Saffire Star-UP!

starfire

up

!

update

mialam dzisiaj wizje, bardzo spontaniczna – w ktorej pojawila sie wlasnie szafirowa gwiazda.. krysztal szafiru – wygladajacy troche jak na zdjeciu powyzej a troche jak tzw. szafir gwiezdzisty.. klejnot opleciony byl dwoma kwadratowymi pierscieniami w kolorze starego zlota, a moze miedzi.. pamietam kolor… i wszystko tworzace razem pewien okreslony wzor, z ktorym mialam juz troche niesamowitcyh doswiadczen wczesniej… co istotne gwiazda pojawila sie w bardzo specyficznym ulozeniu nad moja glowa… sprawiajac tez ze na moment mialam wrazenie dziwnej zmiany polozenia, jakby przechylenia.. w tym czasie przelecialo mi tez przez mysl – starfire.. i stad wlasnie tak to wszystko zapisalaam.. co ciekawe, nie pamietalam juz mojej wczesniej notki w ktorej wspominalam wlasnie o STARFIRE (choc wtedy bez watku szafirowej gwiazdy, ale z tym samym wzorem) i mimo iz sama nie do konca rozumiem w tej chwili co to wlasciwie znaczy, czuje ze to wazne i aby o tym (mimo poczatkowych oporow) napisac… i tu cos bardzo ciekawego:

Star Fire

StarFire Cycle allows for a very big leap in time which takes us directly into the Middle Domain Worlds if we can hold the frequencies necessary to live in such a system.

http://www.ascensiondictionary.com/2017/07/star-fire-cycle.html

Juz wiem ze to ma zwiazek z URTHA jak i WYROWNANIEM

stad ta dziwna konfiguracja

trudna

ale

osiagalna

wiem tez dlaczego

SZAFIR

byc moze jutro dodam ciag dalszy

 

Livia

3 thoughts on “Saffire Star-UP!

  1. p.s

    Many English words have derivations from these transmission including Ka-Ma (karma), Ma-Ta-Or (matter), Wa-Ta-Or (water), Ga-Sa (gas/air), Va-pa-Urs (vapors), “Or’ Den’ation” (ordination), “Or’Ation” and “AdOr-Ation” (adoration).

    5 Elemental Commands: i) E-ta-Urs (Ethers); ii) Urtha (Earth); iii) Wa-Ta-Ur (water); iv) Ga-Sa (Air) and v) Va-pa-Urs (“Fire”)

    https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/01/20/urtha-starfire/comment-page-1/

    Like

  2. Ta GWIAZDA to CZAKRA DUSZY… w tym przypadku moja CZAKRA DUSZY.. bo nie wiem czy u innych tez tak to wyglada, ale to bardzo wazne… bardzo wazne… ujrzalam ta gwiazde przechylona tuz nad moja glowa po lewej stronie, niczym przechylona na jeden bok korona… to ma zwiazek z nienaturalnie przechylona Osia Ziemi a wiec czas na WYROWNANIE.. UP!

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s