Diy-Diamond-Embroidery-Painting-Flowers-font-b-Polar-b-font-font-b-Bear-b-font-diamond a

Po prostu musialam dodac to zdjecie, tak jak wczesniej zdjecie malej myszki spiacej w kwiatku – Sometimes.. Powiedzmy, ze to na dobry poczatek wrzesnia.. u mnie w kazdym badz razie zaczal sie bardzo slonecznie i ogolnie pozytywnie.. i doprawdy nie wiem czemu na mysl przyszedl mi akurat ten niedzwiedz polarny.. byc moze to przez te kwiaty.. tak czy inaczej zdjecie jest po prostu oh ah… !

Dodalam tez cos w Gaja Garden

https://gajagarden.wordpress.com/2016/09/01/carpe-diem/

Carpe Diem

Livia

😉

update

juz wiem o co chodzi z tym niedzwiedziem… rozjezdzajace sie linie czasowe.. zaskoczylam tuz po dodaniu notki.. moze dam rade napisac cos wiecej pozniej… krotko mowiac odbieram to pozytywnie w tej chwili.. zdecydowanie bardziej jako szanse niz zagrozenie..

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Advertisements