Lighthouse

Bardzo liczylam na to, ze przysni mi sie cos wiecej w zwiazku z Megiddo i tym wszystkim o czym pisalam w poprzedniej notce:

https://liviaflow.wordpress.com/2016/08/10/planetary-grid-august-2016/

jednak niestety.. tym razem przysnil mi sie jakby zupelnie inny watek.. a mianowicie plynelem statkiem w kierunku Japoni.. gdy w pewnym momencie dostrzeglam ma jej brzegu duza latarnie morska.. w sumie nic szczegolnego.. taka latarnia moglaby sie znajdowac gdziekolwiek, np. w Polsce.. potem jednak co ciekawe przysnil mi sie ponownie podobny sen… znow plynelam statkiem w kierunku Japoni tyle ze teraz na jej brzegu zamiast zwyklej latarni znajdowal sie niesamowity ogromny eteryczny krysztal, a w nim inny.. ruchomy.. krysztal ten znajdowal sie doslownie na miejscu latarni, tyle ze skojarzyl mi sie bardziej z zamkiem -castle on the sky.. naprawde niesamowicie to wygladalo.. wczesniej w normalnej latarni spotkalam nieco dziwnego latarnika.. tak jakby w mini kawiarence.. tyle ze pamietam go z innej sennej migawki z minionej nocy.. siedzacego na tarasie jakiejs duzej restauracji, jakby przy zamku I pokazujacego mi jakies skomplikowane naukowe notatki ~ wzory.. nic z tego jednak nie rozumialam.. dodam tylko, ze mezczyzna nie byl japonczykiem.. zapamietalam dosc wiernie jak wygladal.. mam tez wrazenie ze moze chodzic o Okinawe.. po prostu z ta wyspa mialam juz wczesniej kilka niesamowitych snow, ale nie jestem pewna.. najbardziej niesamowity z wszystkiego  byl ten ogromny eteryczny krysztal z drugim ruchomym w srodku.. tak jakby oryginalna latarnia bedaca jednoczesnie castle in the sky..

Livia

9 thoughts on “Lighthouse

  1. Wez i przenies sie do Sobotki.
    przejdz przez Radunia ale wez od tylu,
    wpisz do komputera zobatrz gdzie poziera,
    zobatrzysz tam ludzi co wierzyli w to co ja 111174 stracilem,
    a w dniu mialem Terz i obiecane ,
    ze sie dowiem calej prawdy,
    czasem dobrze z ptakami porozmawiac na Hokaido ,
    U mnie za to odbieralem Q 3 dla DN 858 ,
    a tu duszki mi przed okiem psiocza,
    bo ja widze tam D Kawke a wniej pary,
    tak mi bylo jakbym Dziadka z Babka widzial,
    A do tego te nr 077 a ja dalej daleko chyba od calej prawdy,
    Moze ten Ahura Mazda we snie cos podarowal,
    a Horch caly bak paliwa zatankowal.

    Like

  2. Miałam kiedyś podobny sen, tylko że starcem był Merlin 😉 Który chciał mi dać swoje moce, po czym znalazłam się w statku kosmicznym i walczyliśmy z jakimś potworem 😉 Widząc że przegrywamy współwalczący wręcz kazali użyć owych “mocy” tylko nie wiedziałam jak 😉

    Tak sobie teraz myślę z perspektywy czasu, że pomijając te sf w snach, że może starzec i latarnia, mądrość w wyborze odpowiedniej drogi?
    Starzec jako mądrość, latarnia jako odpowiednia droga?

    Like

    • Hej Osko 🙂
      Bardzo ciekawy sen I w sumie.. to mogl byc wlasnie Merlin.. ten mezczyzna w moim snie.. tyle ze bardziej za mlodu, powiedzmy w srednim wieku 🙂 choc w moim snie to raczej on czegos ode mnie chcial niz cos mi oferowal, a zreszta gdyby nawet bylo na odwrot to pewnie bym niczego I tak nie przyjela.. bo wiadomo jak to bywa z magami I magicznymi podarunkami.. pamietam, ze w snie mialam nawet zawahanie czy wypic kawe I nie pamietam, czy ja ostatecznie wypilam.. tak czy siak ~ w tym wszystkim chodzi przede wszystkim o grid.. ta Okinawa, Eteryczny Krysztal to sa konkretne punkty w planetarnej sieci.. choc co ciekawe juz po tym jak opisalam ten sen przypomnialam sobie, ze pisalysmy juz kiedys o pewnej latarni.. tak, to bardzo ciekawe, bo chyba nawet Ty o tym wspominalas jako pierwsza 🙂

      Like

  3. Hej, hej
    No też mi pamięć wróciła, wspomniałam, że pewne schody, które jedna z osób na forum opisywała jako wieża, skojarzyły mi się z nadmorską polską latarnią 😉 mimo że mnie tam wewnątrz nie było – zwykłe luźne skojarzenie 🙂
    Merlin w moim śnie był typowy z długą białą brodą, i też nie chciałam “mocy” 😉
    Cała akcja z przekazywaniem ich rozgrywała się w latarni, a koniec był bardziej sf.
    Z resztą mało ważne 😉
    Co do planetarnych sieci, nie mam zielonego pojęcia ani co to, ani o co w tym chodzi. Póki co do szczęścia mnie to nie jest potrzebne.
    Nawiązując do snów, moje pewnie nie znaczą zbyt wiele, a czym więcej staram się je analizować, tym bardziej do przedziwnych wniosków dochodzę. O niektórych pisał nawet siola, co początkowo mnie zdziebko zdziwiło a bardziej przestraszyło, jednak on odbierał to chyba jako zdarzenie rzeczywiste, a było to snem. W tym momencie naszło mnie kilka myśli, że zdarzenia sprzed lat, jednak okazały się prawdą (opisane w którymś z maili) choć było jeszcze kilka ze sobą powiązanych. Coraz bardziej staje mi się to klarowne.
    Natomiast inna myśl o wiele ważniejsza, jest taka, że a propo tych snów, które siola wziął prawdopodobnie jako rzeczywistą wizje (dokładnie teraz nie pamiętam w którym miejscu to znaleźć) pokrywa się dość mocno z moim przekonaniem, że istnieją równoległe rzeczywistości, coś jak opisywana przez Ciebie Ziemia i Fantomowa Ziemia.
    Póki co staram się nie tykać tematów, które wzbudzają we mnie dziwny lęk, wychodząc z założenia, że skoro będę miała się czegoś dowiedzieć, zapewne tak się stanie 🙂
    Pozdrawiam ciepło 🙂

    Liked by 1 person

    • ”Merlin w moim śnie był typowy z długą białą brodą, i też nie chciałam “mocy” 😉
      Cała akcja z przekazywaniem ich rozgrywała się w latarni, a koniec był bardziej sf.
      Z resztą mało ważne ;)”

      Osko, wrecz przeciwnie – to jest bardzo wazne! Zwlaszcza to PRZEKAZANIE – TRANSFER.. ja tego mezczyzne spotkalam w latarnianej kawiarence na Okinawie, a wczesniej w zamkowej restauracji i tak jakby chodzilo o Wawel? i juz rozumiem dlaczego bylam az tak ostrozna w tym snie, ze mimo zmeczenia nie chcialam wypic nawet kawy.. ale ok przypomne najpierw to co wczesniej pisalismy:

      Oska 2016/03/20 at 10:54 pm

      A mnie te schody http://dolny-slask.org.pl/980864,foto.html jakoś się skojarzyły dziwnie z latarnią w kołobrzegu😉 Może snetyment do tej latarnii, nie wiem😉
      Ale jakoś tak, sobie patrzę, na te Wasze przepychanki, i tak sobie myślę, że po co to?

      Livia Ether Flow 2016/03/21 at 10:51 am In reply to Oska.

      Witaj Osko.. ja w tych mistycznych przepychankach nie biore nawet udzialu.. jesli zamieszczam cos tu na blogu to po to aby cos wyjasnic, rozwiazac.. ponadto wiesz.. latwo powiedziec “wasze przepychanki” kiedy samemu nie bierze sie w czyms udzialu.. tak wiec “przezyj to sam”😉 pewna osoba napisala mi tez niedawno cos fajnego na priva, a mianowicie Aby uwazac na Smoki, bo sa bardzo przewrotne.. skloca pomiedzy soba dwoch, a potem oferuja pomoc.. oczywiscie nie za free.. co do zdjecia.. to faktycznie.. moglaby to byc I LATARNIA, choc w kolobrzeskiej nigdy nie bylam.. mieszkalam za to blisko latarni na Rozewiu I Helu.. mialam tez jeden ciekawy sen o Koszalinie ~ o dziwnej Hathor I wisielcu na koszalinskiej wiezy.. tym wisielcem byl jednak stary atlantydzki MaG MiKaEl 11….

      Oska 2016/03/21 at 8:19 pm

      JA właściwie może jak byłam dzieckiem, to i do środka tej latarni zajrzałam, byłam na początku marca w kołobrzegu, ale byliśmy w nocy, więc nie dało się wejść, ale ten jej blask, niesamowity widok😉

      A co do przepychanek, cieszy mnie, że w miarę obiektywnie podchodzisz, mimo że mogą Cię smucić albo i wkurzać, niektóre osoby, i tak akceptujesz te posty.

      A co do snów, może i Twoje są w jakimś stopniu i prorocze, może i Tobie pomagają:) Ale dla mnie sen to odpoczynek w krainie fantazji, czasem zabawnych, czasem mniej. I mam nadzieję, że tak pozostanie:)

      Pozdrawiam, i życzę wytrwałości:)

      A 58 2016/03/21 at 8:50 pm

      Co do latarni , to jest nad nią Wieża? Nad tym szybem jest .Dalej Livia ma zakaz wejścia.To ostrzeżenie przekazane przez osobę , do której Livia ma zaufanie.Potwierdzam , to ostrzeżenie.

      Oska 2016/03/22 at 12:12 am

      Nie trzeba być alfą i omegą żeby wiedzieć, że latarnia jest sama w sobie wieżą. I to nie taką ze smokami, a taką która oświetla drogę😉
      Przez grzeczność zapytam “A kim Ty jesteś” żeby dawać “zakazy” czy “ostrzeżenia” ? Bawi kogoś tutaj takie straszenie? Bo mnie chyba najmniej, dlatego wrócę sobie do obserwowania.

      Livia Ether Flow In reply to A 58.

      A58, a skad u Ciebie taka pewnosc, ze chodzi wlasnie o te Wieze? To fakt, ze dostalam zaproszenie do pewnej wiezy, ale z wiadomych wzgledow go nie przyjelam, choc w sumie I bez ostrzezenia ze strony Babci powiedzialabym nie.. Skonsultuj wiec lepiej swoje PLANY z ta druga strona w Twojej Bajce.. bo mnie to wszystko tak naprawde malo obchodzi.. te wszystkie wieze I zamki.. na nic wiec dalsze proby wciagniecia mnie do Wiezy z Waszej radio «» aktywnej Bajki.. wole Castles in the Sky😉

      Ps. I Latarnie..

      A 58 2016/03/22 at 4:01 pm

      Porównajcie sobie te dwie wypowiedzi:

      “Livia Ether Flow says:
      March 18, 2016 at 21:38
      ”Czy to coś wyglądało podobnie?”
      http://dolny-slask.org.pl/980864,foto.html

      w sumie dosc podobnie.. krecone betonowe schody… prowadzace tak jakby do wiezy zamku.. zreszta na drugi dzien po tym snie ktos opisal mi wlasnie takie pomieszczenie – wieze z klatka schodowa.. ale dzieki ostrzezeniu ze strony babci – ”znak czasu” – wiem zeby sie do niej nie zblizac….”

      “Oska says:
      March 20, 2016 at 22:54
      A mnie te schody http://dolny-slask.org.pl/980864,foto.html jakoś się skojarzyły dziwnie z latarnią w kołobrzegu😉 Może snetyment do tej latarnii, nie wiem😉
      Ale jakoś tak, sobie patrzę, na te Wasze przepychanki, i tak sobie myślę, że po co to?”

      Co jedna wypowiedź z drugą ma wspólnego.Powtórzę.Ostrzeżenie jest zasadne ponieważ Livio nie poradzisz sobie z tym problemem a wtedy jest to niebezpieczne.Ta wieża to wstęp do czegoś stanowiącego największą tajemnicę.I nie mądrz się , bo nie jestem Twoim wrogiem a przyjacielem.Powiem Ci ,że chciałem wysłać Tobie kilka elementów zagadki , ale dostałem informację żeby tego nie robić.

      Alicja z Krainy Czarów In reply to Livia Ether Flow.

      Sen dotyczył Latarni Morskiej i to konkretnej czyli chodzi o obiekt z Jarosławca. Po dotarciu na szczyt budowli Livia ujrzy osobą w Masce z długimi włosami siedząca w pozycji kwiat lotosu czytająca bardzo Ciekawą Książkę😀 Po lewej stronie postać ta będzie mieć Wagę szalkową a Po prawej Klepsydrę z przesypującym się piaskiem. Centralnie przed tą tajemniczą postacią będzie znajdować się pole szachowe ustawione po przekątnej. Livia ma dostać się na Szczyt latarni w przyszłym śnie aby poznać treść tajemniczej księgi, myślę że jest już na to gotowa.

      Kim Jesteś?

      Pierwsza wzmianka o konieczności wybudowania w Jarosławcu latarni pochodzi z
      1818 r.

      Jedenaście lat później 11

      rozpoczęto budowę – daleko – 380 m od morza. W 1838 r. nastąpiło otwarcie latarni. W 1993 roku latarnię wpisano do rejestru zabytków.

      Latarnia stoi w samym centrum miejscowości Jarosławiec, w związku z czym turyści nie powinni mieć problemów z
      jej odnalezieniem. Latarnia jest udostępniona do zwiedzania.

      Wysokość latarni: 33,3 m 11.11.11😀

      Wysokość światła: 50,2 m n.p.m.
      Zasięg światła: 23 Mm (42 km)
      Charakterystyka światła: B (2) (9s)
      Światło: 0,45 + 2,05 + 0,45 + 6,05 = 9 s.
      Położenie geograficzne:
      szerokość 54″ 32′ 29″ N
      długość 16″ 32′ 41″ E

      http://www.cda.pl/video/1525810b

      Ktoś 2016/03/22 at 8:34 pm

      “Livia ma dostać się na Szczyt latarni w przyszłym śnie aby poznać treść tajemniczej księgi, myślę że jest już na to gotowa. ”

      — ta KSIĄŻKA nie jest do oglądania przez SATANISTÓW…..

      Oska 2016/03/22 at 9:24 pm

      A jednak latarnia, a nie zamki😛
      I tak oto intuicja ponad wszelkie rozumowania😉

      Alicja z Krainy Czarów 2016/03/22 at 9:50 pm

      http://www.myvideo.de/musik/masterbeat/where-s-the-silence-gone-radio-edit-video-m-9017770

      Livia Ether Flow 2016/03/23 at 1:31 pm In reply to siola.

      Siola, to w koncu kopia studnie czy szambo, bo to zupelnie dwie rozne sprawy.. w innym miejscu napisales:

      siola March 23, 2016 at 06:12

      Kopia studnie kopia pod drugimi dolki ,zapominajac ze na koniec sami w wlasnym Miscie moga sie utopic.Jak na razie zaganiaja mnie do rogu ale na ich miejscu bym uwazal bo jak wilczek bialy nie bedzie mial wyboru to te boskie gnidy moze zdrowo pogryzc.Coz ja sobie tak mysle ze na nic ich to jest szukanie bo jak Pustej Koke nie ma to i Pustej glowy na nic jest dazenie by droge ta wlasciwa znalezc.Na klamstwie co oparte to i Mistu jest to warte,jak na razie mysle ja ci ze sami wrzucaja se wlasny Mist pod nogi.Coz niech nie szukaja rozwiazania w wojnie bo to jest wtedy to ostatnie co na tym swiecie ludziom zrobia.Coz ja juz powoli bede musial zalozyc sklep z srubami od palantow.Powoli ta zabawa z palantami przestaje mnie bawic,coz z chciwosci zaszli byc moze o jeden krok za daleko widac im do konca swego spieszno. Udalo sie obronic ksiedza Robaka moze sie i uda obronic siebie samego bo nie robil ja nic zlego jak te gnidy palantowe od szantarzu.Choc dalej nie rozumie czego sie tak uwziely na mnie od palantowego Mistu.przecierz tak naprawde na koniec sami siebi niszcza.

      https://liviaflow.wordpress.com/planetary-templar-complex/comment-page-1/#comment-421

      Wyglada wiec na to, ze ktos kopie nowa studnie, a Ty jestes z tym jakos zwiazany.. rozumiem tez, ze Raciborska 44 w Barglowce to Twoj stary adres zamieszkania? hmm.. ok.. napisze o czyms… 21 marca, czyli przedwczoraj mialam nastepujacy sen;

      do x

      /Hej, mam wrazenie ze pojawiles sie w moim dzisiejszym snie..
      zapamietalam, ze komus bardzo zalezalo na tym aby spotkac sie o 6.00
      rano I zaczac remont.. a dokladniej remont domu mojej babci..
      poczawszy od korytarza.. mignela mi tez postac ksiedza I jakichs
      symboli, ale niestety nic wiecej nie zapamietalam.. obudzilam sie nad
      ranem I wtedy jakby poprzez sciane ujrzalam zegar na ktorym byla
      dokladnie 6.00.. I pomyslalam, ze to ma jakis zwiazek z Toba.. po
      prostu taka pierwsza mysl splecenie ze soba watku domu mojej babci
      (nad studnia) I remontu…….dziwny bol glowy przypomnial mi o czyms jeszcze.. pod koniec snu lezalam na podlodze.. tak jakbym tracila swiadomosc.. troszke jak w hadze.. obok mnie lezala jeszcze inna kobieta… i duzo rozrzuconej zieleniny… to bylo jakby w korytarzu, al;bo przedsionku czegos w rodzaju kaplicy albo komory../

      w snie o wiezy i kreconych schodach tez chodzilo o studnie.. ale nie, nie o latarnie, choc ta w Kolobrzegu naprawde robi wrazenie, zwlaszcza jej podziemna czesc.. a ta w Jaroslawcu… hmm.. w kazdym badz razie ciekawe😉

      A 58 In reply to Livia Ether Flow.

      Chyba Livio nie czytasz tego co piszesz.To cytat:
      ” i co ciekawe znow mi sie przysnila babcia.. stojaca jednak tym razem na schodach w ksztalcie spirali… choc tak jakby dopiero co budowanych, albo odnawianych? rozmawialam z babcia stojac u podnoza tych schodow.. nie mogac wejsc dalej, bo babcia je ewidentnie blokowala.

      To moja radioaktywna bajka czy Twoja?Piszesz o podróży Babci do Krakowa.Myślisz ,że te teorie wszelkiej maści znawców wyjaśnią Ci o co chodzi?.Związek z Krakowem jest a jest on poprzez osobę , którą spotkałaś na forach.Dotyczy to przeszłości jak i teraźniejszości.Powiem tak – te schody i zamek to przedostatni etap do rozwiązania wszystkich zagadek.Można łatwo poprzez nieostrożność wpłynąć na przebieg wydarzeń , które zmierzają aktualnie do pomyślnego zakończenia.Napisałaś ,że Babcia wyglądała inaczej niż wtedy , gdy żyła.Zgadza się .Twoja Babcia wygląda teraz inaczej i nie jest to duch .Gdy czytam te komentarze o latarniach morskich , to przychodzi mi tylko jedna myśl do głowy – to wprowadzanie błędnych kierunków , żebyś Livio się nie połapała w tym wszystkim.

      Livia Ether Flow In reply to A 58.

      Wystarczy, ze ty Andrzeju czytasz I to bardzo uwaznie, a mimo to nie zauwazyles ze napisalam iz wiem ze nie chodzi o latarnie.. babcie rozpoznalam po sygnaturze.. ale rozumiem, rozumiem “mezczyzna zawsze musi miec racje”.. tak wiec faktycznie nie ma sensu sie wymadrzac.. lepiej lece przygotowac bombe.. witaminowa.. na kolacje:-)

      https://liviaflow.wordpress.com/2016/03/16/wieza-babel/comment-page-1/#comment-396

      Like

      • Livio, wszystko ok, jeśli się to Tobie składa, z tym, że w moim śnie nie chodziło o zabieranie komuś mocy, tylko raczej jakby podarunek z okazji dojścia do pewnego etapu w życiu 🙂
        Teraz pomyślałabym że to jakby z okazji urodzin, ale jakby czasowo to niedokońca zgodne, bo wątek Merlina w śnie pojawił się raz, w pierwszej połowie stycznia. 🙂 Co ciekawe, po tym śnie, strasznie bolała mnie szyja z lewej strony, i aż wybrałam się do szpitala, gdzie miałam wizję jakiegoś tunelu w kolorach fioletów i różów. 😉 Koniec końców jak to z Polską służbą zdrowia bywa, pomocy nie otrzymałam, po kilku dniach na szczęście przeszło. O tunelu nawet zapomniałam, przypomniało mi się, gdy przeglądałam jedno z forów, gdzie opisałam tamto zdarzenie 😉 Pamiętam, też że ciekawiło mnie to zjawisko, ale czułam wtedy, że nie jestem na to gotowa. 😉 Dzisiaj myślę, że ta wizja powstała raczej w wyniku przeokropnego bólu niż miałaby coś znaczyć 😉 Ale kto wie..
        Pozdrawiam ciepło. 🙂

        Like

  4. Kopia mojego komentarza z notki ”Sekret Rozy”.. kopiuje bo sa to sprawy powiazane:

    Livia Ether Flow says:
    August 14, 2016 at 08:55

    Skoro zostal zwabiony do Polski tzn ze pewnie chodzi o polskiego wybranca.. Max to potomek Karola Mlota ~ tego od historii z Wanda.. I z tego co mi wiadomo plynela w nim krew Merovingow, czyli krew Marii Magdaleny I hmm… MM miala dzieci nie tylko z Jeshua9, a wiec nie jestem pewna.. wiadomo tez ze dla Maxa bardzo wazne bylo zagubione plemie DAN.. tak jakby sie z nim utozsamial? Ktos pisywal o tym u mnie na blogu – o DAN – takze w kontekscie Wandy…. chciano nawet zebym uwierzyla w to ze to ja nia bylam I tu mam wrazenie ze lezy powod dla ktorego widzialam to co widzialam w noc smierci Maxa.. choc w zadnym badz razie nigdy nie bylam zadna Wanda!

    update

    Tej nocy snil mi sie Gdansk, a dokladniej miejsce gdzie Wisla wpada do Baltyku.. cos dziwnego dzialo sie w tym miejscu.. tak jakby dno sie tak dziwnie zapadalo, skladalo.. przypominajac trojkatna plyte.. tame? cos nienaturalnego, ale do tej pory ukrytego.. choc w sumie dotyczylo to calego akwenu zatoki gdanskiej.. poczawszy od samej mierzei helskiej.. wraz z zatoka pucka… w snie tym spotkalam pewna osobe z Mistyki Zycia I ta osoba ciagle sie na mnie rzucala.. byla wsciekla.. nie zwazajac nawet na to, ze mam na rekach malutkie dziecko.. az pojawil sie ktos kogos juz dlugo nie widzialam i te osobe powstrzymal…. mysle ze to ma zwiazek z Latarnia… i tu slowo do Dawida – ten post

    https://nnka.wordpress.com/2016/08/11/sacred-cube-slowo-klucz-kwiat-zycia-liczba-72

    jest manipulacja na osobie Nnki, bo z tego co pamietam Nnka byla nastawiona krytycznie do Metatrona… w kazdym badz razie to ten sam rodzaj perfidnej manipulacji jakiej na Maxie dokonal Alex:

    http://porozmawiajmy.tv/przekaz-swiatla-19-lipca-2300/comment-page-1

    kiedy sie spotykacie siadacie nie w kregu, a tworzycie pentagram.. choc jeszcze wazniejszy jest dla was ten podwojny…

    i jeszcze ciekawa sprawa jak i kolejna koincydencja.. kiedy opowiedzialam Ra swoj sen o Latarni pierwsze co mu przyszlo na mysl to Metatronic Treshold Harness.. pozniej zajrzalam na MZ szukajac czegos na temat latarni i zauwazylam ten metatroniczny wpis:

    https://nnka.wordpress.com/2016/08/11/sacred-cube-slowo-klucz-kwiat-zycia-liczba-72

    a to cos a propos

    Metatronic Treshold Harness

    The Threshold spiral is called “Threshold” because it is a grid that forms at the threshold between the atomic and etheric system and harnesses the Living Crystal Spiral around the ‘time’ the Winds of Allah-AllA are activated, shifting them into a reverse Metatronic configuration.

    It can therefore harness EVERY molecule in the Universe, because it attaches AT the etheric-atomic interface/barrier. It is keyed to the Wesedrak Black Hole matrix but is controlled by the ThE-tans.

    The ThE-tans have many ‘representatives’ here on surface Earth in a well organized movements.

    The Threshold Spiral is also called the Serpent Spiral and is directly keyed to the Golden Mean spiral.

    The Serpent Spiral doesn’t HAVE a core of its own and it is designed to attach to the Living Crystal spirals – Ascending Crystal Spiral – in order to survive.

    (Phoenix. April 2006 Workshop)

    75 Million years ago there was an attack from the ThE-tans and that period is known as “The Reign of the ThE-tans.

    Kim sa Thetans? – to Biale Smoki.. O jakich smokach mowil Max? – o Czerwonych… jego smierc to byl dobrze zaplanowany rytual.. a kto przejal blog Nnki zdradza dobrze jej ostatni post, choc bynajmniej nie opublikowany przez nia sama – FLETNIA PANA – Baal Klamca…

    wiem, ze trudno to wszystko ze soba polaczyc i dlatego malo kto to ogarnia… ludzie tez zbyt latwo daja sie zwodzic na ladne slowka i love&light a to bardzo sprytne narzedzia manipulacji – patrz papiez Franciszek…

    link do oryginalnego komentarza:
    https://liviaflow.wordpress.com/2016/08/06/sekret-rozy/comment-page-1/#comment-2066

    Like

  5. Pingback: Danzig Delta Dream | Livia Flow

  6. Pingback: Let’s Flow – Livia Ether FLOW

Leave a Reply

