2017 particle conversion period

Wsrod wyszukiwanych hasel (search terms) zauwazylam dzisiaj wlasnie taka sentencje jak w tytule – 2017 particle conversion period.. choc zupelnie nie moglam skojarzyc w ktorej z notek byla o czyms takim mowa, ani tez o co w ogole chodzi.. 2017 particle.. conversion.. moment, moment i..  postanowilam sprawdzic to haslo w wyszukiwarce googla.. ciekawa co mi wyskoczy i wyskoczyl (zaraz na pierwszej pozycji) link do do snu o dwoch ksiezycach:

Pierwsza Pelnia 2016 i powrot do snu o dwoch ksiezycach

https://liviaflow.wordpress.com/2016/01/23/pierwsza-pelnia-2016-i-powrot-do-snu-o-dwoch-ksiezycach/

a to jest fragment dotyczacy wspomnianego hasla

Elizabeth Abela
May 9, 2012
Hi Beloveds! Funny I’ve been reading Voyagers 2 voraciously lately and came across the “Night of the Tow Moons” on p 436 (Copyright 2002 Ashayana Deane)

Under the Amenti Ascension Program:

5/5/2017-6/30/2017

3 day particle conversion period of the NIGHT OF THE TWO MOONS takes place. Arcturian, Orion and Andromeda Sprials align with Earth for 3 days and Earth receives 3 final Stellar Activations and Stellar Wave Infustions. Earth, Tara, and Gaia in full alignment with Meta-Galactic Core and Holographic Beam Ascension portals to Gaia open for 3 days. Morphogenetic Wave completes cresting. Earth’s Magnetic Fields collapse for 3 days. Earth completes passage to Bridge Zone and Phantom Earth separates from Earth to return to the D3 Time Cycle.

https://liviaflow.wordpress.com/2016/01/23/pierwsza-pelnia-2016-i-powrot-do-snu-o-dwoch-ksiezycach/

to byla kolejna czesc tego watku, w ktorej znajduje sie tez ciekawy fragment dotyczacy krysztalow i generatorow mocy

Kolejny sen o Dwoch Ksiezycach i TARA (2 Moon part 3)

https://liviaflow.wordpress.com/2016/01/24/kolejny-sen-o-dwoch-ksiezycach-i-tara-2-moon-part-3/

Obraz niemal jak z mojego snu o Dwoch Ksiezycach..

b50204780e88fe0833a51212e8b4da97

Christian Schloe 

tyle, ze co z tym ”2017 particle conversion period” na te chwile.. nie jestem pewna..

livia

32 thoughts on “2017 particle conversion period

  1. Dwoch Przebudzonych

    Przed ponad tygodniem obudzily sie dwie istoty. Piewszy przbudzony jest bardzo stara istota posiadajaca cialo mezczyzny w wielu okolo czterdziestu lub piecdziesieciu lat. Lezal on w gleboko pod ziemia. Druga istota posiada mlodsze, rowniez meskie cialo. Owo cialo znajdowalo sie znacznie blizej powierzchni ziemi.

    Liked by 1 person

    • Livia Ether Flow 2016/06/18 at 10:16 pm In reply to Jakub
      komentarz o przebudzonych wywolal takie dziwne podskorne odczucie I jakby dzwiek pradu… a w tym pradzie pelno wlokienek.. ukladajacych sie w jakis wzor.. ale co z tym zrobic bez tanslatora… ehh, komunikacja…

      https://liviaflow.wordpress.com/2016/06/18/2017-particle-conversion-period/comment-page-1/#comment-1573

      okolo 20.00 zmywalam naczynia i szykowalam sie do kapieli dziecka.. kiedy zupelnie nie myslac o tego typu sprawach uslyszalam bardzo silny dzwiek, podobny do tego wspomnianego.. jakby dzwiek pradu, albo raczej zarowki? zatrzymalam sie wiec na moment, ale kiedy tylko wrocilam do zmywania.. ujrzalam za oknem mega silny rozblysk.. doslownie jakby silna blyskawica, ale za oknem byl piekny pogodny wieczor.. zaczelam o tym opowiadac partnerowi i wtedy przypomnialam sobie o tym co pisalam…

      CS – o co wlasciwie chodzi z tymi Dwoma Przebudzonymi? Moze jakis zwiazek z Bolon Yokte?

      Like

  2. Livio, ten generator mocy, ktory znam zostal skonstruowany dla kogos i mial tworzyc bariere ochronna wokol miasta. Byla to sciema, bo po wprowadzeniu ustawien, zarzadca miasta majacy dostep do generatora wprowadzil zmienione dane i bariera ochronna stala sie zapora czestotliwosci. To bylo cos lokalnego. Nie bylo to latwe do wykrycia, ale dalo sie zauwazyc to co sie dzieje z mieszkancami. Generator sluzyl do eksperymentow nad Mind Kontrol. Kiedy to odkrylem bylo juz za pozno, aby to zmienic, po drugie brakowalo mi pewnego elementu, dopelnienia, zeby dokonac zmian. Jedyne co moglem to uszkodzic generator, zeby z niego nie korzystano.
    Zarzadca miasta byla kobieta udane dziecko Lucyfera. Stworzona na bazie matrycy pewnej anielskiej istoty i to dawalo jej moc i iluzje, ze ma sie doczynienia z kims dobrym. Niestety pod zlota maska przebijaly teczowe smocze luski….. Poki dzialal generator, to zabawa szla na calego. A jakie byly eksperymenty genetyczne nad nowymi klonami. Super zolnierzami. W miescie bywali i Michal ze swoim wojskiem i Gabriel. Jedna ferajna. A Lucek zebami zgrzytal.
    Miasto bylo polaczone z labiryntem.
    Po zniesieniu bariery ludzie zaczeli sie budzic i zrobili z wladczynia porzadek, adekwatny do czynow.Potem zawital Lucjan ze swoim wojskiem i zrownal miasto z ziemia. To byl dla niego policzek jak uczen mogl przerosc mistrza.
    Dzisiaj maisto, to pokrywa spora warstwa saharyjskiego piasku, mozna sie do niego dostac przez labirynt, ale to nie takie proste, bo budowniczego fantazja poniosla, a dobrym czlowiekiem byl, chociaz za to co zrobil straszna poniosl kare….

    Like

    • Znam ten Labirynt Jakubie.. czytajac Twoj komentarz wyswietlil mi sie caly film.. to tak jak czytalam komentarz Slawka o “sieciach” I pomyslalam sobie, ze pewnie chodzi o sieci energetyczne, ale wyswietlil mi sie obraz pewnego statku.. z kolei komentarz o przebudzonych wywolal takie dziwne podskorne odczucie I jakby dzwiek pradu… a w tym pradzie pelno wlokienek.. ukladajacych sie w jakis wzor.. ale co z tym zrobic bez tanslatora… ehh, komunikacja…

      Like

  3. Zdaniem Ra w 2017 roku nic szczegolnego sie nie wydarzy.. bedzie jakies energetyczne wyrownanie I to tyle.. a wiekszosc z tego o czym Ashayana pisala w swoich ksiazkach jest juz nieaktualne… bo teraz w gre wchodzi 900 lat.. hmm ~ TO MOZE CZAS TE KSIAZKI ZREDAGOWAC ALBO WYCOFAC? Albo przynajmniej podac jakis oficjalny komunikat ~ co jest wciaz aktualne a co przeminelo z wiatrem.. mysle ze wypadaloby.. choc z mojej perspektywy wyglada to inaczej, a mianowicie, ze sytuacja jak najbardziej wciaz sie zmienia i pewne sprawy sa juz nieaktualne, ale czesc wciaz jak najbardziej jest i wystarczy spojrzec na to co sie dzieje… coz, jak zwykle – rozne punkty widzenia 🙂

    The Particle Butterfly Experience

    Like

    • Ja mam wrazenie Livia, ze pare rzeczy jest przed nami zakryte tak ,zeby kogos wystrychnac na dudka. Ci co czuja to wiedza co maja robic i tyle. Z tym 900 lat doszukuje sie jakiegos bacika co na bardziej spiacych bo ilez mozna prosic. Takie jest moje zdanie. Wiele z tego co mi podano w 2003 roku dotyczyla 2005-2007 i wowczas nastapilo jakies spiecie cos poszlo nie tak. Moja linia zycia tez zostala mocno znieksztalcona i ciagne na awaryjnej. Tak jakby postawiono jakas blokade, ale naprawde potezna i polowano na nas, ale nie zeby gonic kroliczka az sie zmeczy tylko by wykonczyc kroliczka jednym strzalem w dogodnym momencie.

      Liked by 1 person

      • ”Ja mam wrazenie Livia, ze pare rzeczy jest przed nami zakryte tak ,zeby kogos wystrychnac na dudka. Ci co czuja to wiedza co maja robic i tyle.”

        No to sie zgadzamy.. ja tez mam swoje info.. w tym to ktore pamietam jeszcze z dziecinstwa.. jaki jest plan, w tym kilka podplanow.. i ze rok 2017 jest bardzo wazny.. i to jedna z tych spraw ktora mi sie zbiegla z info ze strony Ashayany.. tyle, ze jak widac krotko przed 2017 sama Ashayana zaczela zmieniac zdanie…. niestety kiedy zaczelam wyjasniac pewne sprawy to uznano ze zadaje zbyt niewygodne pytania i nawet Ra tego nie wytrzymal i zlikwidowal cala grupe Emerald Guardians 😉

        Like

      • dlatego nie należy się grupować,
        zaistniała jeszcze inna sytuacja,
        nie wiedzą jak to podebrać

        Ja bym Slawek dodal, pozalatwiac miedzy soba wszystkie knoty, to sie nie beda mieli do czego przyczepic, bo narazie zeruja na naszych wasniach i sporach, ktore i tak sami kiedys stworzyli.
        Mysla, ze sie sami wykonczymy w bratobojczych walkach o racje, ktora i tak zawsze lezy po srodku.

        Like

      • Dodalysmy komentarz w tym samym momencie.. spojrz na to co napisalam..

        ”Tarasiewicz mowi o uwolnieniu dzwieku z krysztalu.”

        Po co? Po to zeby za jego pomoca zabijac???

        Like

      • Ok, dalej – kto lub co uwolni ten dzwiek z krysztalu i czy chodzi o dzwiek OM… przypomne tylko do czego sie odnosimy:

        „Islamizacja” Krzysztof Tarasiewicz, 11 września 2015

        Odbieram: „Napisz Przepis na pozbycie się imigrantów z Polski”.
        Istnieją 4 sposoby podbicia Europy, a więc istnieją także 4 sposoby na niedopuszczenie do tego”.
        I zobaczyłem (będąc nadal w trakcie odbierania wizji) bezsilność imigrantów, a w zapachu jaki od nich poczułem było śmiertelne zagrożenie dla ludzi ze strony zwierząt (hybrydy!?).

        PS. Po zakończeniu wizji, nastąpiła w moim umyśle mimowolna jej interpretacja z wyraźnym zwróceniem mi uwagi, na jedną wizji poprzednich – „Pobudka Jezusa”. Interpretacja ta stworzyła natychmiast hipotezę. Oto ona:

        ” Ludzie bio-roboty z poprzedniej wizji to zwierzęta w osobach imigrantów. Uwolnienie dźwięku z poprzedniej wizji, to program Mind Control (Ludzki (zły) mózg nie wytrzyma) jako aktywator/sygnał dla zwierząt/imigrantów do ataku. Zamiar wchodzenia bio-robotów do domów ludzi i ich mordowanie w poprzedniej wizji (Za godzinę będzie trzeci dźwięk, który zmieni wszystko), to planowany atak zwierząt/imigrantów w dzisiejszej wizji. Co ciekawe, ów sygnał z poprzedniej wizji odebrałem rzeczywiście w podobny sposób (Kilkusekundowy, mocny, niczym sygnał do ataku ogromnej armii (moje skojarzenie)).

        Zadaję sobie pytania.Czy Jezus z poprzedniej wizji faktycznie ostrzega, czy Jest sprawcą tej tragedii budząc się ? Czy imigranci to biblijna Bestia wychodząca z morza ? Czy Jezus w wizji ma postać symboliczną jako program Mind Control, podobnie jak w religii ? Czy gołąb z poprzedniej wizji, to naród Polski ? Czy demony z poprzedniej wizji to imigranci ? („Po wszystkim, demony przerzuci się na kwiaty„. I odbieram, że „teraz demony są w zwierzętach”). A jeśli, to przerzucenie demonów na kwiaty w poprzedniej wizji, to przypadkiem nie ich pochowanie po ich klęsce ?

        „Pobudka…Jezusa” (29.07.2015)

        Unoszę się na wysokości dachów i wysokich wież w mieście. Dachy i wieże są w większości konstrukcji ze szkła. Nagle rozbrzmiewa dźwięk w przestrzeni. Jego wibracje odczuwa się w całym ciele. Najbardziej w głowie. Kilkusekundowy, mocny, niczym sygnał do ataku ogromnej armii (moje skojarzenie).

        Nagle odbieram informację: „Za trzecim dźwiękiem stanie się, ponieważ ludzie już rozpoznali”.

        Wtedy ujrzałem rzędy ludzi-biorobotów. Ubrani, poruszający się i wyglądający jak ludzie. Mieli za zadanie wejść do każdego domu, by zabić. Do tego zostali zaprogramowani na wypadek, gdyby ludzie „za wcześnie” zaczęli myśleć, dostrzegać, odkrywać i działać. A tak się właśnie działo.

        Kolejny, drugi dźwięk. I znów odbieram informację: „To kolejne ostrzeżenie Jezusa. Jezus się obudził. Za godzinę będzie trzeci dźwięk. który zmieni wszystko”.

        Opuściłem obszar kontroli biorobotów i miejsce w którym ustawiali się w szeregu, by potem rozejść się po mieszkaniach ludzi. Dostrzegłem, że roboty nie mają dusz (co jest niby oczywiste).

        Zmieniałem obszar pobytu i gdzieś pomiędzy dostrzegłem gołębia. Był jasno szary – nie biały:) Wtedy odebrałem: „Jeszcze on będzie miał coś ważnego w m.czasie do powiedzenia”.

        Okazało się, że znów jestem w roli „Świadka”.
        Przeniosłem się nad wodę. Jestem koło mostu i widzę jak królowa Anglii rozmawia z mężczyzną. Zostaje mi przypomniane, że słucham rozmowy jako „Świadek”.

        Królowa mówi: „Po wszystkim, demony przerzuci się na kwiaty”. I odbieram, że „teraz demony są w zwierzętach”.

        Oddalam się od rozmówców i znów odbieram informację z obrazem: „Trzeci dźwięk sprawi, że wszystko co złe rozsypie się. Ludzki (zły) mózg nie wytrzyma” i pokazano mi ogromny kryształ, a w nim uwięziony dźwięk – „Za godzinę zostanie uwolniony”.

        Poczułem, że dźwięk przejdzie z ziemi do stóp ludzkich i zadziała na każde ludzkie ciało.


        Krzysztof Tarasiewicz

        http://www.monitor-polski.pl/czy-wsrod-imigrantow-sa-hybrydy-ludzkie-i-bio-roboty/

        Like

      • W wywiadzie, w ktorym mowi o uwiezionym dzwieku na YT nie mowi o tym co jest napisane w monitorze…bynajmniej ja tego nie slysze o zlym mozgu

        Like

      • Ja bym to raczej ujal w kontekscie pola silowego. Zanim zaczalem z tym generatorem to chcialem w ogrodku zbudowac takie pole silowe. Jest jedno ale: pole silowe wzmacnia para osob jako polaryzacja energii. Nie myslalem o dzwieku, a o swoistej energii, ktorej sie beda baly hybrydy. Dzwiekiem mozna rozregulowac mozg.
        Moje pole silowe mialo wymiar mojej dzialki i dotyczylo mojej rodziny i domu. Wiem, ze mozna to poszerzac, ale temat jeszcze nie do konca ogarniety.

        Islamisci sa sterowani telefonami w nich posiadaja nagrania, ktore sa kodowane, niby wersety z koranu, ktore zmieniaja wode w super wode itd. Mnie od nich rozbolala glowa i poczulem jak mnie chce cos sie do glowy wedrzec. Mialem dobry kontakt z jednym muslimem i on mi to wszystko pokazywal. Tutaj chodzi o siec NKD, HAARP i inne urzadzenia. Swoista bariere czestotliwosci. To jak z GMO. Nie widac, a robi swoje…
        Ta siec powoduje, ze nie mozesz aktywowac wyzszych wibracji, jestes podatna na choroby i mind kontrol, dlatego jestes bezbronna.
        Jak sie myle to mnie poprawic :)))

        Like

      • ”Asiu, to jest ta najbardziej kontrowersyjna kwestia.. o co chodzi z tym ludzkim (zlym) mozgiem.. w kazdym badz razie dzieki za wszelkie dotychczasowe info:)”

        Ja sie spotkalem z okresleniem: Warstwy ciemne i moze to miec zwiazek z nasza niezbyt ciekawa przeszloscia. Miesci sie to z tylu glowy, gdzie potylica. Kiedy cos sie rozblokowuje to wlasnie tam najbardziej boli.

        Wiki podaje:U naczelnych od regionu potylicznego nosi nazwę jeden z płatów kresomózgowia – położony w jego tylnej części płat potyliczny

        Like

      • ”Nie wiem czy zauwazyles Jakubie ale dodalam wyjasnieniej tej wizji z blogu pana Krzysztofa, gdyz tam to wytlumaczyl”

        Tak zauwazylem, jednakze staram sie tutaj na forum, dorzucac informacje jakie posiadam od pewnej istoty, jak najbardziej fizycznej, ale upadlej. Byla naprawde dobra w tym co robila i wyniki miala rewelacyjne. Moje madrzenie tutaj traktuje, jako podpowiedzi, a nuz ktos sobie cos przypomni i doda.

        Informacje jakie dzisiaj posiadamy sa mocno znieksztalcone i przefiltrowane, aby przypadkiem sie nie uwolnic spod strefy kontroli.
        Kazdy z Nas cos przezyl i czegos doswiadczyl, a tutaj u Livi na blogu szukamy tego wyjasnienia. Troche bladzac, ale sobie ukladamy obraz z porozrzucanych puzzli.

        Nie odbieraj tego prosze jako fali krytyki na to co napisalas, a raczej jako tematu do rozwazan :)))

        Like

      • Jak poznalam Slawka tzn jak uslyszalam jego glos pod pseudonimem w wywiadzie cos mi sie zaczelo przypominac w formie snow np ale dzis mam przekonanie,ze im wiecej cos widzialam to tym bardziej mnie atakowano i aktualnie nie mam zadnych snow-wizji bo i juz bym w nie, nie uwierzyla. A moze ty Jakubie wiesz co moze oznaczac biala piramida i 3 znaki o ktorych kiedys tu pisalam …wiem rowniez,ze programy sie wlaczaly, takze wiem,ze nic nie wiem. Czuje sie jakby kompletnie ktos mi kradl moja pamiec i co sobie bym nie przypominala lub cos widziala tylko bylam wysmiewana. Co do obrazka tego TEMP…ze zbroja..troche z postawy przypomina mi ta zmore , ktora widzialam w kosciele jak myslalam,ze cos mnie opetalo a to byl minde control….Ostatnio dowiedzialam sie,ze towarzyszy mi caly czas jaks byt, ponoc nie grozny. Tylko po co mi towarzyszy?

        Like

  4. ” Ludzie bio-roboty z poprzedniej wizji to zwierzęta w osobach imigrantów. Uwolnienie dźwięku z poprzedniej wizji, to program Mind Control (Ludzki (zły) mózg nie wytrzyma) jako aktywator/sygnał dla zwierząt/imigrantów do ataku. Zamiar wchodzenia bio-robotów do domów ludzi i ich mordowanie w poprzedniej wizji (Za godzinę będzie trzeci dźwięk, który zmieni wszystko), to planowany atak zwierząt/imigrantów w dzisiejszej wizji. Co ciekawe, ów sygnał z poprzedniej wizji odebrałem rzeczywiście w podobny sposób (Kilkusekundowy, mocny, niczym sygnał do ataku ogromnej armii (moje skojarzenie)).
    wyjasnienie twojej watpliwosci Livio….pan Krzysztof wyjasnia na swoim blogu.

    Like

  5. “Ja bym Slawek dodal, pozalatwiac miedzy soba wszystkie knoty, to sie nie beda mieli do czego przyczepic, bo narazie zeruja na naszych wasniach i sporach, ktore i tak sami kiedys stworzyli.
    Mysla, ze sie sami wykonczymy w bratobojczych walkach o racje, ktora i tak zawsze lezy po srodku.”

    tu się zgadzam, ale czy to leży pośrodku?
    tego nie jestem taki pewien…
    jest jakiś powód tego, że odpuścili ciut ciut
    to nie są dobrzy wujkowie co ot tak spuszczają ze smyczy czy
    dają chwilowe warunkowe wyjście
    mają powód i to poważny powód, że pozwalają na powrót pamięci…
    oczywiście wszytko mają pod kontrolą i nawet Ojczulek to wiedział, a mimo to mówił, że dobre i to…
    dziś dostałem meteoryt żelazny znaleziony w zeszłym tygodniu… gdy wziąłem go do ręki znów przyszły wizje…
    chyba od tego syfu się jednak nie uwolnię…im bardziej nie chcę myśleć o tym to to wraca i te obrazy z tym żelastwem związane…gdyby jeszcze nie to że osoba która mi to dziś dała sama nie wiedziała co to jest…było to na terenie owych widzianych i opisanych przeze mnie świateł…znów zbieg okoliczności… czasem mam tego po dziurki przysłowiowe

    Like

  6. odwiedziłem sobie właśnie stronę pana Marka P
    “Sylwia zaprezentowała węgierskie kosmetyki, które leczą, odmładzają, a niektóre nawet usuwają zmarszczki – gdyż zawierają komórki macierzyste. Składnikami jest ponad 3000 gatunków roślin. Działają przekazując tzw. bio-informację, działają już po 20 sekundach po aplikacji na skórę.”

    zapomniał podać nazwę tej “wspaniałe”j firmy to Lavelitis MLM dla szukających zdrówka i kasiory…lata badań,,ble ble, ble,,,organizmy takie dziwne co to przenikają i pamięć ziółek przenoszą, ble ble ble
    rzygam już tymi kitami dla ludzi..zdrówko za kasę, biznes, kasa i zdrówko i siateczka dobrych serduszek połączonych nicą zależności od sponsora…kilka kropli cudownego płynu na kręgosłup i zdrowyś jak rybka..
    szkoda, że jak kapnie się tą wodą na łysy łeb to rozumu nie wróci,, to woda święcona tańsza i też ma pamięć i organizmów też ma (bo jak tysiące łapek w niej się zamoczą to i są organizmy..)

    wciskanie sensacji Kesze dla poszukujących ….szukają i szukają, zamiast Kesze pokazać działający modelik to zapodaje takie zmyłki…a biedactwa szukają i szukają,, sekta Eternita nie pierniczyła głodnych kawałków tylko pokazała jak działa i jak pracuje nakręciłą filmy i jak mieli z tego powodu nieprzyjemności to przestali pokazywać….a tu sensacja na świat cały leci, biją pianę a tu nic…bo nic tam nie ma…i nie będzie – prócz dezinformacji.
    I jeszcze maszynka do widzenia przyszłości-program taki…
    ja widzę bez tego, że ludzie przejrzą te bzdury i pogonią tego magika na cztery wiatry…ale to tylko moje prywatne przekonania i może ludzie właśnie takich bajek potrzebują, bo co im dać jak wiarę się im zabierze?
    Natura ponoć nie znosi pustki…

    Liked by 1 person

  7. Piękne obrazki Livio znajdujesz 🙂
    Morze, woda, będę tam za 1,5 dnia, zwizualizuje sobie chyba nawet azurytowe wody, i mimo zapewne lodowatej wody, zamocze stopki – taki plan 😉
    Zdarza nadal mi sie Was podgladac 🙂 Coraz wiecej jest dla mnie zrozumiale.
    Za co kazdemu z osobna dziekuje 🙂
    Cos mnie ciagnie w kierunku tych tematow, moze znaki 😉 A moze ptaki 😉
    Tobie Livio, szczegolnie jestem wdzieczna.
    Gdzies mignal mi watek magii, w ktoryms z komentarzy pod notka, w sumie ja mysle, ze z magia, to jest troche tak, jak z przyslowiem “kazdy jest kowalem swojego losu”.
    Wydaje mi sie, ze kazdy ma wybor, czy stosowac czarna czy biala 😉 z moich obserwacji wynika, ze czarna jest latwiejsza, mniej bolesna dla magika, poniewaz z pozoru nie poswieca zadnej czastki siebie, natomiast przy bialej, trzeba sie natrudzic, poswiecic czasem az nadto wlasnej energii.
    Wszystko sprowadza sie do tego, ze co komu w duszy gra, zgodnie z ta muzyka, postepuje 🙂
    Pozdrawiam cieplo kazdego 🙂

    Liked by 1 person

  8. Pingback: Let’s Flow – Livia Ether FLOW

  9. I was just looking at your 2017 particle conversion period | Livia Flow site and see that your website has the potential to become very popular. I just want to tell you, In case you didn’t already know… There is a website network which already has more than 16 million users, and the majority of the users are looking for topics like yours. By getting your website on this network you have a chance to get your site more popular than you can imagine. It is free to sign up and you can find out more about it here: http://thfox.com/500s – Now, let me ask you… Do you need your site to be successful to maintain your way of life? Do you need targeted visitors who are interested in the services and products you offer? Are looking for exposure, to increase sales, and to quickly develop awareness for your website? If your answer is YES, you can achieve these things only if you get your website on the network I am talking about. This traffic service advertises you to thousands, while also giving you a chance to test the network before paying anything at all. All the popular websites are using this service to boost their readership and ad revenue! Why aren’t you? And what is better than traffic? It’s recurring traffic! That’s how running a successful site works… Here’s to your success! Read more here: http://dmvd.com/a

    Like

  10. NEUTRONS DETECTED IN THE STRATOSPHERE: On Feb.12th, Spaceweather.com, the students of Earth to Sky Calculus, and their sister club Earth to Sky Maritime, launched a neutron counter to the stratosphere on board a high altitude balloon. Neutrons are an important form of cosmic radiation because they provide much of the biologically effective radiation dose at altitudes of interest to aviation and space tourism. How are these particles distributed through our atmosphere? This is what we wanted to find out.
    We’ve just finished reducing the data and can report that the experiment was a success. Neutrons were detected throughout the 2 hour flight covering altitudes from ground level to 113,200 ft.
    This first data set shows that neutrons, like gamma rays, peak at the entrance to the stratosphere in a layer known as the Regener-Pfotzer Maximum. Moreover, neutron counts are significantly elevated not only in the stratosphere, but also at lower altitudes where planes fly (20,000 ft to 45,000 ft)–something to think about the next time you buy an airline ticket.
    We’ve been monitoring cosmic rays in the atmosphere for more than two years, and find that deep space radiation has been intensifying. Previous payloads measured only X-rays and gamma-rays, however. The addition of a neutron counter to the payload is a major upgrade, providing a more complete picture of the radiation environment. Stay tuned for updates as we improve our technique and gather more data in future flights.

    https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16649405_1803087599941623_1366386166735097406_n.png?oh=26b3010c54187c702e0cf2da77f35f94&oe=5933180E

    http://spaceweather.com/

    Like

Leave a Reply

