21 marzec 2013 (TT)

Rowno cztery lata temu, w dniu 21 marca 2013 odeszla Nnka, autorka bloga Mistyka Zycia.. Osoba – jak dla mnie – wyjatkowa.. W 2013 roku akurat tego dnia wypadalo Wiosenne Przesilenie, a ja znajdowalam sie na symbolicznym pograniczu dwoch swiatow – starego i nowego – na Gibraltarze… Pamietam, ze czulam sie wtedy bardzo dziwnie… tym bardziej, ze same dziwne i bardzo intensywne rzeczy dzialy sie dookola mnie i we mnie samej.. O smierci Nnki zostalam poinformowana nastepnego dnia.. i od razu to dziwne uczucie.. ze cos w tym nie gra… cos w tym nie gra… ale zamiast ponownego roztrzasania tego tematu – co tak naprawde stalo sie z Nnka i jaki zwiazek z jej odejsciem ma Fletnia Pana zamieszczam jej pierwszy post:

Przesłanie Słońca

DZIEKUJE NNKO

livia

3 thoughts on “21 marzec 2013 (TT)

  1. Zajrzałem na stronę w linku powyżej i zastanowiła mnie ta wypowiedzź
    >>>>>>>>>>>>>
    siola pisze:
    Marzec 23, 2017 o 08:46
    … says:
    March 22, 2017 at 18:28
    A 58 pisze:
    Marzec 22, 2017 o 15:13
    Dlatego pisząc w temacie poświęconym nnce, mogę z całą pewnością powiedzieć, że spotkacie nnkę i jak dobrze pójdzie , to już całkiem niedługo.
    https://nnka.wordpress.com/2017/03/20/ku-pamieci-joli-21-marca/#comment-77767

    I co znow zabolalo bezimienne boskie gnidy ,pokazujac wszystkim co naprawde czuja.
    Ale z nimi tak juz bywa ,pokazuja to co robia to co czuja uwazajac ludzkosc za durna.
    Piszczy piszczy Kotkom w ich wlasnych uszych ,a ten niby prawdziwy Matol ich nie slucha nie tr boze ucha nie te bogow fale.
    >>>>>>>>>>>>>>>>
    Co to znaczy , co to za dziwne nieludzkie pisanie? No tak to odebrałem P.Livio.Różne pisaqniny widziałem ,ale takiego bełkotu nigdy.

    Like

Leave a Reply

