December Dreams & Inspirations

img_20161129_161041-fgfg

Livia Ether Flow 2016/11/30 at 8:34 am

And Winter Came

to sciezka dzwiekowa ktora zamieszczalam jakos mniej wiecej rowno rok temu.. 1 grudnia 2015 zalozylam ten blog… patrzac z perspektywy dzisiejszego dnia to byl czasami trudny rok, czasem bardzo.. jednak zycie, milosc i radosc przewazyly… w tym tez czasie wydarzyl sie cud na cudami i rozkwita niczym cudowny kwiat…. cale moje zycie to niesamowita bajka.. czasem trudna, jak to bywa w bajkach – zle wiedzmy, zatrute jablka, itd… jednak udalo mi sie z wszystkich zastawionych na mnie pulapek wyjsc calo.. wciaz jestem… viva! i co najwazniejsze – nie zamienilabym swojego zycia na zadne inne i to za zadne skarby… podstawa to wierzyc w siebie… i nigdy nie tracic z oczu (serca) tego co najwazniejsze… ot takie proste prawdy… jak to w bajkach….

tumblr_n01t1ujtos1qjo2rvo1_500

25.media.tumblr.com

merry fairy-tale!

let’s flow

Swieta bez okrucienstwa

569506685f4b7c553de46ac38fa963cc-1

https://gajagarden.wordpress.com/2015/12/07/swieta-bez-okrucienstwa/

grudniowe zapiski

11 december 2016

Z tej nocy zapamietalam dziwny wiatr.. zanim zasnelam na zewnatrz panowala zupelna cisza.. tuz przed obudzeniem sie snil mi sie jednak dziwny silny wiatr I tak jakby ze snu wiatr ten przedostal sie do swiata jawy.. wraz z moim przebudzeniem.. za oknem bylo jeszcze dosc ciemno.. czas przed wschodem slonca.. niebo mocno zachmurzone a mimo to ujrzalam na nim bardzo mocny rozblysk… zasnelam ponownie a tuz po kolejnej pobudce, kolejny rozblysk, tyle ze doslownie po przeciwnej stronie…

img_20161230_092329-aaa

livia

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

10 thoughts on “December Dreams & Inspirations

    • Hihihi i pomyślałam o tej samej pioseneczce sprzed roku, fajna dla ucha 😉 a to była ta odsłona która się Tobie i mnie podoba najbardziej.

      Byłam u wróżki od Tarota tzn w swoim umyśle gdzie jest Karina Czarów i wywróżyła mi Spotkanie z Tobą w Holandii na któryś tam rok oczywiście bez pośpiechu “Jak Kocha to zaczeka” 😉 spoko, poza opowieściami dziwnej treści każdy ma swoje własne życie więc nie łap lęków że wejdę Tobie w Nocy do domu i Cię Zjem.

      Jak byś była Kiedyś w Polsce to także mogę Cię zabrać do mojej malutkiej Świątyni u Mnie z Lirą oczywiście taką fajną powstałą z rozszczepienia promieni słonecznych na ramie okiennej, żeby nie było że se wycięłam z Kartki papieru przesłonę dla światła i Cię czaruję czymś plastikowym.

      Zjawisko występuje 2 razy w roku Lato i Zima.

      Jeszcze mogę Tobie zaprezentować Ciekawe zjawisko w Korelacji z Gwiazdami w pewnej miejscowości z Cyklu: Była Sobie Mała Czarna oraz Powiązaniu z Gwiazdozbiorem Oriona pewnego Drzewa To-Pola Czarna.

      Jest też To-Pola Biała ale teraz chodzą we Dwie za Rękę zakochane w Sobie w Jednym Ubranku.

      W Odniesieniu do Świata Flory

      Kalina Koralowa


      Śnieguliczka Biała

      Męczennica Błękitna

      Strelicja królewska lub zmień na Str-Alicja królewska

      Daktylowiec właściwy

      Phoenix dactylifera

      Like

      • ”Jak byś była Kiedyś w Polsce to także mogę Cię zabrać do mojej malutkiej Świątyni u Mnie z Lirą ”

        Lira-Vega… Tak, to bylo do przewidzenia, ze na Maxie nie poprzestaniecie.. ze wrocicie…

        z priva

        XX to Livia Flow

        napisz mi proszę…. jak to się ma do tego bucegi.. ja szukam i szukam.. ale nie rozumiem 😦
        Wiem, że to bucegi to jest związek z ufo.. Może Max miał coś co im było potrzebne?? Może jakieś symbole, jakieś przedmioty, które mu zabrali, może chodzi o ten ank do przechodzenia do innych wymiarów (mówił o tym w 1 wywiadzie po angielsku).

        (…)

        Lucy – Bafomecie… nigdy w zyciu.. nigdy…
        Rose of Infinity
        FOREVER
        Livia

        Like

      • Pamiętasz Kucyki o których wspominał Ktoś ? Wygląda na to że już zeszły na Ziemię i sobie radośnie Brykają co widać na mistyce. Niestety Nie opowiem Tobie scenariuszu filmu na 2017, NIE Spoilerować! Jednak jeśli chodzi o przyszłe Spotkanie to ujrzałam tą scenę niczym na pokazie w Kinie po Prostu na odpowiedni Czas to wydarzenie jest Ustalone.

        Maleńka Świątynia to maleńki pokoik w Domku gdzie mieszkam- proste.

        Nie myśl sobie że chcę na Tobie coś wymusić lub Coś uzyskać gdyż już tak Wiele Osób Stanowczo Odepchnęłam po przekroczeniu Mojej Osobistej Strefy Prywatności gdzie próbowano uzyskać więcej od Mnie niż relacje przyjacielskie.

        Co do Kluczyków i Otwierania Magicznych Bram to Już 4 lata stoję jak kołek z zawieszonym Kluczem na Szyi czekając na Odkrycie Mnie.

        Jest jeszcze Akcja z Boską Tarczą Ochrony oraz Abandonem Tarcza czyli Dziecko jedno z spośród Was które już tutaj na Ziemi zostało dwukrotnie zaszlachtowane.

        Teraz już będzie finał rozgrywki Albo Całkowite Zniszczeni Tej Planety albo się obudzicie na Czas i odkryjecie oraz użyjecie w odpowiedni sposób Klucz do Otwarcia Bramy Szczęścia.

        Szczęście tj Boskie Serce które Zamyka się na mały Kluczyk(Dziecko) Kluczyk który łatwo zgubić lub po prostu Nie widzieć Wcale że się ma Go przed Oczami.

        Show Must Go On 😉

        Lilith Moon

        Terra Heart

        Ale ponieważ Życie ma być Ciekawe wiec ze swojego już od Dziecka uczyniłam Pokaz Artystyczny, nawet każdy mój ruch stanowi w sobie pewną Magię.

        Mogła bym Cię zabrać w Szaloną podróż razem ze Sobą jednak Nic na Siłę każdy ma swoje własne życie w którym może się spełnić, być może moje opowieści Cię nie interesują jednak w Odniesieniu do Bafometa to Strzał w Dziesiątkę w Jednej Ręce Woda (Lewa) w drugiej Ogień (Prawa)

        Moon&Sun

        Artystycznie Mogła bym Tobie pokazać to zjawisko w Odniesieniu do Mechaniki Nieba nad pewnym Jeziorkiem gdzie Stojąc na jego brzegu w Czasie Jesiennej Równonocy po Jednej Stronie Mam Wschodzący Księżyc w Pełni a po Drugiej Zachodzące Słońce Idealna Równowaga i Harmonia .

        Piszą bliżej Realizmu o tym Kim jestem to Rajskie Jabłko Wiedzy samo w sobie Neutralne jednak Wiedza i jej wykorzystanie to Już Dwie Strony Jednego Medalu jednak w mojej wyobraźni Dwie Strony Jednego Medalu Mają Swoje Symboliczne Odzwierciedlenie w Postaci Dwóch Małych Dziewczynek huśtających się na jednej Deseczce 😉 Jednak Biała druga Czarna ale żadna z nich nie jest Zła, obydwie są Urocze 😉

        Jak widzisz zawsze dostajecie to o Co prosicie

        Dla Ewki Jabłuszko i Szarlotka

        Dla Adasia patyczek (różdżka) i dyrygowanie Smerfami 😉

        Kosz-ALI bliżej przyszłości i Tarota —> Recycle Bin

        Przywracanie WonderLandu

        Like

    • Pamietasz jak wygladala LIRA przed upadkiem.. jak wygladal Avalon Moon I Vega+ To kolebka ludzkosci.. I czy wiesz czym jest zamrozone swiatlo?
      Ta wczesniejsza grafika z sniezynka w ktorej widac wzorzec Gwiazdy Dawida.. przyznam sie ze do dzisiaj nie potrafie sie przekona do tego symbolu.. to symbol Liry Amarateny ~ 12.. Symbolem Avalonu jest rozlozona Gwiazda Dawida I tzw. Rownoramienny krzyz ~ 11.. symbolem Vegi Ankh ~ 10… mimo wszystko Ankh najbardziej do mnie przemawia… kojarzy mi sie z wand~em 🙂

      update

      SNEGUROCHKA

      null

      Like

  1. Ja sobie nie przypominam abym do jakiegoś projektu należała. Jedynie ten pierścionek ze szmaragdem , który ukryłam i nie wiem gdzie.

    Like

  2. Pingback: December Dreams & Inspirations – Gaja Garden

  3. Pingback: Let’s Flow – Livia Ether FLOW

Leave a Reply

