Czasy sie zmieniaja, Bakiewicze nie…

Na zdjeciu: “Kat z Kowna”.

https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Pogrom_w_Kownie

Czasy sie zmieniaja, Bakiewicze nie…

A historia uczy….

UPDATE

Dodalam ten post z samego rana zanim podano informacje o legalizacji Marszu Niepodleglosci a wiec ciekawa synchronia….

UPDATE 2

Spotkanie prezydenta Dudy z szefem NATO w sprawie kryzysu na granicy polsko bialoruskiej… NATO i USA zawsze potepiaja rezimy a nastepnie wprowadzaja “demokracje”…

Czy ten usmiech moze klamac?

NIE…

to

USTAWKA

livia

15 thoughts on “Czasy sie zmieniaja, Bakiewicze nie…

  1. Pojdzie …Polska ……na Warszawe ….w milczeniu bez krzykow po drodze. Pojda ze sztandarami…. jak male szumiace strumyczki, ktore zbiegna sie w Warszawskim parchatym dole i zaleja szambo .

    Like

  2. Dzisiejsza noc byla cieszka ,dlugo nie moglem zasnac -przewracalem sie z jednego boku na drugi a mysli gonily inne mysli.Gdzies okolo 3.00 odlalem wode z kartofli-bojak nigdy nagle zaczela sie w lewej nodze woda zbierac i blizny tworzyc.No coz moze blizny pozostana ale cialo moze sie znowu nowym doswiadczeniem wzmocni.
    Po 3.00 zasnelem -zaczelem widziec dziewczyne ktora bardzo ladnie spiewala ,miejsce bylo z domkami jednorodzinnymi .Ta dziewczyna byla na zewnacz sama ,ale sie w domach pochowali .Ludzie na czarno w skury ubrani na motorach ,zaczeli jezdzic wokolo niej i napastowac ,widac bardzo chcieli by spiew dziewczyny ustal.Ja siedzialem jagby na jakies lawce ,byla chyba polozona wyzej bo obraz jakby z drona .Zaczelem sie denerwowac ,ze nie moge tej ladnie spiewajacej dziewczynce pomoc ,ze nie dam rady tylu demonom.Nagle usiadla biala postac kolo mnie na lawce -mowiac ze dam rady to jest latwe -musze mocno pragnac ta sytuacje zmienic.Zaczelem myslec ze niszcze te stwory i rzeczywiscie znikly .Za to pojawilo sie na horyzoncie cos jak God zil la ale w metalicznej farbie stali.Niszczylo wszystko co bylo zywe wokol niego .Znowu zycie dziewczynki bylo w niebezpieczenstwie ,wiec zaczelem dziwnie reka zbierac energie z powietrza z przestrzeni by tym uderzyc w potwora .O dziwo jakby sie stopil ale jeszcze zabijal ,zabil terz spiewajaca dziewczyne .Bylem zly na siebie ze nie zdrzylem go calkiem zniszczyc a zarazem zawiedziony ze nie moglem zniszczyc tego stwora calkiem .Wtedy nagle uslyszalem znajomy mi glos mowiacy do mnie znowu -warzne sa Twoje mysli i wypowiadane slowa.Zdziwilem sie bardzo gdy po tym jak pomyslalem ze potwor zniszczony -On jak przedtem jego koledzy na motorach zamienili sie w pustke.
    Teraz zauwazylem ,poczulem bol rodzicow dziewczyny ,ktorej nie zdarzylem na czas pomoc .Poczulem zal do siebie ,ale uslyszalem po raz trzeci glos ,mowiacy do mnie -nie zapominaj ze wiesz juz ze potrafisz -wzielem w rece ziemie tam gdzie spopielilo spiewajaca dziewczyne i zrobilem ja na nowo wkladajac w jej nowe cialo jej stary spiew i mysli.

    Nagle pojawil sie kolo mnie turecki a moze modr poslaniec -mial przy sobie pakiety z plakatami .Mowil ze szuka tych co maja je dostac i pokazal mi swoja liste szwabow (KTO PAMIETA CO ZNACZY SLOWO OSZWABIC NA sLASKU TO WIE ZE SZWAB TO KLAMCA I OSZUST).Dziwne bylo ze nazwiska na liscie byly wszystkie polskie ,wiec powiedzialem ze nie moze szukac szwabow wsrod jednego narodu ,bo ONI siedza wszedzie a ze maja rozne mazwiska Speer ali dzida czy w innym jezyku pika nie znaczy ze sa inni -te same szwabskie pochodzenie i znowu nie mylic z niemcem bo chodzi o klamcowi oszustow zyjacych z cudzej rak pracy -beda nawet udawac biedakow jak Sauer K -nie wiedzac o tym ze synowie sie miedzy ludzmi chwala swoim bogactwem z oszustwa innych .
    Wiec nie bylo przypadkiem ze Makrela von Godula a chlop Sauer a Swoboda w firmie produkujacej leki w Hamburgu dostal prace.Wiec widac ze sen o Rabinie kradnacym walizeczke dziewczynie oraz Praga z swoim Golemem i rabinem z poznaskiego bliskie prawdy.
    Ach ostatnio slyszalem od sasiada ,ze bylo nie ladnie zmuszanie ludzi do zmieniania nazwisk -wiec to nie tylko niemiecka czy polska domena ,ale praktykowana przez Onych Bogow na calej ziemi a szczegolnie gdy mozna kogos przy okazji oszukac i jeszcze zrobic z oszukanego zlodzieja.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s