Planetary Grid, August 2016

images

future age sage

Mialam tej nocy dziwny sen.. opisuje go dopiero teraz, bo caly dzien spedzilam na wyjezdzie poza domem. Co ciekawe juz po powrocie Ra znalazl wiadomosc od przyjaciela, ktora ciekawie sie z tym pokrywa..

Snilo mi sie, ze znalazlam sie w Izrealu… to bylo tak realistyczne.. kolory, zapachy, dzwieki.. przede wszystkim dotyk cieplej ziemi… choc tak jakby chodzilo o trzy miejsca, trzy miasta.. jedno na M, chyba Megiddo, a nazw pozostalych dwoch niestety nie moge sobie przypomniec.. jakby Kaanan i Jerycho, choc w scislym nawiazaniu do JeruSalem… przede wszystkim nie bardzo moglam zrozumiec co tu robie.. az do momentu kiedy ujrzalam pewien bardziej zielony zakatek, pelen zielonych drzewek.. do ktorych postanowilam sie zblizyc… wtedy jednak doslownie tuz przede mna wyrosl elektryczny pastuch.. taki pod bardzo silnym napieciem, bo az dalo sie go slyszec… taki wlasnie pastuch znajduje sie w poblizu miejsca w ktorym mieszkam… ogradzajacy pewna konska farme… prad z niego niemal doslownie strzela.. wracajac jednak do snu… po chwili oprocz tego jednego drutu zauwazylam inne, tworzace jakby zorganizowany system sciezek – labirynt… zdazylam sie tylko zorientowac, ze drzewka to cyprysy, choc jakby nieco dziwne… tak jakby oliwki, ktore okazaly sie jednak cyprysami.. i wtedy wchodzac w jedna z tych ciasnych ogrodzonych sciezek.. zauwazylam, ze sceneria Izreala nagle sie zmienila, a ja jakims cudem znalazlam sie na Cyprze… Byc moze stalo sie to wlasnie wtedy kiedy oliwki zamienily sie w cyprysy… Bylo jednak dla mnie jasne, ze to juz nie Izrael a Cypr.. Znajdowalam sie teraz w poblizu morza, ktorego brzeg byl rowniez odgrodzony elektrycznym drutem…. I kiedy tylko do niego podeszlam kolejne mocne zaskoczenie, bo okazalo sie ze zamiast na Cyprze znajduje sie nad polskim morzem.. dokladniej w poblizu domu babci i doslownie naprzeciwko EGD.. tyle, ze wody zatoki zdawaly sie by teraz bardzo ciemne, glebokie i wzburzone.. i bylo w nich cos dziwnego… tak jakby gleboki gleboki dzwiek…  tak jakby cos probowalo sie wynurzyc na powierzchnie? Rozgladajac sie jednak za inna sciezka, aby przedostac sie na plaze … odwrocilam sie do tylu i wowczas zauwazylam, ze wzgorze znajdujace sie na przeciwko mnie wyglada co prawda dosc podobnie do tego faktycznie znajdujacego sie w tym miejscu… tyle, ze teraz zdajace sie byc znacznie wyzsze.. w dodatku znajdowaly sie na nim trzy obiekty, w tym jeden przypominajacy kopule, tak jakby jakis obiekt techniczny… Probowalam mu sie uwazniej przyjrzec , ale mignela mi tylko mysl – Bucegi, choc zupelnie nie mam pojecia dlaczego.. wiem jednak z poprzednich snow jak i ogolnie doswiadczen, ze to miejsce nad polskim morzem jest rowniez w bardzo niesamowity sposob zwiazane z JeruSalem.. Studnia, itd…

Obudzilam sie jeszcze przed wschodem slonca, nie mogac juz ponownie zasnac…to byl naprawde mocny sen, mocny od strony energetycznej… i jedna z tych nocy, po ktorej budzisz sie bardziej zmeczony niz przed zasnieciem, ale fizyczna podroz szybko postawila mnie na nogi…

Najbardziej zastanawia mnie ten Cypr.. i to w duzym stopniu przez wzglad na to co sie przydarzylo Maxowi

https://liviaflow.wordpress.com/2016/07/17/rip-max-spiers/

takze ten strzelajacy prad bardzo zblizony do dzwiekow z ostatniego wywiadu, nawet jesli w nagraniu byly to plomienie ognia..

i przypomne tu jeszcze to co pisalam wczesniej o cyprze:

Dlaczego CYPR?

G-1: Halley, South Pole (22W, 75S)
Connects with Universal and Galactic SG: Theta Orion Parallel Earth and Mercury.

Q-1: Cyprus (33.1E,35,2N)

SG: Earth Star Gate Access.
Q: Que-Site/Inner earth Stargate Access.
AG: Planetary Arc of the Covenant Star Gates.

Cypr, Limassol, Zamek Ryszarda Lwie Serce.. a wiec tak jak pisalam ~ blisko miejsca Narodzin Wenus.. wlasnie tam sie znajduje Cue Site czyli punkt aktywacyjny dla SG1 South Pole (Theta Orion, Parallel Earth)

images2

Cypr jest tez zwiazany z 12 tribes

1. Tribe 1 (Arizona/Cyprus)

http://ascensionglossary.com/index.php/12_Tribes

Dodam tylko, ze chodzi o Sedone w Arizonie, choc inne mega wazne miejsce w tym stanie to Phoenix…

..

.

UPDATE

11 08 2016

i jeszcze tylko przypomne, ze jutro w Londynie zaczyna sie konferencja Bases poswiecona miedzy innymi Maxowi:

Max Spiers – What Happened?

https://liviaflow.wordpress.com/2016/08/02/max-spiers-what-happened/

livia

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

41 thoughts on “Planetary Grid, August 2016

  1. Słowo Armagedon pochodzi od hebrajskiego wyrazu Har-Magedon, które oznacza „Górę Megiddo” i jest synonimem przyszłej bitwy, w której Bóg osądzi i zniszczy siły antychrysta, tak jak jest to przepowiedziane w biblijnym proroctwie (Księga Objawienia św. Jana 16.16. 20.1-3, 7-10). Niezliczona ilość osób będzie uczestniczyć w bitwie Armagedon, gdyż ze wszystkich narodów zbiorą się ci, którzy będą walczyć przeciwko Chrystusowi.

    http://www.gotquestions.org/Polski/Bitwa-Armagedon.html

    Liked by 1 person

    • W tym snie raczej nie bylo niczego zbyt katastroficznego.. bardziej chodzilo o duze napiecie na sieci.. no chyba ze ta dziwna wzburzona woda… dumb, dumb.. dziwny dzwiek.. ale tekst ktory dodales uwazam za wazny element tej ukladanki.. . dzieki! znalazlam rowniez film pod tytulem ~ Megiddo Kod OMEGA, a Ra opracowanie dotyczace Projectu Megiddo… fakt, ze sen zawieral forme ostrzezenia.. ostroznie z pradem… to ma zwiazek z szykowanym “wydarzeniem” I kompresja… “their victory”& “new jerusalem”…

      Like

    • Kolejny jaki NIE ZAUWAŻYŁ iż ta bitwa JUŻ SIĘ ODBYŁA, kilka lat temu stąd taki popłoch u kabała. 😉

      No ale przecież zjudaizowane kukiełki, marionetki tiamat muszą “dostać swoje show” więc cierpliwie czekają aż się elity dogadają ILE GOJÓW wymordować w Syrii na ustawce zwanej “bitwa pod Megido”. Tylko szkoda iż tym przyszłym milionom trupów nikt nie powiedział iż po tej “zabawie” nie da się zrobić “RESPAWN’a”…. w pobliskiej knajpie. Obowiązkowo z wi-fi….

      Like

  2. Pingback: Let’s Flow – Livia Ether FLOW

  3. Pingback: Lighthouse | Livia Flow

  4. Pingback: Danzig Delta Dream | Livia Flow

  5. Pingback: Moje Lato w Hollylandii, sierpien 2016 – Gaja Garden

  6. Pingback: Grail Point and Stargate System | Livia Flow

  7. Pingback: EARTH Q – Planetary Grid August 2016, part 2 | Livia Flow

  8. Pingback: October Dreams & Inspirations | Livia Flow

  9. EGD wpisałem sobie w stopkę i tu mnie wpakowało,
    piszesz o Gdyni,,tam gdzie niedawno byłem i gdzie nie dotarłem do tego osławionego miejsca szopki-pułapki, ale zobaczyłem tam inne rzeczy, właśnie na takim wzgórzu o którym tu piszesz, nie wiem czy to to samo wzgórze, to co mnie ruszyło to wzgórze w parku i jedno takie osiedle z taka uliczką o dziwnej nazwie, tam gdy zobaczyłem te kamienie, gdy usiadłem na nich i to co zobaczyłem zamurowało mnie, miało to około 5 km średnicy
    i uaktywniło się, chciałem o tym napisać wcześniej gdy pisałem o mojej wyprawie do Gdyni przez Wdzydze i tamte strony…ale widać nie było takiej potrzeby, chciałem opowiedzieć o tym Z. gdy się spotkamy i o innych co zobaczyłem, ale było to nierealne, bo jestem Jej chyba “wrogiem”.
    Napisałaś o tym EGD, jeśli to to co widziałem co się aktywowało – to ma coś wspólnego z KORONĄ-JERZEM, wiem dokładnie gdzie to jest, ale jak chcesz to na priwa Ci napiszę.

    Like

  10. No i wypusc kobite sama z piwnicy ,to i nie wroci.Ciekawe ze akurat Dorotka o dlugich blond wlosach
    A moze tu ktos wie ,gdzie podziala sie dziewczyna.
    http://www.rp-online.de/nrw/staedte/kreis-heinsberg/kreis-heinsberg-29-jaehrige-vermisst-aid-1.6342883
    Moze idzie ta godzina i 44 tez sie zbliza ,dla pamieci swiczke dobrze jest postawic.Rudy Szarik skacze w Alu bedzie taniec w Maju.Coz pyskuja stare krzywe ryje ze Cale narody to mordercy a ja poznal na swej wlasnej skurze ze morduja klamliwe bezduszne boskie gnidy.I naprawde niby to i wierza ale skacza pod Wewelsburska zamku wierza.Beda Ci czlowieku tylek z miloscia lizac ale tylko do czasu jak ich srodek poznasz ,wtedy az sie zdiwisz jak cie taka swieta sku…..A co niekture myskla ze im pomagaja tak od serca a tak naprawde musza sie nocami meczyc z tymi tzw duchowymi pomagaczami.A nie daj jak ty poznasz jakie to sa te boskie stworcy dzieci to cie zaczna obrzucac swoimi Mistami.A juz to najgorsze jak nie pojdzie podle planu tos demona z czleka bogi robia.Trzy miejsca sa ciekawe Wewelsburg ,Dom w Padebornie i Extersteine a na gorze kiwa sie diabelski kamien.

    Od Spisek i Spiskowcy oszukujac szukaja Mocy,coz ja glupiec mocy mi nie trzeba mnie wystarczy wiedza i choc moze jest i mala to i jak dziecko pozostalem.

    Like

  11. Sala jak podkowa ,z grubymi fotelami.W srodku duzo kobiet,czekaja na spotkanie z Kanne.Byly jeszcze jakies co by takrze posluchaly ale co niekture ich w srodku nie chcialy .Ale ta grupa od Kannne sama od siebie zaczela dostawiac krzesla dla tych co by chcieli posluchac jak z Kanne woda sie w nich leje jak wino u Zagloby do glowy.

    Like

    • Ja widzialam tylko jeden fotel I jedna kobiete.. sen o czarnym lustrze I zamku…. za kobieta stali jednak inni, tyle ze sie maskowali w kotarze… o co znowu chodzi Siola ? Co to kto to ten Kanne ?

      Fotel byl aksamitny.. w kolorze jasnego burgundu, ale obramowanie drewniane.. na moje oko to antyk.. jakby z kolekcji rothschildow.. przynajmniej ja widzialam wlasnie ten…

      Like

    • Siola, ja juz swoje wiem.. I piszac wprost.. Fletnia Pana przypieczetowaliscie przejecie blogu Mistyka Zycia przez lucyferianska sekte.. bafomet. 21 marca 2013 w jedno z najwiekszych illuminackich swiat zabiliscie nnke.. 30 kwietnia 2016 chcieliscie podstepem porwac moja mala coreczke wymuszajac tym samym cos na mnie.. posluzyliscie sie w tymcelu niejakim ex super zolnierzem Jakubem.. pisujacym do mnie z Niemiec, z okolicy Paderborn (nazi hq black suns)… te plany wam jednak siw nie udaly.. capuchon!!! w waszej grupie jest takze Maria.. wspolnie sie szykowaliscie na chuczne obchody walpurgii/ beltane… nie wypalilio, to kolejna akcja dotyczyla wiankow…. cdn

      Like

      • “Siola, ja juz swoje wiem.. I piszac wprost.. Fletnia Pana przypieczetowaliscie przejecie blogu Mistyka Zycia przez lucyferianska sekte.. bafomet. 21 marca 2013 w jedno z najwiekszych illuminackich swiat zabiliscie nnke.. 30 kwietnia 2016 chcieliscie podstepem porwac moja mala coreczke wymuszajac tym samym cos na mnie.. posluzyliscie sie w tymcelu niejakim ex super zolnierzem Jakubem.. pisujacym do mnie z Niemiec, z okolicy Paderborn (nazi hq black suns)… te plany wam jednak siw nie udaly.. capuchon!!! w waszej grupie jest takze Maria.. wspolnie sie szykowaliscie na chuczne obchody walpurgii/ beltane… nie wypalilio, to kolejna akcja dotyczyla wiankow…. a jacdn”

        Kto Ci Livio podsuwa takie wnioski.Wszystko masz na opak.Nie nazywaj nas sektą ponieważ nasza działalność wyklucza istnienie sekt w przyszłości.Całkowicie odcinamy się od jakichkolwiek treści religijno paranormalnych.Negujemy istnienie duchów szaraków reptilian i wszelkiego tego typu historii.Nasz świat jest jeden trójwymiarowy z liniowo płynącym czasem.Obrządki są wykluczone , gdyż są pochodną wielkiego kłamstwa funkcjonującego na tym świecie.Kto się za tym kryje i kto jest po przeciwnej stronie , to powinnaś się już dawno domyśleć po tych zdjęciach , które Ci przesłałem.Zgadza się Siola , Maria, ja i LIVIA (i jeszcze kilka innych osób) to jedna drużyna.Wiele z tych osób odcina się do przynależności co jest wynikiem niedostatecznej wiedzy o całości zadania , które nam postawiono.Każdy ma część wiedzy i doświadczeń i stąd to odcinanie się.

        Like

      • To sa moje wlasne wnioski na poparcie ktorych mam komentarze I prywatne wiadomosci..

        Zapytam tylko kim jest rzekomo zwiazany za mna “budowlaniec” ktory sie wiele wycierpial.. czy masz na mysli te osobe na J ktora pisywala do mnie z Niemiec? I co to znaczy ze jest juz na miejscu…

        Like

      • Ja tam zwykly podoficer z WOP u.
        o sektach tam na prawie sie uczylem,
        Coz co ciekawe ze w Ketrzynie,
        co wspolnego ma z rodzina,
        czemu Wilkowice i Sobotko,
        czemu Rybna i piec tam w palacu,
        czemu Kietrz i Bliszczyce,
        gdzie poznal dziewcze co to robi Maslo.
        w Tlustomostach stal na moscie patrzyl na Krowiarki,
        a tam palac wielki i polska grefin siedzi co zgubila swoje Kaczki.
        Tworkow i Eichendorfow palac i ten lasek co go Urbankiem zowia,
        a moze jest ten wariat co dupeltowka w polu latal by rozgonic burzowe chmury ,
        zamiast sie za grabie zabrac i siano w kupki zebrac,
        ale jak to zrobic jak ci KaKa w glowie co sie Mistem zowie.
        Tudziesz i Kamieniec i listy jakie Eichendorfa zona pisze ,
        ukazujac swa piekna rodzinke.
        A w kamiencu jest ci mysia wierza ,
        co ja noca Popel siedza i zaglada na dwa wozy i gwiazde polnocy,
        I tak siedza jo ten Popel z nadzieja na lepsze,
        a myszy z wroblami mi na hut i pod giry sraja.
        Ale jo cierpliwy a i mysla sprawiedliwy i mi jedno ze mnie obsyraja,
        bo wiem jedno ze jam przodkow jak te palanty nie zdradzil.
        I nie jest zadna utleniona ani lysy palant ma rodzina gdy swych Przodkow w imie Z BOGOW zdradza i do tego swoje chamstwo bedzie jeden z drugim palant na ludzkosc zwalal.
        Coz czasami gra na komputerze zaslepia i nie widzi boski jeden z drugim palant ze na drodze mu przeszkoda stoi ,mysli ze sie uda dalej ludzkosc Mistem gnoic i im wmawiac ze to ich winna ze na ziemi piekielny jest ci burdel.
        Coz sa stare dupki co dla swojej Dulcyneji beda walczyc z potworami w imie Papenrechtu,choc im sluga wraz z swym oslem gada ze walczy z wiatrakami a ta jego pani to dziewcze co przebiera groszek.
        Coz robia BOGI Kaka w ludzkim lebie ,mieszajac groch z kapusta w jedno.
        Coz nie pomoze palantom boskim to mieszanie w ludzkiej glowie,
        karzdy ma swe klamstwo dobrze zapisane,a po drugie inteligencja juz ci u nich taka ze sie jeden palant z drugim wlasna mowa zdradza.
        I dlatego nie ma w tym co wiem nic mistycznego,poprostu chamy mysla ze mi karzdy Mist wcisna za prawde robiac z analfabety bez pamieci klamca i zbrodniarzem.
        Coz dupeltowka nie pomoze juz na czarne chmury ,bo sie zdrowo nazbieralo i slonia srutem nie zabijesz raczej bardziej go rozgniewasz. Wiec do roboty Mist swoj karzdy niechaj sprzata a nie czeka na Duraka co po nich posprzata i do tego za nich ma dostac po lebie,bo tak se ubzduraly boskie palanty ze swoj krzyz durakowi na garb wsadza.Coz kazali mi zmieniac nazwisko jedni drudzy a nie nie mieli w tym racji ani jedni ani drudzy bo swiatelko pada na polanke w lesie.

        Like

      • “To sa moje wlasne wnioski na poparcie ktorych mam komentarze I prywatne wiadomosci..”

        Jakie komentarze i jakie prywatne wiadomości?
        Czy ja się przed Tobą ukrywam?.Wiesz jak się nazywam i jak wyglądam.Znasz mój wiek .Czy Siola się ukrywa?.Wiadomo jak się nazywa i gdzie mieszka.I nie jest to Padeborn.Dlaczego przypuszczenie ,że znam jakiegoś Jakuba?.Z sufitu a może może to wiadomość “prywatna”?
        Czy z moich maili czy postów wynika zagrożenie dla Ciebie Livio.Na podstawie Twoich informacji wyciągam wnioski i dostarczam Ci związane z tym materiały .Jeśli stanowić może coś zagrożenie , to informuję dlaczego nie wolno mi wciągać ciebie w takie zagadnienia.Co do pytania o murarza , to chodzi o Jerzego.Kiedyś Giorgio.Jest też kobieta o imieniu Aleksandra (Ola).Ta według moich informacji wyjechała do Trójmiasta bardzo dawno temu.Przyczyną było przypadkowe odkrycie tajemnicy związanej z tym zakazanym dla ciebie terenem.

        Like

      • Zaraz po tym jak napisales, ze ktos sie ze mna skontaktuje skontaktowal sie ze mna wlasnie Jakub.. dla ktorego niezmiernie wazne byly i tunele i WIEZA… a takze spotkanie w dniu 30 KWIETNIA.. aby – rzekomo – doszlo pomiedzy nami do wymiany DNA… jednak dzieki ostrzezeniom powiedzialam kategorycznie NIE.. wiedzac, ze ma dojsc do wielkiej tragedii.. choc wy z Siola i Marysia szykowaliscie na ten czas jakas wielka impreze – Walpurgia/Beltane.. i latanie na mitlach… ”viva Bafomet!”

        A 58 2015/12/10 at 12:33 pm

        Ale Siola nie udaje Livio.Nie napisałem przecież, że Siola jest głową operacji a to, że ja wykonuję tylko polecenia “PRZEKAZYWANE PRZEZ SIOLĘ” – To zasadnicza różnica.Otrzymałaś dziwny kod Omega. Ty nie wiesz co on oznacza, ale mogę powiedzieć jedno, że to informacja mówiąca o Twojej przynależności do grupy z nami. To dlatego my dwaj mieliśmy się zająć Tobą czemu jak z przebiegu zdarzeń wynika, ktoś mocno starał się przeszkodzić. Ten sen kobietą i eksponowaniem piersi w powiązaniu z tą na wózku inwalidzkim potwierdza, że się nie mylę.. Mogę Ci powiedzieć o jakim zamku mówi Siola, a także o tym, którego zdjęcie Ci przesłałem mailem. Myślę jednak, że to jest tak jak w historii opowiedzianej przez Siolę o Katyniu. Na wszystko przyjdzie czas a o związku Twoim z nami opowie Ci ktoś inny.

        A 58 2016/02/17 at 2:03 pm

        Mówię Livio o realnie istniejących tunelach.Przy okazji wyszło ,że są one bardzo ważne i dziś.Ktoś mocno się stara ,żeby właśnie te podziemne przejścia nie wyszły na światło dzienne.To powiązanie bardzo odległej przeszłości ze współczesnością.Dziś wiadomo dlaczego pewien zamek zwany “schossem” musiał zniknąć z powierzchni ziemi i co zostało ukryte w jego pobliżu.Ma to także Livio pośrednio związek z Tobą ,ale to nie jest temat do pisania między pierdołami Ktosia i laleczkami Lucyferki.

        https://liviaflow.wordpress.com/2016/02/09/styczniowy-simon-parkes-project-bases-i-dziwne-dzwieki/comment-page-1/#comment-207

        siola pisze:
        Grudzien 8, 2015 o 14:43

        A moze tylko Franus wie juz dobrze ze to Siola u Bafometa byl przy windzie i zlamany jesion sie nurt Opy zwalil.

        https://nnka.wordpress.com/2015/12/07/o-czym-wie-papiez-franciszek/

        Livia Flow 2015/12/08 at 2:54 pm

        u Bafometa przy windzie? ciekawe wyznanie Siola.. ta winda i Bafomet:

        Bafomet jest repliką pieczęci szatańskich sił, która została utworzona z ciała Achamot.

        ościół Rzymsko Katolicki próbował zreplikować wyobrażenie boskiej kobiecości degradując ją do kultu sieci Czarnej / odwróconej Madonny. To miała być smycz utrzymująca zniewolenie w celu stłumienia mowy serca Sofii. Czarna Madonna, kult Fatimy i katolickie bóstwo Marii są energetycznie osieciowane w celu dokarmiania sił szatańskich do nasycania ciała sofianicznego, by przejawić niegodziwców w negatywnej formie Bafometa. W ten sposób fałszywy król tyranii może kontrolować źródła mocy na planecie, jako że uzyskuje dostęp do szatańskiej wersji matki zniewolonej we wnętrzu Ziemi, kiedy trzeba.

        https://liviaflow.wordpress.com/2015/12/07/swieta-bez-okrucienstwa/comment-page-1/#comment-27

        J podawal sie wlasnie za budowlanca, a wiec wychodzi na to ze to ta sama osoba… jak mozna tak klamac…….

        Like

      • from x to li

        8 Mar

        Jako noworodek przeszedlem rytual przejecia, potem Milab i szkolenie na super zolnierza, tuz przed ukonczeniem szkolenia zostalem przechwycony przez istote drakonska…

        Dzieki pomocy moich opiekunów udalo mi sie zbiec za granice, w tej chwili ukrywam sie przed kontrolerami…

        9 Apr

        Wracajac do x. Ja i moja zona wiemy sporo, ale obowiazuje nas tajemnica milczenia. chcialbym Ci wiele opowiedziec, ale sie boje. Po prostu, to jeszcze nie czas. Oni nas szybciutko znajda.

        Moja matka zaprzedala moja dusze diablu jak bylem maly, odbylo sie to w czarnomagiczne swieto 1.05.

        Teraz wypadalo by, zmienic zapis zanim bedzie swieto i uwolnic tamta swiadomosc i wskoczyc na nowa linie czasowa. Do tego potrzebuje czystej energii mojej matki, a nie szambo.

        Zeby doszlo do uzdrowienia powinnismy sie spotkac, nie wiem dlaczego, ale cos mi mowi, ze w Beltan. Chodzi o to, ze mamy te same geny i pojawienie sie nas fizycznie w swojej przestrzeni spowoduje ich regeneracje. Na zasadzie silniejszy wygrywa. Wystarczy, ze sobie podamy reke.

        W nocy z 30/01 jest planowany spory atak na Ciebie. Nie ma co sie pchac w zabezpieczenia. Za duzo danych maja. Mozesz zmienic swoja matryce i energia nie trafi. Ja proponuje, abysmy sie spotkali w polowie drogi 30 kwietnia. Wszyscy w 5-tke. To jest sobota, wiec nie powinno byc problemu. Jezeli jestes moja siostra, to energia mnie i mojej zony wymieni sie z Twoja i dojdzie do naprawy znieksztalcen, przynajmniej czesciowych. Matryca sie zmieni.
        Pytanie czy macie srodek transportu, to wybierzemy jakies urokliwsze miejsce jesli nie to najlepsze z mozliwych. W pol drogi jest najbardziej energetycznie neutralne.

        Tak ja to widze i to podpowiedzial mi dzisiaj ktos, kto mnie prowadzi. Dzieki tej akcji 01.05. wskocze sobie na nowa Linie czasowa. Uwolnie sie od matki. Zlamie ten cyrograf. Za trzy miesiace moj slub i obiecalem zonie, ze z nia die do urzedu, a nie z nia, matka i smokiem….

        me to x:

        11 Apr

        Witaj, niestety.. gdybys znal moj sen dotyczacy dnia 30 kwietnia a
        takzE pierwszych dni maja to nawet bys mi tego nie proponowal..

        ….

        Like

      • “Zaraz po tym jak napisales, ze ktos sie ze mna skontaktuje skontaktowal sie ze mna wlasnie Jakub.”
        Czy napisałem ,że koś się z Tobą Livio skontaktuje ?A może napisałem ,że wszystkiego dowiesz się od kogoś innego.I popatrz jak na zawołanie pojawił się na Twoim blogu nick “Kropka”.Jeśli chodzi o tą imprezę , o której często piszemy z Siolą , to nie żaden obrzęd a znany nam obu bankiet .To określenie znajduje się w jednym z manuskryptów.Istotne jest to ,że to jest w tekście zdekodowanym.Dlatego musisz uważnie czytać co pisze Siola.

        Like

      • A 58 says:
        November 23, 2016 at 22:13

        Jeśli chodzi o tą imprezę , o której często piszemy z Siolą , to nie żaden obrzęd a znany nam obu bankiet .

        …. nie napisalam ze obrzed, napisalam:

        Livia Ether Flow says:
        November 23, 2016 at 13:08

        wspolnie sie szykowaliscie na chuczne obchody walpurgii/ beltane…

        https://liviaflow.wordpress.com/2016/08/10/planetary-grid-august-2016/comment-page-1/#comment-3203

        Wychodzi wiec na to ze jestescie wyznawcami PANA/Bafometa/…. i to dlatego LucyAlcyOne vel Alicja twierdzi ze ma Mistyke Zycia pod swoja piecza…

        A skoro watek ten przeniosl sie takze na MZ to kopiuje go i tutaj:

        Maria_st pisze:
        Listopad 23, 2016 o 20:56

        „Livia Ether Flow says:
        November 23, 2016 at 13:08

        Siola, ja juz swoje wiem.. I piszac wprost.. Fletnia Pana przypieczetowaliscie przejecie blogu Mistyka Zycia przez lucyferianska sekte.. bafomet. 21 marca 2013 w jedno z najwiekszych illuminackich swiat zabiliscie nnke.. 30 kwietnia 2016 chcieliscie podstepem porwac moja mala coreczke wymuszajac tym samym cos na mnie.. posluzyliscie sie w tymcelu niejakim ex super zolnierzem Jakubem.. pisujacym do mnie z Niemiec, z okolicy Paderborn (nazi hq black suns)… te plany wam jednak siw nie udaly.. capuchon!!! w waszej grupie jest takze Maria.. wspolnie sie szykowaliscie na chuczne obchody walpurgii/ beltane… nie wypalilio, to kolejna akcja dotyczyla wiankow…. cdn”

        czy się myliłam z tymi ABSURDAMI ?
        „tak sobie myśle, obserwując swoja teściowa, którą od tygodnia codziennie sie opiekuję– a że lubi mówić to wyciagam wnioski z tego opowiadania / teściowej / .
        Można rzec że jest ona przekrojem NAS–ludzi…..wierząca ale jednocześnie od kiedy pamietam lubiąca ploty, mieszanie, nieufność….teraz miała lekki udar niedokrwienny i po nim / udarze / to wszystko sie jeszcze bardziej uwidoczniło / zachowanie / .
        Teraz muszę sluchac o spiskach, atakach na Jej osobe, truciu, chęci zabicia przez inne osoby…..wchodzę na blogi a tam ten sam scenariusz— mącenie, misje, spiski, ataki, trucie, zabijanie ….
        Ot tym jesteśmy…..ciemną strona mocy….
        Gdy nie jesteśmy tego świadomi / a 99,99999%–NIE / mamy co mamy–patrz wyżej….
        Po prostu ABSURD goni ABSURD……i kopulacja…i łańcuch pokarmowy…ABSURDY zawijane w złote papierki….
        A wystarczyłoby tylko popracować nad tym…..”

        Loja Jolajna pisze:
        Listopad 23, 2016 o 21:37

        Marysiu zaciekawił mnie komentarz Liwii na tyle, ze zajrzałam do źródła, a tam odpowiedź na komentarz, który ty zacytowałaś:

        A 58 says:
        November 23, 2016 at 14:09
        Kto Ci Livio podsuwa takie wnioski.Wszystko masz na opak.Nie nazywaj nas sektą ponieważ nasza działalność wyklucza istnienie sekt w przyszłości.Całkowicie odcinamy się od jakichkolwiek treści religijno paranormalnych.Negujemy istnienie duchów szaraków reptilian i wszelkiego tego typu historii.Nasz świat jest jeden trójwymiarowy z liniowo płynącym czasem.Obrządki są wykluczone , gdyż są pochodną wielkiego kłamstwa funkcjonującego na tym świecie.Kto się za tym kryje i kto jest po przeciwnej stronie , to powinnaś się już dawno domyśleć po tych zdjęciach , które Ci przesłałem.Zgadza się Siola , Maria, ja i LIVIA (i jeszcze kilka innych osób) to jedna drużyna.Wiele z tych osób odcina się do przynależności co jest wynikiem niedostatecznej wiedzy o całości zadania , które nam postawiono.Każdy ma część wiedzy i doświadczeń i stąd to odcinanie się.
        _____________________

        wychodzi na to, że jesteście psychicznie chorzy
        zagadką pozostaje na ile groźni dla otoczenia w realu i w sieci,

        Maria_st pisze:
        Listopad 23, 2016 o 21:46

        wychodzi na to, że jesteście psychicznie chorzy
        zagadką pozostaje na ile groźni dla otoczenia w realu i w sieci,

        skąd takie wnioski ?

        Beata pisze:
        Listopad 23, 2016 o 21:56

        Loju, wystarczy podchodzić z dystansem , ludzie , którzy uważają się za mądrzejszych i bardziej oświeconych /W KWESTIACH DUCHOWOŚCI/ od innych są podejrzani…. zawsze przepuszczam przez filtr swojego serca i sumienia wszystko co słyszę i czytam i na dobre mi to wychodzi

        Maria_st pisze:
        Listopad 23, 2016 o 22:10

        Loju, wystarczy podchodzić z dystansem , ludzie , którzy uważają się za mądrzejszych i bardziej oświeconych /W KWESTIACH DUCHOWOŚCI/ od innych są podejrzani…. zawsze przepuszczam przez filtr swojego serca i sumienia wszystko co słyszę i czytam i na dobre mi to wychodzi ”

        nie ma czegoś takiego–lepszy–gorszy w kwestiach duchowości, co najwyżej …niezrozumienia
        czym jest duchowośc?
        czy nie jest to tzw życie ?
        poznawanie siebie ?
        nie ma tu przegranych, wygranych…wybrańców..z misja czy bez…to tylko pułapki Umysłu….
        dlatego ja tez mam dystans do wszelkich misji…wybraństwa…i nie jestem z nikim w zadnym projekcie nawet jeśli komus tak sie wydaje…..a wydawac może sie tyle na ile umysł danej osoby jest w stanie wchłonąc….
        co do chorób psychicznych–juz tu sie kiedyś wypowiadałam i nie mam zamiaru sie powtarzac

        A 58 pisze:
        Listopad 23, 2016 o 22:29

        Jak już Loja przytoczyła moją wypowiedź , to oświadczam Ci Loju ,że są mocne dowody na to co napisałem.Nie znasz naszych przypadków i nie wyciągaj pochopnie wniosków.To ,że wymieniłem kilka osób z tym związanych wynika z ich relacji i kilku źródeł informacji.Żeby nie być gołosłownym przytoczę ostatnio ten szybki sen Marii o ludziach z kocim zarostem.Możesz u Livii przeczytać to co napisałem i wkleiłem a dotyczy to indukcji .Dziwnym trafem miejsce tam opisane nosiło kiedyś nazwę gór kotów.Może Marysia wklei to zdjęcie , które zrobiła jej córka nad jej domem.Staram się trzymać Livię z daleka od terenu gdzie takich obiektów zarejestrowano całkiem sporo. Jedno zdjęcie rysunku pochodzi ze zbioru konserwatora zabytków -warstwa czasowa z XVII wieku.Tak się składa ,że ta miejscowość w kocich górach ma związek z tym terenem , o którym mówię.Dlatego zapoznaj się z całością a nie na wymianie pojedynczych postów.Zaręczam Ci ,że Livia dostała ode mnie zdjęcia wskazujące na jej związek z pewną grupą ludzi i może określić swój wkład w przekaz informacji.Z tego jej postu wynika ,że ktoś mocno przeszkadza jej w zrozumieniu istoty sprawy.

        margo0307 pisze:
        Listopad 23, 2016 o 22:30

        ” wychodzi na to, że jesteście psychicznie chorzy
        zagadką pozostaje na ile groźni dla otoczenia w realu i w sieci”
        *
        „skąd takie wnioski”
        ___
        Maryś, jak to skąd ?! – z pokręconego ego-umysłu…, który wszędzie i u wszystkich wietrzy spiski, zdrady i oszustwa…

        Loja Jolajna pisze:
        Listopad 23, 2016 o 22:35

        skąd takie wnioski ?
        ____________
        Marysiu, wystarczy wejśc na blog Livii, ten tu twój i inne podobne tak zwane mistyczne, a wnioski same płyną. Dla każdego normalnego człowieka to rozmowy psychicznie chorych…ty na pewno masz inne zdanie i ja to rozumiem doskonale.

        Marysiu, piszesz
        „dlatego ja tez mam dystans do wszelkich misji…wybraństwa…i nie jestem z nikim w zadnym projekcie nawet jeśli komus tak sie wydaje…..a wydawac może sie tyle na ile umysł danej osoby jest w stanie wchłonąc….”
        ___________________

        to, że ani ty, ani A58 itd nie jesteście w żadnym projekcie to dla mnie pewne, ale z tego co pisze A58 (wasz guru?) wynika co innego…jesteście chorzy i to bardzo poważnie

        Beata pisze:
        Listopad 23, 2016 o 22:44

        „Maryś, jak to skąd ?! – z pokręconego ego-umysłu…, który wszędzie i u wszystkich wietrzy spiski, zdrady i oszustwa…”
        dlaczego pułapki umysłu, a może wew. głos nam dobrze podpowiada… ja na Twoim miejscu przestałabym wciskac kity o neutralności ….
        nie nakłaniam nikogo do wiary w Boga Osobowego /Bytu Osobowego – Duchowego/ jedynie wkleje tekst, a na treści w tym tonie powołowyłaś się Ty Margo, jednakże na przestrzeni kilku dni zwrot o 180 stopni
        „Nie przyszedłem przynieść pokoju, ale miecz. Bo przyszedłem poróżnić syna z jego ojcem, córkę z matką, synową z teściową (Mt 10,34n)”

        Maria_st pisze:
        Listopad 23, 2016 o 23:32

        to, że ani ty, ani A58 itd nie jesteście w żadnym projekcie to dla mnie pewne, ale z tego co pisze A58 (wasz guru?) wynika co innego…jesteście chorzy i to bardzo poważnie

        nie ma to jak SWÓJ poznaje SWOJEGO ha ha ha

        Maria_st pisze:
        Listopad 24, 2016 o 00:45

        Andrzeju nie napisałam o ludziach z kocim zarostem a :
        „musiałam się położyc by odpocząc chwile i mam sen…niby słyszę to co na zewnątrz sie dzieje a jednocześnie sen, kory wydawał się realny ale gdy zobaczyłam pojawiajacego sie człowieka-kota ”

        nie ma tu ludzi a jedna postać tylko…..ktorą troche opisałam…
        Na temat projekcji…..juz wiele razy pisałam–to Matrix podrzuca nam takie watki / inaczej UMYSŁ /…….tak buduje sieć w którą wpadamy…a to tylko ILUZJA….nieraz piękna…ale tylko MAYA……fajnie koresponduje z majem–tam zawsze kwiaty kwitna….

        https://nnka.wordpress.com/2016/11/20/czy-ziemia-jest-plaska/#comment-70886

        Zawsze ten sam scenariusz – MAY – MAYA… aby tylko uciec od faktow… coz, tak wlasnie dziala ten program… z kazdego swiadka zrobic wariata! jak ktos mowi ze jest ofiara przemocy, np. pedofilli albo ogolnie naglasnia ten skandal to tez oczywiscie dlatego, ze jest wariatem o pokreconym ego umysle.. powinnyscie sie wstydzic Mario i Margo…

        Like

      • “Wychodzi wiec na to ze jestescie wyznawcami PANA/Bafometa/…. i to dlatego LucyAlcyOne vel Alicja twierdzi ze ma Mistyke Zycia pod swoja piecza…”

        Tak twierdzi Lucek Livio.Czy z moich wypowiedzi wynika to samo?Na tej zasadzie każdego można podpiąć pod swoje wyobrażenia.Inną sprawą jest to ,że ta grupa ludzi będzie się odcinać od tego co nazwałem projektem.Wszyscy byli poddawani różnym zabiegom wprowadzającym w błąd i przekonywani do treści nie zgodnych z rzeczywistością.Dlatego żeby się połapać o co chodzi został stworzony system informacji.Ten system to wspomniany przez Siolę “ketten brieff” czyli łańcuch listów.Na tyle skomplikowany ,żeby informacja dotarła do adresatów w odpowiednim czasie i miejscu.W sumie jest tych wskazówek multum i nie nadaje się to do opisywania na blogu.Załączę jednak pewien tekst , który sam w sobie jest fikuśny i związany z często wspominanymi tu liczbami

        “ADOLPH BLAINECHARLESDAVID EARLFREDERICK
        GERALDHUBERTIRVINJOHNKENNETTHLLOYDMARTIN
        NEROOLIVERPAULQUINCY RANDOLPH SHERMAN
        THOMASUNCASVICTORWILLIAMXERXESYANCY ZEUS
        WOLFFE SCHLEGELSTEINHAUSENBERGERDORFF-
        VOR ALTERNWARENGEWISSENHAFTSSCHAFERSWESSEN-
        SCHAFEWRAENWOHLGEPFLEGTEUNDSORFALTIGKEIT-
        BESCHUTZENVONANGRREIENDURCHIHRRAUBGIERIG-
        FEINDEWELCHEVORALTERNZWOLFTAUSENDJAHRES-
        VOR ANDER RAUMSCHEINENDENANDERERSTEERDEMEN-
        SCHDERRAUMSCHIFFGEBRAUCHLICHTTALSSEINUR-
        SPRUNGVONKRAFTGESTARTSEINLANG FAHRTHIN-
        ZWISCHENSTERNARTIGRAUMAUFDERSUCHENACH-
        DIESTERNWELCHEGEHABTBEWOHNARPLANETEN-
        KREISEDREHENSICHUNDWOHINDERNEURASSVON-
        VERSTANDIG MENSCHLICHLEITKONNTERTPFLANZE-
        N UNDISICHERFREUEANLEBENSLANGLICH FREU-
        DEUND RUHEMITNICHTEINFURCHTVORANGREIFEN-
        VONEINANADERINTELLIGENTGESCHOPEPFSVONHIN-
        ZWISCHENSTERNATRIGRAUM.”

        Zgadnij co to jest a potem wyjaśnię Ci w jaki sposób zawartość tego tekstu została podana do publicznej wiadomości.

        Like

      • Napisales, ze Siola przekazuje Ci informacje, a kto przekazuje informacje Sioli? Srebrna Glowa?
        Napisales tez, ze zwiazany ze mna “budowlaniec” juz sie swoje wycierpial.. a ze mna skontaktowal sie wlasnie dziwny budowlaniec, choc specjalizujacy sie glownie w tunelach, wiezach I zamkach…

        Jak sie czuje wasza droga baronowa?

        P.s czy ten bankiet z okazji beltane mial sie odbyc w niemczech?

        Like

  12. Sala raczej nowa moderna,z przodu na koncowkach podkowy drzwi do srodka.Cos w rodzaju sali koferencyjnej,kobiety spieraly sie czy dostawiac fotele czy nie ,te kture byly za zaczely je dostawiac.
    Kolor foteli brazowe,fotel nie Taki duzy raczej krzeslo fotelowe w formie podkowy z oparciem i nogami z drewna na wysoki polysk ,powiedzmy klawirlack .wielkosc krzesla ale jak fotel.

    Like

  13. that grid fence scout check site thing didnt go well for them they kinda overstayed their welcomeness…
    and felt to big about themselfs…
    than , fence expanded haha , they got stuck inside.
    (911 9+2=11)
    than deal with kadeem and me, even dreamtime disruption didnt help for them, it went on can awaken me, but full-energetic+/dreamtimebody+ can continue to operate.. , so 9 2nd wave and 2 1st wavers. out of the 11 , 10 are no more. 1 was send to one a them2 fleets out currently present in earth orbit.

    also part of the big cleanup and reset ha.

    ill post* the Mark Gibbs , Mandala effect 101, en them programmers editing… the Code.. that affects the hologram… *later.

    Like

  14. November 24, 2016 at 18:37
    Napisales, ze Siola przekazuje Ci informacje, a kto przekazuje informacje Sioli? Srebrna Glowa?
    Napisales tez, ze zwiazany ze mna “budowlaniec” juz sie swoje wycierpial.. a ze mna skontaktowal sie wlasnie dziwny budowlaniec, choc specjalizujacy sie glownie w tunelach, wiezach I zamkach…

    Jak sie czuje wasza droga baronowa?

    P.s czy ten bankiet z okazji beltane mial sie odbyc w niemczech?”
    Piszę na dole ponieważ te ciągi wprowadzają zamęt.
    Według tekstów zdekodowanych informacje tam zawarte “przekazywali “ludzie morza” .Po czasie związanym z legendą ptaka powstającego z popiołów (500lat) sprawy w swoje ręce miał wziąć w swoje ręce szef “Srebrna Głowa ”
    Znów jakiś podszywacz.Ten Twój współcześnie nie jest budowlańcem.
    Jak się czuje “baronowa’ nie wiem.Nie staram się z Nią kontaktować ponieważ sprawa kosztuje Ją sporo nerwów.Pytasz o bankiet.Nie w Niemczech a miejscu , gdzie np Celtowie wierzyli ,że połączy Ich z niebem.To miejsce określone jest na mapie znajdującej się w manuskrypcie Wojnicza.

    No ale zadałem zagadkę z tym pisanym w sposób ciągły tekstem.Zero odzewu , to wyjaśnię o co chodzi.Ten tekst to według księgi rekordów najdłuższe nazwisko na świecie.Niepraktyczne dlatego używano skrótu Wolfee+585.Składa się na początku z imion ułożonych alfabetycznie z jednym wyjątkiem Zeus zamieniony jest z Wolfee.Sprawę spopularyzował Daeniken w swojej książce.I tu wyszedł przekręt w tłumaczeniu tekstu.Pokażę o co chodzi

    Tekst zamieszczony w książce wygląda tak:
    “W pradawnych czasach żyli sumienni pasterze opiekujący się
    troskliwie swoimi owcami. Potem zjawili się przed pierwszym
    ziemianinem drapieżni wrogowie, a było to przed 12000 laty. Jako
    siłę napędową statki kosmiczne stosowały światło. W poszukiwaniu
    planety na której da się zamieszkać, wyruszyli w długą podróż
    w przestrzeń międzygwiezdną. Nowa rasa mnożyła się krzyżując
    się z rozsądną ludzkością. Cieszyli się życiem i trwali, nie bojąc
    się ataku innych inteligentnych istot z Wszechświata.”
     
    Nazwisko to składa się z 585 liter
    Wygląda na to, że pradawni ludzie, chcieli, żebyśmy dowiedzieli się do się działo dawno temu.  
    Źródło :”Prorok przeszłości” ERICH VON DANIKEN,
     Księga Guinnessa z 1978 roku oraz Tastasachen. Die verbluffenden Rekorde der Welt, s. 157 nn., Munchen-Wien 1976 ”

    Ten powyższy tekst jest niekompletny.Tekst pełny wygląda tak:
    “Wykuty w skale dom ocalił wieś przed posiadaczami starej(dokładnie- aresztującymi wiedzę).Sumienni pasterze dla pomyślności doglądali owiec i martwili się możliwością upadku. Postanowili zaatakować z powodu drapieżnych rabunków wroga,który zjawił się dwanaście tysięcy lat przed pojawieniem się pierwszego człowieka .Przestrzenny okręt potrzebuje światła,jako jego siły startowej. Jego długie jazdy(loty)między gwiazdy w posłusznej(grzecznej)przestrzeni -służą szukaniu. Po osiągnięciu gwiazd ,które posiadają nadające się do zamieszkania planety- krążą wokół nich obracając się wokół własnej osi. Nowa rasa stamtąd ,stara się zrozumieć(poznać) i kierować ludzkością,poznawszy wpierw rośliny i pewne uciechy życia. Mieli długo trwałych przyjaciół .Spokój zapewnił im brak obawy przed atakiem innych inteligentnych istot z posłusznej międzygwiezdnej przestrzeni.”
    Duża różnica , gdyż mowa jest o wrogu mającym do swojej dyspozycji technikę , którą utrzymują w tajemnicy przed ludźmi.Pasterze zaatakowali by bogów???Wiedzieli ,że mają do czynienia z ludźmi a nie bogami.Bogowie to stosunkowo młody pomysł.Ta technika i możliwość produkowania iluzji , oddziaływanie na postrzeganie, hologramy , zdalna kineza, i wiele innych trików dały wrażenie istnienia zjawisk paranormalnych jako naprawdę istniejących.

    Like

  15. Livia Ether Flow says:
    November 23, 2016 at 13:08

    Siola, ja juz swoje wiem.. I piszac wprost.. Fletnia Pana przypieczetowaliscie przejecie blogu Mistyka Zycia przez lucyferianska sekte.. bafomet. 21 marca 2013 w jedno z najwiekszych illuminackich swiat zabiliscie nnke.. 30 kwietnia 2016 chcieliscie podstepem porwac moja mala coreczke wymuszajac tym samym cos na mnie.. posluzyliscie sie w tymcelu niejakim ex super zolnierzem Jakubem.. pisujacym do mnie z Niemiec, z okolicy Paderborn (nazi hq black suns)… te plany wam jednak siw nie udaly.. capuchon!!! w waszej grupie jest takze Maria.. wspolnie sie szykowaliscie na chuczne obchody walpurgii/ beltane… nie wypalilio, to kolejna akcja dotyczyla wiankow….

    Livia Ether Flow says:
    November 24, 2016 at 09:16
    Wychodzi wiec na to ze jestescie wyznawcami PANA/Bafometa/…. i to dlatego LucyAlcyOne vel Alicja twierdzi ze ma Mistyke Zycia pod swoja piecza…

    jw.

    Alicja z Krainy Czarów pisze:
    Grudzień 2, 2016 o 23:23

    (pomijając oczywiście przebranego szefa w Kobietę)

    Oj Dawidzie blisko jednak nie zupełnie ten scenariusz;

    1. Przypomnij sobie Z Tarota Kartę Diabeł oraz Jak Ona wygląda OK, mamy tam we wizerunku bezpośrednie nawiązanie do Jednej z Najzuchwalszych Bogiń której obawiała się nawet Część Bogów. Istota występująca niekiedy jako Bóstwo Androgyniczna czyli w Praktyce Raz Chłopice Raz Dziewczynka w zależności gdzie się Udajemy😉

    Beata pisze:
    Grudzień 2, 2016 o 23:31

    Baphomet.. ale do czego zmierzasz?

    Alicja z Krainy Czarów pisze:
    Grudzień 3, 2016 o 00:04

    Zmierzam na Dance-floor butki już są chociaż lepiej będzie na boso-kopytkami stepować na parkiecie😉

    Maria_st pisze:
    Grudzień 3, 2016 o 07

    to BY się ZGADZAŁO…….

    Maria_st pisze:
    Grudzień 3, 2016 o 07:22

    a kto ma kopytka?
    koza ?
    uparta jak koza ?
    itd

    https://nnka.wordpress.com/2016/11/30/naukowcy-na-tropie-boga/#comment-71397

    Like

Leave a Reply

