Planetary Grid, APRIL 2017

Koment z notki pt ZGODA

Dodalam ten tekst w calosci, jako ze w duzym (naprawde duzym) stopniu sie z nim zgadzam. Przy okazji opisze tu doswiadczenie z ostatniej nocy, pomijajac watek personalny. Polozylam sie spac okolo 10.00 wieczorem.. coreczka budzi mnie kazdego dnia pomiedzy 6 an 7 rano a wiec moj dzien jest wystarczajaco dlugi. W nocy cos mnie jednak wybudzilo i… hmm… odebralam to w taki sposob, ze chodzi o jakies duze wydarzenie w skali planetarnej, ktore wlasnie zachodzi, choc niekoniecznie w sposob zauwazalny…. zaczelo sie od silnego naporu od dolu, tak jakby bieguna poludniowego i silnej energii biegnacej w gore, tak jakby na poloc, w kierunku polnocnych wrot… gdzies po drodze, powiedzmy na odcinku gardla.. ujrzalam niemal fizyczny obiekt… tak jakby zaczopowany flakonik.. w kolorze przezroczystego szkla…. we flakoniku znajdowala sie jakas energia, tak jakby eteryczna…. i kiedy ta energia biegnaca od dolu dotknela tego flakonika od dolu… otworzyl sie zamykajacy go czop i… wtedy ujrzalam cos w rodzaju ogromnej matrycy, a na jej pierwszym planie ogromne smiglo, czy bardziej wiatrak.. skladajacy sie z 4 skrzydel… co mnie najbardziej zdziwilo to ze wiatrakl ten byl wykonany ze szczerego zlota, choc inkrustowany wieloma klejnotami, tak jakby ukladajacymi sie w pewien wzor…. wiatrak zaczal sie wolno poruszac w kierunku przeciownym do wskazowek zegara…. to wszystko bardzo sie kojarzy z KUNDALINI, choc Ra skojarzylo sie takze z antahkarana … tyle, ze ta jest trojskrzydlowa, a wiatralk ktory widzialam mial 4 skrzydla… livia v……

antakharana ;;;;;;;//////d9eeeeeeeeeee \ q. 3+++++++++++++++++++== VER

(v + aaa)

https://liviaflow.wordpress.com/2017/04/21/zgoda/comment-page-1/#comment-4962

 

3 thoughts on “Planetary Grid, APRIL 2017

  1. Moze smieszne moze ma to cos wspolnego z Wejcherowem tak jak Schafgotsch z Wejcherem.Ale nie ja z pomorza choc mi caly czas chodzi po glowie Panienka z okienka.Kiedys Ojciec powiedzial w lewo Alois od tak sobie.

    Like

  2. Dzis z rana gdzies Kolo siodmej,mialem dziwny sen.Wieczorem jeszcze sie tak zastanawial i pytal sam siebie co ma Wejcherowo z Bychawa wspolnego.Myslalem o Panie wiatrow i moim wiatraku z alternatorem ,elektromagnesie i wirach.A tu rano ten sen gdzie w ogniu stalo niebo ,skojarzylem z snami o swiatlach na niebie i powrotem nad Troje.Ognie jak sie okazalo byly jakby Orlami w ogniu ,jeden nawet lecial na mnie i zional dwa razy z dziobu ogniem ,patrzylem na to bez emocji,mialem wrazenie ze tak musi byc i bylo mi jakos obojetnie.Nagle Ogniste Orly znikly i pojawila sie jakby walka bogow na niebie,ktos powiedzial ze Loki pokonany i posal jakby date ,a ja dupek zapamietal tylko z trzech liczb 7 .Chodzi mi po glowie 729 ale tegoz juz nie jestem pewny za to bym nie oddal Leby.
    Przypomniala mi sie figurka z Kamienca co we flurze stoi Kolo schodow ,walka Zeusa z Olbrzymami.

    Like

  3. Pingback: Let’s Flow – Livia Ether FLOW

Leave a Reply

