October Dreams & Inspirations

Troszke jesiennych inspiracji

092a7dec2417a074669274b91aa2c83e

https://gajagarden.wordpress.com/2016/10/08/once-upon-an-autumn-day/

c749f8880923f18718646067b551b297

czyli

DOWN to EARTH

🙂

choc sny i tak zyja – swoim zyciem….

i tak zamiast wiewiorek I grzybkow

Livia Ether Flow 2016/10/06 at 4:57

4.47

to druga noc z rzedu kiedy obudzilam sie, spojrzalam na zegarek w komorce I

  • jest dokladnie ta sama godzina..
  • slychac te same dzwieki..

Update

Tuz przed wczorajsza pobudka snilo mi sie ze znajduje sie nad zatoka pucka, ale teraz wylonily sie na niej trzy kopulaste wysepki.. jedna obok drugiej.. a potem… jakims cudem znalazlam sie we wnetrzu jednej z nich I ze zdziwieniem odkrylam ze to nie naturalna wyspa a obiekt.. kiedy jednak tylko sobie to uswiadomilam obudzilam sie I wtedy wlasnie uslyszalam te dzwieki.. a doslownie przed chwilka olsnilo mnie, ze sen ten jest wierna kontynuacja snu o gridzie I megiddo:

https://liviaflow.wordpress.com/2016/08/10/planetary-grid-august-2016/

tym razem nie zauwazylam jednak elektronicznej zapory…

Nmf# V

w poprzednim snie cos probowalo sie w tym miejscu wydobyc na powierzchnie..

(ten watek pojawial sie juz wiele razy wczesniej)

woda wydawala takie dziwne dzwieki… jakby gluche… doslownie jakby

dumb, dumb, dumb…

I co ciekawe slowo  DUMB to takze skrot od

Deep underground military bases

A MOZE LEPIEJ NIE

life would be easy don’t you see”

https://liviaflow.wordpress.com/2016/09/18/3365/comment-page-1/#comment-2564

update

Hmm, nie wiem gdzie znikl moj komentarz, ale ok.. napisze raz jeszcze… Tej nocy snil mi sie ogromny choc raczej pusty zamek.. mimo to dostalismy pokoj z posciela.. na zamku goscilo wiecej osob, wsrod ktorych zauwazylam Alexa.. ktos powiedzial, ze jest tu od dawna I czegos szuka… w tym momencie zajmowal sie plytkami na dziedzincu.. wszystkie mialy ciekawe symbole… w drodze powrotnej schodzilismy jakby z bardzo wysoka.. kroczac doslownie w chmurach.. w dole mienily sie przepiekne szmaragdowo niebieskie wody morza.. zadnych domow, ludzi, oznak cywilizacji.. tylko jedna zlota piaszczysta sciezka… na ktorej wlasnie za chwile mielismy sie znalezc…

W tym snie bylo cos ekscytujacego dla mnie, choc mimo to wyczuwalam pewien podstep I w zwiazku z tym czulam niepokoj… zaniepokoilo mnie szczegolnie kilka spraw… choc ostatecznie wszystko moglo byc zorchestrowane… w ostatniej chwili zauwazylam tez ze tak jakby opiekunka zamku zmienila forme… a wiec to ona…

https://liviaflow.wordpress.com/2016/10/08/october-dreams-ispirations/#comment-2603

Tej nocy snil mi sie moj ojciec.. dziwne, bo pamietam zaledwie kilka snow z jego udzialem.. a tej nocy snil mi sie bardzo wyraznie.. pojawil sie wlasnie w tej dziwnej trojmiejskiej kolejce/metrze I pomogl mi z niej wysiasc na wlasciwym przystanku.. przy zamrozonym jeziorze labedzi.. przy czym na miejsce to nalozyl sie teraz inny sen z przeszlosci.. to byl sen ktory w niesamowity sposob ostrzegl mnie przed smiercia.. tyle ze wowczas chodzilo o karczme krolewska w okolicy redy… pojawil sie nawet identyczny watek zamrozonych ryb.. I kryszacego sie szkla w kolorze zlota, niczym zloty diament…

W tym snie moj ojciec byl budowniczym, chyba ze to jednak nie moj ojciec.. “biora nas na zmeczenie” ?

https://liviaflow.wordpress.com/2016/09/18/3365/comment-page-1/#comment-2619

 I

18 october 2016

Wczorajszej nocy mialo miejsce jakies duze zamieszanie na liniach czasowych.. co zbieglo sie ciekawie z tym duzym boomem na Maxa.. TT V..  ze snu zapamietalam jedynie krotka migawke.. idacego w taki bardzo dziwny sposob. Jakby po cyrkowej linie, Ra.. zblizal sie do mnie, pe3/62@:@#3: .. do domu babci.. wczesniej do glosu doszedl herbert I miala miejsce wielka drama z powodu vrila.. co ciekawe w snie byla ta sama sceneria, co w pierwszym z moich snow z serii snow o dwoch ksiezycach – link.. tyle ze tym razem samych ksiezycow nie widzialam.. a potem mignela mi informacja w newsletterze na poczcie.. o dwoch ksiezycach wlasnie.. choc jeszcze sie w to nie wczytalam

..

Sen o czarnym lustrze I zamku

28 oct 2016

Opis wielu snow pominelam, nie dalabym rady opisac wszystkiego I nawet nie jest to wskazane, ale sen z minionej nocy, a wlasciwie nad rana.. hmm.. snilo mi sie, ze stalam sie niewidzialna.. jedynie coreczka wciaz mnie widziala, ale partner byl zupelnie skonsternowany.. zreszta ja tez nie moglam sie odnalezc w tej sytuacji.. pamietam ze to sie stalo w miejscu w ktorym przyszlam na swiat… pamietam szpital, a potem miejsce w ktorym kiedys mieszkalam.. choc co ciekawe w tle.. pamietam jakies dokumenty.. kilka osob… jakby krag SS, w tym ~ o dziwo ~ Madlen! Przewinela sie tez pewna nazwa.. jakby anioly niewidzialnosci, czy niewidzialne anioly.. ale to bylo jakby drugotorowe.. kiedy obudzila mnie coreczka.. sen szybko stracil dla mnie na znaczeniu.. zaczelam sie  zastanawiac co zrobic malej na sniadanie.. I wtedy wlasnie przelecial mi przez glowe meski glos.. raport dla.. tu padla jakas specyficzna nazwa.. intelligence.. cos tam.. ze strony oficera cobry.. tyle ze wszystko w jezyku angielskim.. report for.. ale jak uslyszalam te nazwe ~ Cobra.. to az podskoczylam I powiedzialam na glos ~ co jest do cholery.. o co tu chodzi?

29 october 2016

Livia Ether Flow 2016/10/29 at 7:18 am

Tej nocy po raz pierwszy snil mi sie Max.. obudzilam sie okolo 1 w nocy po okolo godzinie snu I wtedy dodalam ten komentarz z zapytaniem o cialo Maxa.. cos mna moco wstrzasnelo w tym snie.. Pamietam ze wraz z grupa kilkorga dzieci znajdowalam sie w jakiejs sali projekcyjnej.. tak jakby niewielkim kinie.. nie wiem kim byly inne dzieci, ale ja mialam chyba 13 lat.. na duzym ekranie byly wyswietlane jakies filmy.. z boku staly jakby dziwne helmy ze sluchawkami.. wszystkie dzieci zostaly pod nie podlaczone.. na podium znajdowal sie mezczyzna w czarnym mundurze.. staral sie byc mily, ale mu zupelnie nie ufalam.. chcialam stad jedyni jak najszybciej uciec.. oncos mi tlumaczyl, ze to dla mojego dobra.. aby zszyscic niepotrzebne dane.. uzyl bardzo precyzyjnego okreslenia.. w koncu pomogl mi dolaczyc do innych dzieci.. do prawego ucha wlozyl mi sluchawke / sonde.. ktora wbila sie w nie miekko jak pluskwa.. brrr.. I wtedy zaczelo sie dziac cos dziwnego.. pamietam dziwne dzwieki.. niedzwiedzie polarne I.. potem dziwny pociag, podziemie…. glos ktory mi tlumaczyl, ze to co mi sie przydarzylo w lourdes ~ seno lourdes cinema.. ze to wszysyko program.. ze znaja mnie na wylot.. wszystko zaprogramowali.. kluczem jest moje poprzednie wcielenie.. sledza moj kazdy krok.. mam sie z tym pogodzic I poddac prowadzeniu, bo nie mam szans na ucieczke.. stalo sie jednak cos dziwnego.. cos bardzo dziwnego, czego nie przewidzieli? Nagle znalazlam sie poza ta dziwna projektornia.. w poblizu domu nr 13/9.. I dobrze znajomych torow kolejowych.. byla zimna jesienna… ledwo zylam… moja uwage zwrocilo pobliskie pole.. jakby z rosnaca na nim kukurydza.. I wtedy pojawil sie Ra.. a ja zaczelam sie go pytac co sie stalo z cialem Maxa, przeciez pisal ze nie moze zostac pogrzebany.. gdzie jest jego cialo? Ra jednak krzyczal zebym sie uspokoila, ze cialo Maxa jest tam gdzie powinno byc, czyli ze zostalo pogrzebane….. I wtedy nastapil kolejny przeskok… pamietam jedynie silny ident.. bardzo silny ident Maxa.. I cos co mnie bardzo przerazilo, na tyle bardzo ze az wyrzucilo mnie ze snu.. choc jeszcze przez jakas chwile wciaz odbieralam ten ident…..

Sen zdawal sie byc bardzo realistyczny I wazny dla mnie, ale moze tak naprawde to niewiele znaczycy zlepek roznych watkow, roznych zdarzen.. jednak ten ident zdawal sie byc jak najbardziej realny

https://liviaflow.wordpress.com/2016/07/17/rip-max-spiers/comment-page-2/#comment-2839

Co zas tej orbity I Miecza Damoklesa.. hmm, ciekawa zbieznosc, bo wczoraj z samego rana AK Terran przyslal Ra pilna wiadomosc, ze czesciowo z tym co sie u mnie dzieje ma zwiazek jakis obiekt znajdujacy sie na orbicie ale szczerze mowiac nie mam na ten temat zdania, przynajmnie nie w tej chwili..

Kolejna wiadomosc od AK Terrana I Sphere Alliance ~ ten dziwny obiekt zostal wczoraj zdeaktywowany.

Przez reszte wczorajszej nocy snily mi sie podziemia I jakas podziemna cywilizacja.. to bylo polaczone z tym co opisalam.. oczywiscie w duzej czesci chodzi o Watykan & AlcyOne!

ten obiekt o ktorym pisze to cos w rodzaju SSP

https://liviaflow.wordpress.com/2016/10/22/max-spiers-in-warsaw-pl-en/comment-page-1/#comment-2851

31 october 2016

Moze faktycznie cos sie odczepilo, bo druga noc z rzedu mialam wyjatkowo dobra.. zamiast tego – kiedy sie na moment przebudzilam – ujrzalam w przestrzeni przed soba duzy lewitujacy ankh… unosil sie jakby w takiej mocno zageszczonej energetycznej zawesinie…. najpierw kiedy je dotknal pojawil sie mocny, ale przyjemny dzwiek krysztalu, a potem rozbrzmiala piekna krysztalowa muzyka… znajoma muzyka i znajome slowo – AnkHatUrRa… potem ujrzalam jaby wodniste lustro… w ktorym po drugiej stronie pojawila sie przepiekna biala ludzko kocia istota… twarz bardzo kocia, z duzymi niebieskimi oczami.. tak naprawde znajoma, ale teraz jakby blizsza…. i wtedy na moment ankh obrocil sie w taki dziwny sposob i sprawil, ze na moment zamienilysmy sie miejscami…… w sumie to wszystko jest mi dobrze znajome, ale od jakiegos czasu mialam po prostu mniej tego typu doswiadczen… w kazdym badz razie dzisiaj czuje sie wyjatkowo zrelaksowana… mimo iz coreczka jak kazdego dnia zrobila mi pobudke jeszcze po ciemku, czyli pomiedzy 6 a 7🙂

to tak w nawiazaniu do tego co pisalam tutaj:
https://liviaflow.wordpress.com/2016/07/17/rip-max-spiers/comment-page-2/#comment-2839

 

https://liviaflow.wordpress.com/2016/10/22/max-spiers-in-warsaw-pl-en/comment-page-1/#comment-2865

livia

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

24 thoughts on “October Dreams & Inspirations

  1. 47 to jedna z liczb przypisana do mnie jednak należy brać pod uwagę także jej lustrzane odbicie 74

    co RAZEM DAJE 121 (47+74) to samo co liczba 11 podniesiona do kwadratu.

    Jednak jeżeli zaś chodzi o genezę upadku, manipulacje genetyczne oraz obłożenie tej planety kwarantanną to liczymy to tak że 47 dzielimy na połowę i mamy kąt odchylenia osi obrotu tej planety czyli 23,5 dwa zwrotniki RAKA I KOZIOROŻCA.

    Jeżeli zaś chodzi o jeden z Twoich ulubionych znaków V to także się w nim lubuję obracając tarczę zegara w taki sposób aby V=5=FIVE ELEMENT było na Górze na pozycji 12.

    12 oznacza energię Męską
    5 oznacza energię Kobiecą.

    Znak V także należy uwzględnić z jego lustrzanym odbiciem co po nałożeniu nam jeden na drugi daje figurę Vesica piscis co ma bezpośrednie odniesienie do Nasiona Świadomości=Duszy= Świadomości Obiektów Kosmicznych.

    Gdyż iż ponieważ człowiek jako istota oraz jednostka to UPADŁY ANIOŁ więc bez interwencji Najwyższego Stwórcy się nie obędzie aby wyjść z tego zaistniałego Marazmu.

    90-66.6=23,4
    40.000/24=1.666

    Like

  2. Hmm, nie wiem gdzie znikl moj komentarz, ale ok.. napisze raz jeszcze… Tej nocy snil mi sie ogromny choc raczej pusty zamek.. mimo to dostalismy pokoj z posciela.. na zamku goscilo wiecej osob, wsrod ktorych zauwazylam Alexa.. ktos powiedzial, ze jest tu od dawna I czegos szuka… w tym momencie zajmowal sie plytkami na dziedzincu.. wszystkie mialy ciekawe symbole… w drodze powrotnej schodzilismy jakby z bardzo wysoka.. kroczac doslownie w chmurach.. w dole mienily sie przepiekne szmaragdowo niebieskie wody morza.. zadnych domow, ludzi, oznak cywilizacji.. tylko jedna zlota piaszczysta sciezka… na ktorej wlasnie za chwile mielismy sie znalezc…

    W tym snie bylo cos ekscytujacego dla mnie, choc mimo to wyczuwalam pewien podstep I w zwiazku z tym czulam niepokoj… zaniepokoilo mnie szczegolnie kilka spraw… choc ostatecznie wszystko moglo byc zorchestrowane… w ostatniej chwili zauwazylam tez ze tak jakby opiekunka zamku zmienila forme… a wiec to ona…

    Like

  3. Hejka. 🙂
    Wiecie co? Tak szukacie wszyscy tej wyjatkowej osoby-klucza. A czy ktos z was sie zastanowil czy ta piekna legenda jest w ogole prawdziwa? 😉
    Tak sobie mysle, ze skoro Zrodlo/Jednia/Stworca Wszechrzeczy
    A raczej jego czastka jest w kazdym z nas…wszystkie energie wywodza sie z jednego i tego samego zrodla… Czy rzeczywiscie jest mozliwe by jedna energia byla wazniejsza niz inna? 🙂
    Skoro kazdy czlowiek/wcielona energia posiada te sama czastke Zrodla/Jedni czy naprawde myslicie ze istnieje jeden unikatowy klucz otwierajacy wszelkie bramy? 😉
    Na moje oko, kazdy ten zloty klucz wysadzany kamieniami posiada w sobie.
    Sztuka polega na tym aby moze wreszcie przejrzec na oczy? A moze wszyscy czekaja na jedna wyjatkowa osobe ktora hmmm, no wlasnie co? Zacznie przemieniac oceany w wino? Zacznie wszystkich na sile wzywac do przebudzenia? Czy otworzy jakas wyjatkowa brame, tunel a moze szkatulke? 😉
    Spytajcie siebie, czy jak religia katolicka uczyla ze byl 2000lat temu wyjatkowy pol bog pol czlowiek plci meskiej…jak illumanatti szukaja wyjatkowej kobiecej energii… To kto lub co wam kaze wierzyc w bzdure wyjatkowego wybranca? 🙂 a jesli nadal ktos z was uwaza ze to bzdura nie jest, to moze niech nam powie jak ta wyjatkowosc sie objawi? 🙂 zstapi z nieba ze zlotym orszakiem? Wyrosnie spod ziemi i wybuchnie milionem serduszkowej energii ktora spadnie na caly swiat i odtad wszystko sie zmieni jak za dotknieciem czarodziejskiej rozdzki?
    Momentami jak tak spbie patrze, czytam i podziwiam kreatywnosc co niektorych przebija walta disneya.
    Rzeczywiscie trudno nie zgdodzic sie z ekhartem tollem, nie ma co budzic calego swiata na sile. Kazdy zrobi to w dogodnym dla niego momencie. A jesli nadal ktos liczy na sady ostateczne itp hmmm nic takiego sie nie wydarzy 🙂
    Jak wspomnialam kazdy zajrzy w glab siebie i zrozumie wszystko gdy bedzie na to gotow.
    A gdy wszyscy zrozumieja wtedy nadejda zmiany 🙂
    Aleeee jesli chcecie wierzyc nadal w wybranca… Wasza wola 🙂
    Pozdrowienia cieple sle 😉

    Liked by 1 person

    • Ośka to Ty jeszcze nie wiesz że tym super wybrańcem mam być Ja we własnej osobie ratująca Calutki Świat przed wymyślnym przez mnie zagrożeniem? Macie się ze mną bawić czy tego chcecie czy nie a skoro nie chcecie tzn że was Szatan opętał a za to jest sąd ostateczny Siarka i smoła bo przecież jest tylko jedna i wspaniała Alicja z Krainy Czarów czyż nie piszę samej samiusieńkiej prawdy?

      Ja Mam być pępkiem Świat i co chwilkę będę zapodawać wam nową bajeczkę jednak macie mnie słuchać i zachwycać się tym co tutaj piszę.

      Jak się moja wyjątkowość objawi:

      Proste:

      Przyjadę na Rowerze bez butów 🙂 i rzeknę Jam Ala i Omega Pierwsza i Ostatnia ale także ta po środku, Kto nie ze mną ten przeciwko mnie.

      KOT JEST MÓJ.

      Like

      • Dla mnie Lucyferko jesteś fajniejsza niż cały ten paskudny świat 🙂
        Nie ciesz się jednak swoim “wybrannictwem”, bo dla mnie, fajniejszy od tego śmierdzącego padołu jest każdy pojedyńczy człowiek o w miarę bogatym wnętrzu, więc nie jesteś wyjątkiem D

        Like

      • Lalka zamieszczona przez Lucyferke tez jest fajna??? Jak myslisz do czego sluza te zabawki?

        Ps. Ten swiat wcale nie jest taki paskudny.. jest na nim wiele piekna I istoty ktore kocham.. paskudne na nim sa wlasnie takie zdegenerowane lalki.. milaby.. “grunwaldy” I inne zboczenia… choc w zasadzie.. no comment.. jaka piekna niedziela 🙂

        Like

      • Laleczka AnnaBelle jest śliczna i urocza 🙂 jednak po obejrzeniu w nocy filmu o takim samym tytule można było mieć mieszane odczucia w związku z tą grafiką. Od razu zaznaczam Laleczkami się nie bawię a każda w moim kąciku jest świętością której nie można dotykać.

        Kocham Laleczki jednak nie są one przedstawieniem realnych Ludzi tj. dziewczyn czy chłopców, pod żadnym pozorem nie są wykorzystywane do zabiegów magicznych voodoo. W takie rzeczy nigdy się nie bawiłam, nie sprawia mi żadnej radości robienie krzywdy innym.

        Jest to w pewnym sensie moja osobista dziwaczność gdzie w symboliczny sposób jest przedstawiona opieka nad inną istotą 🙂

        PS W jaki sposób wyobrażacie sobie Niebo?

        Uważam że Podróż Samo-Poznania Najwyższej Istoty Duchowej lada chwila dobiegnie końca a My jako istoty Duchowe będące Jej częścią zostaniemy wezwane do ponownego połączenia się z Bogiem(Osobliwość) aby stanowić Jedność.

        Like

      • Jaka lalka? Nie widzę lalek chyba że chodzi Ci o tą rysunkową wróżkę, to jasne że mi się podoba, kocham świat fantazji.
        Powtórzę jeszcze raz, taka Lucyferka jest dla mnie sto razy fajniejsza niż ten żałosny padół, i gdyby coś jej się stało za sprawą “mocy” tego padołu, to bym go obrócił w ruine 🙂
        Inna sprawa że ona mnie mało obchodzi, dlatego może to wam zobrazuje jak bardzo ważny jest dla mnie ten padół 😀 Planeta to jest całkowicie neutralna, a ten padł tworzy umysł zbiorowy.
        Jeśli dla kogoś jakiś zasrany świat, jest ważniejszy żywe istoty, to niech sobie w tym świecie sam siedzi, i będzie jedynym życiem/jedynym Bogiem, co przecierz wcale nie jest takie straszne, warto jedynie pamiętać że poza tym światem są inni Bogowie co sobie nie dadzą w kasze dmuchać 🙂

        Like

    • “? A moze wszyscy czekaja na jedna wyjatkowa osobe ktora hmmm, no wlasnie co? Zacznie przemieniac oceany w wino? Zacznie wszystkich na sile wzywac do przebudzenia? Czy otworzy jakas wyjatkowa brame, tunel a moze szkatulke?😉

      Odpowiedzi na te pytania Osko już dawno zostały udzielone.Wkleję fragment z Księgi Henocha.
      “46.
      1 I tam ujrzałem kogoś, kto miał “Głowę Dni” i jego głowa [była] biała jak wełna i z nim [był] inny, którego twarz miała wygląd człowieka, i jego twarz [była] pełna łaski, jak jednego ze świętych aniołów.
      2 Zapytałem jednego ze świętych aniołów, którzy przyszli ze mną, i pokazał mi wszystkie tajemnice o tym Synu Człowieczym, kto on jest, skąd on jest i dlaczego chodzi z “Głową Dni”?
      3 Odpowiadając mi rzekł do mnie: “To jest Syn Człowieczy, do którego należy sprawiedliwość i z którym mieszka sprawiedliwość. On to objawi cały skarbiec tajemnic. Jego to wybrał Pan Duchów; ma on zwyciężać przed Panem Duchów, w sprawiedliwości na wieki.
      4 I ten Syn Człowieczy, którego widziałeś, wypłoszy królów i możnych z ich miejsc odpocznienia i mocarzy z ich tronów i rozwiąże nerki mocarzy i połamie zęby grzeszników.
      5 I wypędzi królów z ich tronów i z ich królestw, bo go nie wywyższyli i nie oddali mu czci, i pokornie nie uznali, skąd zostało im dane królestwo.
      6 Wypędzi oblicza mocarzy i napełni ich wstyd, i ciemność będzie ich mieszkaniem, i robaki będą ich miejscem odpocznienia. Nie będą mieć nadziei powstania z ich miejsc odpocznienia, bo nie sławili imienia Pana Duchów.
      7 To są ci, którzy sądzą gwiazdy nieba i podnoszą swe ręce przeciw Najwyższemu i depczą suchy ląd i mieszkają na nim. I wszystkie ich czyny pokazują niegodziwość… i ich moc [pozostaje] na ich bogatych i ich wiara jest w bogów, których uczynili swoimi rękami i zapierają się imienia Pana Duchów.
      8 Zostaną wypędzeni z domów Jego zgromadzenia i wiernych, którzy zawiśli na imieniu Pana Duchów.”
      Wynika z tego ,że to chłop do roboty .Te wspomniane tajemnice , które mają być objawione spowodować mają zmiany.Jedna z tych tajemnic wspomniana jest w samym tekście , który wkleiłem.Pada odpowiedź na pytanie , skąd wzięli się “bogowie”.

      Like

      • Miłośnicy tego zasranego padołu to Ci co pałają wielką chucią władzy nad innymi, i strasznie ich podnieca myśl że pojawi się wreszcie jakiś wielki osobnik, który ich wywyższy, a upokorzy całą resztę, czyli jakieś 98-99% ludzi 🙂
        Nie mogą się uwolnić od tej myśli o “uzdrowieniu świata”, bo są tchórzami, słabeuszami i durniami, a przede wszystkim zepsutymi i złymi degeneratami, którzy padli kiedyś i których przeznaczeniem jest upadek, szukają więc wybawcy.

        To o miłośnikach padołu, ale są jeszcze Ci co chcą być z zabrani do lepszego świata, Ci są tylko debilami, a głupota grzechem nie jest, więc ktoś się po nich zjawi, ale to napewno nie będzie “wybawca” na którego czekają degeneraci i którego przepowiedziano u jakiś nostradamusów czy Henochów.

        Like

      • Jedna wielka banda idiotow..
        Wsadzic was wszystkuch w jeden space ship I na ksiezyc albo na marsa.. meskie glupki… oczyscic ten swiat z takich psycholi jak wy I swiat stanie sie piekniejszy.. choc w sumie szkoda dla was kazdej planety, bo kazda zmienicie w burdel I smietnik..

        Like

      • Super, “Bogini” od siedmiu boleści przemówiła 🙂
        Dobrze że chociarz na tym swoim blogu masz coś do gadania.
        Jak się nie podobają idioci, to było nie zakładać blogu dla idiotów, ale jak tylko robi się cisza, to zaczynasz “rozpaczać” jaka jesteś biedna i pokrzywdzona, czyli po prostu żałosna. psychopatka

        Like

      • Hej super zolnierzyku od siedmiu bolesci.. chyba czas napisac kim jestes I dla kogo pracujesz.. mam cos w prywatnej korespondencji na ten temat.. jakub.. niemcy.. mk ultra.. osaczyliscie mnie jak sfora wscieklych psow.. co widac jak na dloni.. ja sie wami nie interesuje, od dawna nie bywam na mistyce, ale wy wciaz tu zagladacie I piszecie na priva.. mi zupelnie nie zalezy na tym czy ktos tu bedzie pisal czy nie.. mam wazniejsze sprawy w realu.. po prostu dajcie mi wreszcie spokoj.. odczepcie sie.. raz I na zawsze

        Update

        To byl twoj ostatni komentarz Ifryt, to co zostalo napisane na twoj temat masz przeslane na priva.. haslo GRUNWALD.. ale jesli bedziesz mnie nadal nekac moge to zamiescic na blogu.. bez odbioru.. Livia

        Like

      • Także odpuszczam sobie udzielanie się na tym blogu, po prostu nie chcę aby moje żarty/zabawy zostały zrozumiane w nie odpowiedni sposób.

        Last Winter

        Or

        2017 Summer 🙂

        Until then you can try
        To give me a reason not to cry

        End Travel

        Bye Bye

        Too much for you to take
        You’d fought so many years
        But your head wasn’t clear
        Too much for you to take

        Like

      • Naprawde swietnie! 🙂
        Trzymam za slowo..

        Tyle ze dla mnie liczy sie przede wszystkim teraz.. nie czekam na lato 2017, ze stanie sie jakis cud.. cuda dzieja sie teraz, a ja jestem tak szczesliwa.. happy.. happy.. happinez 🙂 🙂 🙂

        Like

  4. Ciekawe co za pomieszanie czasowe znowu…
    Tez je wyczulam, swoja metoda 😉
    W dodatku miedzy 2 a 5 nie moglam spac 😉
    I jakze “fantastyczna” energetyka w moim miescie ostatnio czesto zawodzi 😉 stad pewnie zaraz padnie nawet telefon, i cudem dostalam sie dzis do domu 😉
    Mam nadzieje ze macie wiecej szczescia i pradu 😉
    Pozdrowienia z nuta zapachowa wanilii z palacych sie swieczek sle 😉

    Like

    • U mnie z w nocy z 16 na 17 silne bylo uczucie jakby cofajacego sie czasu.. polaczylam to nawet z “hiszpanskim wirem”.. ale… uwielbiam wanilie.. jestem wlasnie po waniliowo czekoladowym puddingu z musli I jablku.. dzieki za milusie pachnace wibracje.. cieplusienko Osko 🙂

      Like

  5. Pingback: Let’s Flow – Livia Ether FLOW

  6. Wczoraj po raz kolejny postanowilam dac sobie spokoj z wszelka dziwna i ciezka tematyka, ot mind control.. skupilam sie na jesiennych zdjeciach I dekoracji mieszkania.. niestety.. przysnilo mi sie cos bardzo dziwnego.. bardzo dziwny rodzaj niewidzialnosci.. I te ciezkie plecy.. doslownie w miejscu skrzydel.. choc cos jeszcze dziwniejszego zdarzylo sie juz po przebudzeniu sie.. opisalam to w dodatku do notki, a tak na przekor roznym uciszaczom.. sytuacja jest bardzo powazna.. bardzo.. co widac chocby na przyklad83 )@7 haute couture.. to juz najprawdziwszy przedsionek fantomu.. ale nie jest beznadziejnie.. I wierze ze trick z odbiciem uda sie.. musi byc dobrze! 🙂

    Like

  7. 28 oct 2016

    Opis wielu snow pominelam, nie dalabym rady opisac wszystkiego I nawet nie jest to wskazane, ale sen z minionej nocy, a wlasciwie nad rana.. hmm.. snilo mi sie, ze stalam sie niewidzialna.. jedynie coreczka wciaz mnie widziala, ale partner byl zupelnie skonsternowany.. zreszta ja tez nie moglam sie odnalezc w tej sytuacji.. pamietam ze to sie stalo w miejscu w ktorym przyszlam na swiat… pamietam szpital, a potem miejsce w ktorym kiedys mieszkalam.. choc co ciekawe w tle.. pamietam jakies dokumenty.. kilka osob… jakby krag SS, w tym ~ o dziwo ~ Madlen! Przewinela sie tez pewna nazwa.. jakby anioly niewidzialnosci, czy niewidzialne anioly.. ale to bylo jakby drugotorowe.. kiedy obudzila mnie coreczka.. sen szybko stracil dla mnie na znaczeniu.. zaczelam sie zastanawiac co zrobic malej na sniadanie.. I wtedy wlasnie przelecial mi przez glowe meski glos.. raport dla.. tu padla jakas specyficzna nazwa.. intelligence.. cos tam.. ze strony oficera cobry.. tyle ze wszystko w jezyku angielskim.. report for.. ale jak uslyszalam te nazwe ~ Cobra.. to az podskoczylam I powiedzialam na glos ~ co jest do cholery.. o co tu chodzi?

    livia

    Kobra i Corey Goode o medytacji podczas zaćmienia Słońca, 21 sierpnia 2017

    Justin – dziękuję. Kto lub co odbiera sygnały, które wysyłamy podczas medytacji?

    Cobra – każdy, kto jest nastawiony na tą samą częstotliwość, może odbierać te sygnały. Jeśli jest świadomy tych sygnałów, może je otrzymać. Kluczem tutaj jest więc zjednoczenie świadomości i postrzegania, a następnie mogą się pojawić komunikaty od tych sygnałów.

    Justin – Dziękuję, Cobra. A Corey, jak byś odpowiedział na to pytanie?

    Corey – tak, wszystko w czasie i przestrzeni jest połączone. Więc jeśli . . . Musisz po prostu wiedzieć, jaka jest częstotliwość, aby uzyskać lub rozwinąć możliwość dotarcia do tej częstotliwości. Tak, tak, to morficzne pole jest dostępne dla wszystkich, tak jak wszystkie informacje w nim zawarte.

    Justin – Dziękuję, Corey. I dalsze pytanie: Czy Ruch Oporu słyszy lub odbiera te myśli bezpośrednio jako rzeczywiste słowa lub obrazy, czy też jako bardziej zamglone wrażenia? Cobra?

    Cobra – Zasadniczo Ruch Oporu nie łączy się telepatycznie z ludnością na powierzchni. Ich celem jest uwolnienie planety od Kabała. Są pewni członkowie Ruchu Oporu, którzy to robią, ale są w mniejszości.

    Justin – Dziękuję, Cobra. Poproszę bardziej dosadnie o te informacje, Corey: czy Sojusz Istot Sferycznych lub Anshar, a nawet Tajny Program Kosmiczny, słyszy rzeczy bezpośrednio jako wyraźne myśli i obrazy, czy bardziej jako zamglone?

    Corey – Cóż, to zależy od różnych poziomów tych istot. Niektóre z nich . . . Informacje, gdy je wypowiadamy, lub gdy projektujemy je mentalnie, stają się informacją i informacja wchodzi w pole. Sądzę, że to jest rozszyfrowywane i interpretowane jako dane. Więc niekoniecznie będzie to odbierane jako głos osoby mówiącej, ale mogą odtworzyć wizerunki i wszystkie dane powiązane z tą energią, która została wysłana.

    https://krystal28.wordpress.com/2017/08/10/kobra-i-corey-goode-o-medytacji-podczas-zacmienia-slonca-21-sierpnia-2017/

    Like

Leave a Reply

