Max Spiers in WarSaw

Max Spiers na II Konferencji Projektu Ziemia w kwietniu 2016 r.

(pl, en)

Wczesniejsze notki poswiecone Maxowi;

RIP MAX SPIERS

https://liviaflow.wordpress.com/2016/07/17/rip-max-spiers

pod wpisem tym jest juz tak wiele komentarzy, ze proponuje kontynuowac tutaj

kilka moich krotkich komentarzy odnosnie prezentacji Maxa:

https://liviaflow.wordpress.com/2016/07/17/rip-max-spiers

inne wpisy powiazane

22 July and crypto message from Max Spiers

Max Spiers – What Happened?

Mother Ship

Sekret Rozy

 

z duchem prawdy

livia

flow

253 thoughts on “Max Spiers in WarSaw

  1. 1.
    Był sobie taki koziołek zwany PAN…. znany z tego iż…hm…. wszystko co się ruszało….. Pamiątką po nim są Achajowie (m.in.) i współcześni żydzi….. Pedofilia ma 2 podłoża:
    – jedno MAFIJNE spajające diasporę tych zwyrodnialców
    – drugie RELIGIJNE – dzieci mają jeszcze dużo czystej ENERGII URODZENIOWEJ – tej ŻYCIODAJNEJ CZYSTEJ WODY….. gwałcąc je gwałciciel (ogrywający role pana, biblijnie abrahama) gwałci GAJĘ czyli żeńska energię DAJĄCĄ PLANECIE ŻYCIE…. i poprzez propagacje własnych kodów DNA … “czyni ją sobie poddaną” (telegonia)

    2.
    Livio swojego czasu zamieściłem tu post o DULHALAH. czy ogólniej jeźdźcu bez głowy.

    Dałabyś rade odszukać linka do niego?

    thx

    Like

  2. Pingback: Largest Pedophile Ring in History EXPOSED. (NAMASTE MOTHER FUCKERS!!!) | Livia Flow

  3. ” Kto Twoim zdaniem Katarzyno, stoi za podsylanymi Ci indukcjami? ”
    Nie wiem.
    Nie ma i nie było żadnej “naszej grupy” z Danut na czele. Było wiele nieporozumień prawdopodobnie spowodowanych przez tę samą osobę, która mąci nam wszystkim w głowie. Wybitny psychiatra tego problemu nie rozwiąże 🙂

    Like

    • Od psychiatrow lepiej sie trzymac z daleka Katarzyno.. niejeden z nich zajmuje sie profesjonalnie pro I de programowaniem.. mam na oku zwlaszcza takiego jednego madrale..

      I jeszcze slowko do pana m z mz.. tak, tak.. do pana panie antoni.. naprawde ma pan ludzi za glupkow.. panie opus dei… siedzi pan w tej samej bandzie wykradajacej dane… a ” krzyk ich odszedl do pana zastepow”.. praw~dziwki!!!

      Like

      • Ja również. Za komuny jako smarkacz około 30 letni został wiceordynatorem. W latach 90-tych wywalili go na zbity pysk. Teraz prowadzi prywatną praktykę ten mądrala od teorii snów, zakichany piewca Junga.

        Like

      • Przestałem się odzywać ponieważ ostatnio wydarzyło się bardzo wiele i nie są to treści , które można relacjonować dodając komentarze.Powiem tylko ,że dałbym wiele , żeby zobaczyć minę Livii , gdy dowie się kogo zbanowała.Faktem jest ,że Siola napisał coś , co kogoś mocno poruszyło i ten ban to wynik tego wpisu.Napewno nie ma żadnego związku osób , o których pisałem wcześniej z MK ultra.To bzdura .Jest technika dużo starsza pozwalająca wpływać na ludzi i tak było także w tym przypadku.

        Like

      • W historii mojego bloga Siola jest druga osoba ktora dostala bana I nie chodzi tyle o to kim jest, ale o to co pisze.. choc w sumie wiaze sie to z jego gra.. oczywiscie ze MkUltra I publikacja prywatnej korespondencji powinna to wszystko wyjasnic…

        Like

      • A58, masz na myśli mnie?
        O jakiej starszej technice piszesz wpływajacej na ludzi i kto jej użył w tym przypadku.
        Wygląda na to,że wiesz jaki to przypadek, prawda?

        Like

    • Andrzej 58

      http://www.paranormalne.eu/forum/uploads/profile/photo-thumb-3860.jpg?_r=1404327974

      Napisano wczoraj, 12:54

      Katarzyna_1, dnia 03 Gru 2016 – 22:46, napisał:

      Powiem więcej.. ktoś chciał abym Andrzeja58 uznała za wroga.

      Myślę Kasiu ,że tym razem nie chodziło o zrobienie ze mnie wroga.Tą Twoją realistyczną wizję poprzedził ten dziwny ból (wiesz gdzie).Chodziło o zwrócenie uwagi na ten element w tym przekazie , który w sumie jest wyjaśnieniem związku pewnej osoby o imieniu Andrzej z tym projektem.Te pazury to tylko przenośnia .Dla mnie to potwierdzenie wniosków do których doszedłem dużo wcześniej.Zresztą ostatnio jest taki nawał informacji ,że trudno nie domyśleć się ,że zbliżamy się powoli do końca tych naszych dziwnych perypetii.Oj tam , uszczypnął Cię w … i od razu robisz raban Kasiu :InLove:.A tak swoją drogą , to dziewczyny ostatnio mają tych realistycznych przekazów więcej i tak się składa ,że odnoszą się do tematów , które znam .Choćby ten mieszaniec “człowiek kot” czy sprawa kluczyka w talii.

      Katarzyna_1
      Napisano wczoraj, 13:20

      O kurcze……. tak pamiętam jego twarz… widziałam tę facjatę gdzieś w necie. To ten A.S?

      A co do kota to godzinę temu pojawił się bury kotek na mojej posesji. Nigdy wcześniej żaden kot tu nie przychodził. Były 2 psy teraz jest jeden i kot nie powinien się tu pojawić ale był i się zmył 🙂

      Maria

      TU I TERAZ NIE ISTNIEJE
      Napisano dziś, 00:16

      to co nam sie pojawia w snach — dobry przykład śniacego jasnowidza…zapomniałam nazwiska.

      Kasiu—to, że macie podobne odbiory z osobą z innego blogu===wchodzisz tam i nie tylko tam, masz normalne życie a podswiadomość tworzy to co tworzy….jeśli są jakieś wątpliwości to one sie rodzą i we śnie.

      Zdziwiłabyś się jak wiele osob tego dnia miało podobnie…choc watpliwości mogły dotyczyć czegoś innego…..w czasie snu….wędrujemy także po naszych zakamarkach umysłu.

      Katarzyna_1

      Masz wiele racji. Najwyższy Czas nie przeglądać for, na których tyle “wątpliwości”. Wont-pli-wieści”? :Hay:

      http://www.paranormalne.eu/forum/topic/9003-prof-jan-pajk-w-piguce/page-10

      🙂

      Like

      • Nie mialam jeszcze pojecia o tych osobach, kiedy one juz sie mna zajmowaly… ktos mnie o tym powiadomil w mailu.. piszac o grupie kobiet, tzw. M.. w tym o Katarzynie… to bylo ponad rok temu…
        naprawde trzeba przyspieszyc to globalne ujawnienie, bo inaczej ciemna strona nigdy nie skonczy tej zabawy w ciuciubabke…

        Like

      • Ciekawe, to ONI się doskonale znają; A58, Katarzyna_1, wiadomo siola i Maria od Żartów i jeszcze Bóg wie kto?Paranormale…..szczypią , pazury.Czary Czaruś .

        Like

      • Ahoj wszystkim,
        “Zdziwiłabyś się jak wiele osob tego dnia miało podobnie…choc watpliwości mogły dotyczyć czegoś innego…..w czasie snu….wędrujemy także po naszych zakamarkach umysłu.”
        sama tego non stop doświadczam 😉 coś mnie “poruszy” to zaraz mam sny jak ja to nazywam “tematyczne jakże związane z tematem, który mnie poruszył” 😉
        Ale są też czasem inne, dziwne, odsłaniające, inne miejsce, inny świat i horyzont….
        Pozdrawiam ciepło,
        w ten zimowy wieczór 🙂

        Like

  4. Tylko i wyłącznie tu zaglądałam bo pisał tu A58 a znam go z innego forum oraz prywatnej korespondencji. O matko.. za kogo Livio się uważasz, ja miałabym się Tobą zajmować? Nie mam pojęcia kim jesteś. Znam się z A58 i Marią na tej samej zasadzie co wy. “Szczypią pazury” właśnie mnie szczypały . Na szczęście w skórzanych rękawiczkach i nie zrobiły mi ran. Wielkie zrogowaciałe pazury. Leo skąd wiesz? może to twoje były i odwracasz uwagę. .Cytrynka a dlaczego nie wkleiłaś mojego wcześniejszego postu z tamtego forum? Tam ważne rzeczy napisałam.

    Like

      • Ja osobiście uważam Cię za zwyczajną kobietę, taką jak ja tylko dużo młodszą. Niestety błądzącą po snach bez znaczenia. No może niektóre ci podsyłano. Piszę tak bo jestem pewna, że mnie podesłano kilka w okresie od końca 2011 r. do teraz. Nie opiszę tego pierwszego podesłanego bo zbyt obrzydliwy i godzący w moją wiarę. Zresztą Ty też pisałaś o jakichś nocnych atakach. Wiec w czym rzecz?

        Like

      • ” Ja osobiście uważam Cię za zwyczajną kobietę, taką jak ja tylko dużo młodszą. Niestety błądzącą po snach bez znaczenia. No może niektóre ci podsyłano. ”

        Stara i głupia! Można Ci tylko tylko współczuć Katarzyno…

        Like

    • “Tylko i wyłącznie tu zaglądałam bo pisał tu A58 a znam go z innego forum oraz prywatnej korespondencji. ”
      ———–
      tzn. wygląda na to,że A58 w jakiś sposób zachęcił cię ,abyś wypowiadała się autorytatywnie w sprawie MaxaS, ośmieszając przekonania innych?
      __________
      “Leo skąd wiesz?”
      Ty się mnie pytasz skąd wiem ? Przecież ty to napisałaś (przeczytałemz linka Cytrynki). Co ty i wasza paczka maja “pomroczność jasną”? Jak mogłaś zobaczyć te zrogowaciałe pazury, jak były w skórzanych rękawiczkach .Ja Leo nie mam rękawiczek, bo zgubiłem w ubiegła zimę i były wełniane 🙂
      Kasiu , A58 dał ci lekką naganę, że robisz wielkie aj waj , gdy cię ktoś uszczypnął szponami…
      Zastanów się więc mocno ,kto to był…a może ściemniasz ? A58 pisze zresztą,że pazury są w twoim przypadku symbolem.. Ciekawe symbol, co szczypie !?

      Liked by 1 person

  5. Wielkie zainteresowanie nami .To nie żadna tajemnica.O trzech kobietach M pisałem wielokrotnie.Jest nawet ilustracja , gdzie są zobrazowane.Co nas wszystkich łączy? – wspólne doświadczenia , które poznaliśmy z relacji w dyskusjach w kilku tematach.Tylko w jednym temacie napisaliśmy coś ponad cztery tysiące postów.Były też inne tematy gdzie dyskutowaliśmy na powyższe tematy.No , ale to nie tylko znane wam 3M choć to bardzo ważne kobiety.Jakimś cudem pojawili się też inni.Siola pojawił się w tym wszystkim około trzech lat temu i zrelacjonował zdarzenia , które znam od dawna.Podaje informacje może mało zrozumiałe dla czytających , ale ważne dla połapania się w całości.Siola w swoim pisaniu oprócz treści zachował formę wspólną dla systemu informacyjnego.Livia robi to samo , choć nie bardzo chce się z tym zgodzić .Wystarczy zwrócić uwagę na to uporczywe pisania spójnika “I” i wszystko jasne.To “I” pojawiło się też w innym miejscu i było to w tekście , które administrator zamieścił , ale nie potrafił odpowiedzieć na pytanie skąd to się wzięło.Dlaczego to “I” jest takie ważne?- ponieważ tak w systemie łączności radiowej przerywało się sekwencje przekazywane.W taki sam sposób były przekazywane informacje w manuskrypcie Wojnicza.Wszystko co Livia napisała w relacjach ze snów i nie tylko wskazuje na to ,że odnosi się to do jej ostatniego wcielenia oraz tego , gdzie zdjęcie z dziwnie umiejscowionym kluczykiem jest wskazówką do kolejnego źródła informacji.Tak się składa ,że to wcielanie nie ma nic wspólnego z duszą czy czymś nadprzyrodzonym.Najlepsze jest to ,że Siola zbanowany a informacje spływają dalej .Wiem kto przekazuje informacje i dlaczego.

    Like

    • Kasiu ciekawe iż zauważyłaś :
      ” Leo skąd wiesz? może to twoje były i odwracasz uwagę. ”
      Kasia z tego co zauważyłam na infrze ma trafne spostrzezenia.

      Ja tez zwróciłam uwagę na ten nik i napisałam :

      “ZNAM Cie LBK doskonale….jesteś kłamstwem i takim pozostaniesz jeśli nie przestaniesz kłamać….nie dokuczaj L..po co działasz na Jej psychikę …nawet dla zabawy jest TO szkodliwe i nie pozostanie bez konsekwencji….nie każdy zna sie na takich zabawach–głupich.
      Działasz wespol z nikiem CC, Kropka, Leo ?
      Nieładnie, ale wiem że L da sobie radę z waszymi intrygami, wiecej szacunku dla innych ludzi nawet gdy maja odmienne zdanie.”

      Mam wrażenie, że ktoś napuszcza od dawna Livie na pewne osoby…ciekawe w jakim celu ?
      Leo z tego co pisze wchodzi na rózne blogi i fora a potem stara sie zasiać jakies watpliwości cos insynuując…..mam wrazenie że maczaja w tym palce jezuici…..Leo jesteś jezuitą ? O co wam chodzi ?
      Maria od Żartów nikogo na siebie nie napuszcza nawet jesli z kims sie nie zgadza a Ty to robisz w zakamuflowany sposob….pod czyim wplywem jesteś ?
      Ciekawe czy o tych trzech M nie ty– : “ktos mnie o tym powiadomil w mailu “…..
      Takie intrygi niczemu dobremu nie służą….

      “Znam się z A58 i Marią na tej samej zasadzie co wy. ”

      Ktos zasiał watpliwość jakis czas temu…..

      Like

      • Nawet wiem kto zasiał te wątpliwości. Osoba zapraszana na blok Livii przez samą Livię. Prawdopodobnie nie skorzystała z ofert bo jak zwykle podejrzliwość wzięła górę. Do tego “doradca” wyprowadzili ją w pole. Teraz się przekonała, ze ani ja ani A58 to nie jej wrogowie. Wybaczam nawet pomówienia ale pamiętam.
        A co ja tam dalej będę pisać i tłumaczyć się… tutaj wklejam wykład młodego człowieka z wadą wymowy. Jednak bardzo wartościowy wykład zarówno dla osób wierzących w Jezusa jak i nie wierzących. Najcenniejsze i najbardziej trafne jest przesłanie w 18 min. filmu https://www.youtube.com/watch?v=oojRXTr_7fY
        Tak więc “strachy na lachy” jak ja to mówił mój ŚP Ojciec.
        Dalej dla rozładowania atmosfery wklejam przepiękny utwór Zielińskich z 1989 r. “Nie domykajmy drzwi.może niebieski motyl wleci”. Dodam, że nie śpiewają oni o New Age bo to wyjątkowo wierząca grupa Chrześcijan. A Budziaszek “od flaszek” teraz rekolekcje po Kościołach prowadzi.
        Z Marią i Andrzejem mamy zupełnie inne światopoglądy (chodzi o wiarę w Boga) co nie znaczy, ze mamy się nienawidzić.
        Do pomówień jest przyzwyczajona i lata mi co jakiś Leo, Cytrynka .? i inni piszą. Przyznam, że bardzo przeżyłam pomówienia tylko jednej z internetowego serwisu osoby.

        Like

      • “Ktos zasiał watpliwość jakis czas temu…..”
        ——————-
        Mario dla Żartu , nie Ktoś ,ale Mały Budda zasiał wątpliwość,że Ktoś jest przejęty przez jezuitów.
        a na MZ to sami jezuici pisza i różokrzyżowce . Po co ci więcej ?
        ———
        “Maria od Żartów nikogo na siebie nie napuszcza ”
        ——-
        Świnta racja Maria od Żartów napuszcza na innych ,ale nie na siebie i tym samym bardzo się o nich”troszczy.”
        Ps. Tam na “para” też piszesz ,że jesteś tam dla Żartów?

        Like

  6. “Stara i głupia! Można Ci tylko tylko współczuć Katarzyno”

    że stara to się zgadza, ale czy głupia? to subiektywna ocena.

    Like

Leave a Reply

