZEDAŁ “mamusi tiamat” duszę. Jego “przebicia” są takim rozdwojeniem jaźni, takim stanem pomiędzy tym co sumienie chce mu przekazać a czego jego umysł się wypiera i (jak u typowego schoizofrenika paranożydalnego) PROJEKTUJE na innych. Z drugiej strony to co w nim siedzi rozpatrzliwie poszukuje odpowiedzi na pytania stąd jego “gatki po szwabsku” z nadzieją iż zostanie mu udzielona podpowiedź lub znajdzie jelenia do szukania “skarbu” jakiego porząda jego “baronowa” sekta”.

    W tym samym klimacie są “wstukiwane” a58 kwestie do obczajenia, w tym samym klimacie sa tobie INDUKOWANE sny. Sny jakie NIE SĄ TWOJE. NIE OPOWIADAJĄ o tobie (mimo iż ci umysł podpowiada taką narrację). One są wszczepiane by któraś ze śniących je osób doprowadziła satanistów do SEZAMU jaki im pozwoli przetrwać powrót Chrystusa. Stąd te gdyńskie wykopki “ostatniej szansy” czy teraz coraz częściej i coraz nachalniej zwoływane medytacje…..bo….

    świat twojej demoniej mamusi SIĘ ROZPADA więc jest problem bo demony upadając w wibracyjny dół jak to kiedyś stwierdził Tarasiewicz nie zatrzymają się na poziomie zwierząt a dopiero flory. A niej już nie będą mieć możliwości manipulowania świadomością inych istot. Stąd te kwilenia słyszane z prawa i lewa, kwilenia o WYBACZENIE ich zbrodni.

    Co do lucka to nie wiem czemu nas łaczysz. Moja z nim czy nią przygoda zakończyła się niecałe 2 lata temu burzliwym włamem do mojej świadomości. Znaczy próbą i od tamtej pory “znamy” się jedynie z kolejnego pisania na blogach. Co do “mocy” to naprawdę jesteście jak dzieci próbujące uparcie włożyć paluszek do prądu. I to nie takiego z gniazdka ale takiego z sieci przesyłowej wysokiego voltarzu.

    Niestety próby wytłumaczenia wam iż jesteście w CZARNEJ DZIURZE nie skutkują więc MACIE PROBLEM bo nie czytaliście uważnie (chociażby) Kodeksów Majów. A tam jest wytłumaczone czemu elity i ich “bozkowie” obawiają się KRESU SŁOŃCA zwanego też “wydarzeniem” i co sie dzieje z istotami jakie “NIE ZALICZĄ PRÓBY” a wy jej NIE ZALICZYCIE. I zarzucane mi “chcenia” czy “niechcenia” nie grają tu roli bo SAMI WYMIERZYCIE SOBIE KARĘ w bardzo specyficznie złośliwy sposób.

    Ale jak się nie czyta to się potem ze strachu PROJEKTUJE na innych swoje przewiny. Czy pomawia o bycie “szwarc charakterem” taj jak z tym poniższym z dupy wziętym POMÓWIENIEM…

    “zostanie tez pod to tez podciagnieta sprawa wywarzenia drzwi w naszym domu w dniu 6 stycznia.. wychodzi na to ze to tez twoja sprawka.. ”

    Wiem że różne męty bardzo lubią sobie wycierać gęby moją postacią ale zapominacie o jednym pewnym niuansie….. to czym mnie “obdarzacie” wraca do was WIELOKROĆ ZWIELOKROTNIONE. Ot taki mały trick z KARMĄ na upierdliwe bachory.

    Ja NIE JESTEM Z WASZEJ (sekciarskiej) BAJKI WIĘC MNIE W WASZE PERSONALNE ROZGRYWKI I WOJENKĘ O “DYSKI” NIE WCIĄGAJCIE…..

    a niestety livio siedzisz w Cheopsie po uszy i to z własnej inicjatywy bo to “twój dom” z jakim byc może wziełaś sobie rozbrat ze 2 lata temu i teraz na niego kablujesz bojąc się ich odwetu. Ale to twój problem i twojego 3 rzędnego kabalistycznego gacha więc nim NIE ZAŚWINIAJ cudzego imienia….

    bo “nie znasz dnia ani godziny” kiedy wszelkie rzucane w stosunku do Ktosia pomówienia zawisną ci na szyi jako młyński kamień podczas “duszy ważenia”.

    I jeśli mi nie wierzysz zapytaj Sławka czy “mówię prawdę”. 😀

    I czy “TAK” się naprawdę stanie. On juz to przerabiał więc teraz nie czaruje a szaleje z różańcem. 🙂

    Like

  14. A ja myslal ze to tylko u mnie ,sruby a pozniej proba szantarzu .Od chciwa zaklamana obrzydliwa banda ,strasza nas tu muslemami a kto bedzie nas pronil przed ich teroryzmem.Masz racje Livio czas pojsc tez na policje bo ta banda nigdy nie zrozumie ze sie za nich wstydzisz. Ale czego oczekiwac od bezdusznego bydla kture sie od wiekow nauczylo rzyc z cudzego.Po prostu zlodzieji i klamcow ciagle rece swierzbia nawet jak ich w niemcach zlapia na goracym uczynku to dalej Ida z podniesiana glowa myslac ze nikt nie wie.A ludzie jak to ludzie widza i sluchaja ,jeden drugiemu opowie wiec i wiesc sie niesie na swiat caly ze to zwykli klamcy i zlodzieje duchowi co duszy nie Maja wiec i nosza wysoko swoje kapusciane glowy.Coz jak narazie wiem od ludzi ze jak ich widza nawet w kosciele to im sie na wymioty zbiera.Coz moze teraz sie ich cialu na wymioty tak uzbiera ze ich swiadomosc cialo z siebie wyrzyga nie potrafiac tej bezdusznej gadziny w sobie nosic.Czasami pusta glowa choc wie sama ze stoi nad urwiskiem ,nie zrozumie ze tej drogi koniec i dalej pchac sie bedzie bo bylo im z tym dobrze wiekami ale czego oczekiwac od bezdusznych ONI Maja tylko zamiast duszy w sobie ,pusta glowe i wychodza z krzywych ust puste slowa o duchowosci.Ale jak tu mowic takim o czyms czego w nich nie ma ,to i patrzec trudno ludziom w oczy wiec dostaja zeza i tworza wszystko podwujnie siebie i swoje odbicie i najwiecej strachu Maja przed wlasnym cieniem ktury widza w innych ale nie w samych sobie.

    Liked by 1 person

    • ”A ja myslal ze to tylko u mnie ,sruby a pozniej proba szantarzu .Od chciwa zaklamana obrzydliwa banda ,strasza nas tu muslemami a kto bedzie nas pronil przed ich teroryzmem. Masz racje Livio czas pojsc tez na policje bo ta banda nigdy nie zrozumie ze sie za nich wstydzisz.”

      tak, miarka sie przebrala.. i absolutnie nie mam zamiaru zatwierdzac wiecej komentarzy Ktosia, czy Lucy, bo to chora zakazna propaganda.. a czesc informacji specjalnie jest tak spreparowana, aby na mnie i innych zwalic to co te diably w ludzkich skorach same wyprawiaja..

      tu tylko kilka wyrywkow

      Alicja z Krainy Czarów 2016/03/23 at 22:32
      Piekło z Ogniem jest przereklamowane, tam gdzie już niedługo się znajdziecie nie będzie ani promyka światła, tak więc czeka was całkowita ciemność i NICOŚĆ.

      Jest tak jak zostało już napisane i Jako Osoba z punktu duchowego przypominasz dom z drzwiami otwartymi na oścież do którego każdy może wejść i zrobić co chce dlatego też nie dziwi mnie fakt że kilka istot z astrala zabawią się z Tobą w snach. W takim domu nikt nie będzie trzymał żądnych ważnych informacji.

      Od mnie … jest przygotowany specjalny wybuchowy prezencik Panora Box 🙂 gdyż tytuł Buffy do czegoś zobowiązuje 😀

      Alicja z Krainy Czarów 2016/03/24 at 01:43

      Jak byś jeszcze nie załapała Alicja bardzo lubi stróżów Prawa i rozmowy z nimi.

      Nadziejo Ty powinnaś się cieszyć że Alicja do tej pory nie zgłosiła Ciebie do organów ścigania za kradzież historii Alicji z Krainy Czarów gdzie Plagiat Ma Tytuł “Czarownik z Krainy Oz”

      stal
      stalowa wola
      dorotka
      strach
      szmaragdowy gród
      blaszany drwal
      STALOWA TRUMNA 😀

      Zamiast popadać w paranoję że ktoś chce Ci zrobić krzywdę lepiej przeszukaj Dom może i jakaś Laleczka się znajdzie hahaha

      Ktoś 2016/03/24 at 02:33

      a niestety livio siedzisz w Cheopsie po uszy i to z własnej inicjatywy bo to “twój dom” z jakim byc może wziełaś sobie rozbrat ze 2 lata temu i teraz na niego kablujesz bojąc się ich odwetu. Ale to twój problem i twojego 3 rzędnego kabalistycznego gacha więc nim NIE ZAŚWINIAJ cudzego imienia….

      bo “nie znasz dnia ani godziny” kiedy wszelkie rzucane w stosunku do Ktosia pomówienia zawisną ci na szyi jako młyński kamień podczas “duszy ważenia”.

      I jeśli mi nie wierzysz zapytaj Sławka czy “mówię prawdę”. 😀

      I czy “TAK” się naprawdę stanie. On juz to przerabiał więc teraz nie czaruje a szaleje z różańcem. 🙂

      LiVia

      No ”ktosiu” to sie przeliczyles… kazdy kto mnie zna wie doskonale, ze od samego poczatku bylam anty Projekt Cheops, ale na tym przykladzie najlepiej widac ile warte jest to twoje poronione pisanie.. to celowa dezinformacja..aby wartosciowe informacje wraz z prawda utonely w morzu ktosiowej paplaniny, w dodatku zakaznej.. dlatego od tej pory ban i to nieodwolalny.. dla wszystkich illuminackich pluskw.. don’t çry..

      i jeszcze cos.. przejrzalam Cie – to ty jestes glownym przesladowca WANDY, na ktora tak sie powolujesz, a tak naprawde jestes jej wrogiem – zabojca.. podobnie jak niewiele masz wspolnego z prawdziwymi WEDAMI, czy Slowianstwem.. to co propagujesz to satanistyczna filozofia przemocy DRACO – filozofia BESTII… gwalcicieli mordercow i klamcow… a jesli myslisz ze ktos kontroluje moje sny to no problem.. mysl tak dalej…. mysleliscie, ze udalo wam sie zlapac mnie w wasza pulapke, a tymczasem… dzieki temu toja mam namiar na wasza glowna satanistyczna meline…..

      Like

      • ” ps 2.. jesli myslisz ze ktos kontroluje moje sny to no problem.. mysl tak dalej…. mysleliscie, ze udalo wam sie mnie zlapac w wasza pulapke, a tymczasem… dzieki temu mam namiar na wasza glowna satanistyczna meline….. ”

        Ulewa odsłoniła ludzkie szczątki na Wzgórzu Wawelskim

        Niecodzienne odkrycie w okolicach Wawelu. Wczorajsze intensywne opady deszczu spowodowały osunięcie skarpy przy Zamku Królewskim. W miejscu osuwiska pojawiły się ludzkie kości i fragmenty ceramiki. Jak na razie trwają wstępne badania znaleziska.

        http://wiadomosci.onet.pl/krakow/ulewa-odslonila-ludzkie-szczatki-na-wzgorzu-wawelskim/tzfhx1

        Like

  15. Do KTOSiA:
    “bo “nie znasz dnia ani godziny” kiedy wszelkie rzucane w stosunku do Ktosia pomówienia zawisną ci na szyi jako młyński kamień podczas “duszy ważenia”.

    I jeśli mi nie wierzysz zapytaj Sławka czy “mówię prawdę”. 😀

    I czy “TAK” się naprawdę stanie. On juz to przerabiał więc teraz nie czaruje a szaleje z różańcem. :)”
    ………………………………………………………………………………………………………………………
    Ktosiek,…no to Stary poleciałeś, oj poleciałeś….niby co ja już przerabiałem?
    Bo nie czaję bazy….Mam nadzieję, że to nic poważnego,,, ot chwilowa Twoja niedyspozycja…ale rozumiem-późna pora była…OK, Ok, nerwy , nerwy szaleją…wiosna za pasem…
    Niby ja …coś do Ciebie?…
    Sam odrzuciłeś kiedyś zaproszenie na piwo,
    Przecież Ty sam walczyłeś na forum u Alexa w słusznej wielkiej sprawie, nie pamiętasz już?
    (obecne wszystkie te komenty Alex skasował- po modyfikacji systemu -więc chyba nie pamiętasz…jak jako Baneko walczyłeś jak lew ryczący…dzielnie)
    Oj piękna to była walka..oj piękna, …
    Cóż mnie do Ciebie?,, czasem lubię coś Ci napisać u Livi i tyle.u
    Nic do Waszmości nie mam, nawet akceptuje (styl mi się ten widzi) Twoje czipsiki, okularki i leżaczek również, wprawdzie niach, niach, niach mnie ciut razi..ale..drobiazg.
    Ale Ktosiek..daj spokój, nie przesadzaj z tym wszystkim zbyt serio, bo to trąca obłędem,
    wiesz chyba, że frajda jest na granicy balansowania, ale nie przesadź, zepsujesz zabawę gdy zbyt serio polecisz po bandzie…
    Pewne granice w kulturze i w sposobie werbalnej komunikacji należy zachować (pamiętasz jak i mnie kiedyś u Livi poniosło, ale przeprosiłem i po sprawie).
    Natomiast przeginanie “pały” z tym straszeniem Livii, z Twojej strony uważam za bezczelne i prostackie ( Ja w każdym razie bym na Twoim miejscu przeprosił Livię i skromnie sugeruję Ci po starej znajomości tak właśnie uczynić, dziewczyna nie zasłużyła na to i wiesz to doskonale).
    I kończąc to przydługie pisanie…
    A czy Różaniec Ci w czymś Stary przeszkadza?
    Kilkadziesiąt malutkich paciorków,,, a utkwiły w Twej głowie jak pociski z Tantala.
    Już nawet zapomniałem o nich stary…a tu… popatrz, popatrz come back Różańca!!
    Cuda, cuda i dziwy

    z mojej strony Świąteczne pozdrowienia dla Livi, Ciebie Ktosiu i Forumowiczów odwiedzających tę łączkę,
    Sławek

    Like

  16. Eh,
    nie ma to jak komentowanie wypowiedzi jaka nie została opublikowana……

    ale czego się można spodziewać po kruchtowych MANIPULANT(K)ACH.

    PS.
    (sławek)
    “Natomiast przeginanie “pały” z tym straszeniem Livii, z Twojej strony uważam za bezczelne i prostackie ( Ja w każdym razie bym na Twoim miejscu przeprosił Livię i skromnie sugeruję Ci po starej znajomości tak właśnie uczynić, dziewczyna nie zasłużyła na to i wiesz to doskonale).”

    — CZYTANIE Z ROZUMIENIEM TREŚCI SIĘ KŁANIA……
    takiego dzieła o nazwie Apokalipsa św Jana, bo to on pisał o WASZYM WYGINIĘCIU.

    Ale rozumiem iż nalepiej “skopać posłańca” bo się wtedy “niezadzieje” nie?

    Normalnie POGRATULOWAĆ SPOSOBU MYŚLENIA.

    A post był BARDZO WYWAŻONY jak na te sterty kalumni rzucane pod moim adresem.

    Like

  17. WESOLYCH WOLNYCH DNI WSZYSTKIM KTO W WOLNOSC WSZYSTKICH WIERZA.
    Teraz troche plotek od dzbana.Byla dziewczyna u Marysi w Kietrzu ,pomagala Marynie wylaczyc bardzo duzy telewizor,bo Marysia jakos dziwna nie potrafila sama wylaczyc programow.Potem wzielo dziewcze doniczke po palmie pelana truskawkowego jogurtu ze smietana i na wierzchu ze swierzutkimi mlodymi truskaweczkami ,oj zajadalo sie dziewcze ta pychota az sie zapytala siebie samej z rana co ja sie tym tak zajadala.Pozdrowienia od dziewczyny co za Huberta w czasie jego urlopu robi za niego przy dzbanie.

    Like

    • to nie były świeże truskawki, zwykły jogurt. 😉
      O ile to w ogóle do mnie, bo pewnie miliony ludzi jadło dziś rano podobny 😉
      Żadnego Huberta nie znam ani Maryn ani innych takich,
      Wesołego zajączka życzę. 🙂

      Like

      • Prześlemy Ci na Urodziny Bombę która wybuchnie dżemem z owoców mango i w końcu będziesz happy gdyż stanie się bardzo tęczowo 😀

        Like

      • Z jednej strony piszesz, ze nie masz nic wspolnego z dniem 6 stycznia I jakimikolwiek zamachami, bo caly dzien spedziles w domu.. z drugiej podajesz sie za szefa calej grupy osob, ot chocby ze masz pod soba ludzi z mistyki zycia.. teraz tez uzywasz okreslenia Wy.. a wiec nie dzialasz sam, a chodzi o cala zorganizowana grupe.. I wlasnie o tym wszystkim bedziesz mogl juz wkrotce opowiedziec w trakcie przesluchania.. co to za mistyczna grupa terrorystyczna..

        Like

  18. Pingback: Kolejny Sen o WIEZY i Pieskowa Skala | livia flow

  19. Pingback: MK ULTRA jako sponsor Projektu Cheops… | Livia Flow

Leave a Reply

